Stran 1 od 1

Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: So maj 23, 2009 8:45 pm
Napisal/-a DragonXP
Pozdravljeni!

Imam Seat ibizo letnik 2005 101.000km prevozenih 1.4.16V

Pred kakšnim tednom dni je začela moja ibiza malo skakat in cukat (samo kadar je bla hladna) ter kontrolna lucka od elektronike motorja je gorela...dan po tistem se je lucka ugasnila ter problem je zgledal da je izginil... vendar osebno vseeno se mi je zdelo da avto ni povsem 100%... poznalo se je v hrib kjer se mi je zdelo da mu manjka malcek moci... (kjer je sla prej s pol gasa v 4 sm zdej rabu skor met ga do konca)...

Danes pa... smo sli s punco se rolat na en bliznji hrib... ter sem mel se klimo vzgano ker je bilo toplo... ze od samega zacetka vzpona se mi je zdelo da ji manjka moc (pa ne zaradi klime)... ter ko smo prisli na vrhi ko sm klimo izklopil ter sm stisnil sklopko je avto crknil ... po tem je tudi vzgal brez problema nazaj ter sem ga lahko parkiral... vendar sedaj od takrat naprej spet gori kontrolna lucka diagnoze elektronike motorja... nevem avto je bil vse redno servisiran nikoli nisem mel nobenega problema z njim...sedaj se je pa to pojavilo... nekaj sm bral da so lahko svecke krive ali pa vzigalna tuljava... ne vem... mi je tako cudno vse skp...

Ali je mozno da so mi na uradnem servisu pri 60.000km samo zaracunali svecke jih niso pa menjali in sedaj so se vedno originalne noter in so fuc ?

Hvala za vase odgovore!

Objavljeno: So maj 23, 2009 8:48 pm
Napisal/-a Slicker
priklopi na tester in boš izvedel da je napaka. po moje je kriva vžigalna tuljava (cinšpula), svečke ali pa kabli.

Objavljeno: So maj 23, 2009 9:16 pm
Napisal/-a DragonXP
Točno te tri reči sumim tudi sam... se najbolj sumim, da so svečke krive... Namreč že filter kabine sem takrat na uradnem servisu plačal, pa sm ga zdej vidu pri mehaniku (kjer vozim zdej vse avte), da tisti filter sploh ni bil menjan... In sumim da so lahko tudi svečke na tak način jih pobasali ... jst sm jih pa plačal...

Sem bil že prejšnji teden na pooblaščenem servisu samo so mi rekli da če lučka ne gori da tester ne bo pokazal napake tako da nismo nič rešli... zdej lučka spet gori... tako da nevem...jutri ne delajo ker je Nedelja... v Ljubljano pa ta teden ne grem z njo ker mam strah da bi me kje pustila sredi ceste... grem z drugim avtom... tako da za konec tedna se bom pa z mehanikom zmenu če upa mi kaj pogledat...

Tuki me je samo zanimalo če imam prav da sumim Vzigalno tuljavo, svečke ali pa kable ...

Hvala se 1x vsem ki imajo se kakšne predloge...

Objavljeno: To jun 02, 2009 11:53 am
Napisal/-a DragonXP
Tako... pri mehaniku smo ugotovili da je kriva 1. sonda ki se nahaja tam pod kolektorjem nekje... sedaj smo jo ocistili ter avto za 1x dela... vendar v primeru da se bo ponovila bom mogel sect v zep po 260€ kolkr stane nova.... jebetis :evil: :evil:

Objavljeno: To jun 02, 2009 8:03 pm
Napisal/-a lancia hf
Jaz imam isti problem, samo da se to dogaja na Cordobi.
Takrat naredim samo, Šwaba pač? in nato tudi do dve nižje, če negre drugače tudi do blokade, in ma da "sekretu" dušo spustim. In gjej ga zlomka, hmalu začne delati brez problema. Avto je pa imel 90 000 ko je začel tako cukati, zdaj jih ima pa 102 000 km, in čedalje retkeje tako cuka, ali izgublja moč. Pač takrat malo zamižiš, ampak je še vedno ceneje kot servis. ;)

Objavljeno: To jun 02, 2009 8:20 pm
Napisal/-a backspace
Pri nas smo imeli podobno bedarijo. Avto star 1.5 leta začne cukati kot nor. Pride avtovleka, ter ga odpelje do pooblaščenca. Tam pogledajo in rečejo: tuljava. Zamenjajo in avto čez cca mesec dni začne spet po malem cukati. Potem pa čedalje bolj. Peljem drugemu mehaniku (tudi pooblaščenec). Ta ga dvakrat priklopi na tester (pred in po probni vožnji) in mi reče: to kar so vam tam menjali ni bilo pokvarjeno. Šel naj bi vbrizg goriva. Naj omenim, da ima avto do sedaj le cca 18000 prevoženih.
J....m ti pooblaščence.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 10:54 pm
Napisal/-a DragonXP
Jst sm pri mehaniku (ni pooblasceni servis, ti mi grejo na zivce...) gledal kako dela sonda... ter recimo ta 2 sonda dela zelo lepo... pac niha tako kot more.... medtem kot prva je vedno na enaki vrednosti ter ne niha nic... kar je narobe in avto cuka... tako da je sigurno ta sonda prekleta... mah sej nimam nic proti avtu... ma 101.000km sedaj ter nikoli nobenega problema z njim... to je prva taka rec ki crknla... tako da pac 260€ bom moral dat kaj cem.... :evil:

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:43 pm
Napisal/-a DragonXP
Hmmm.... danes zjutraj avto sploh ni hotel vec vzgati... popoldne ko sem prisel domov sm ga vezal s kabli na drug avto ter probal ce vzge... in ja vzgal je... torej je baterija zanic... Kaj je mozno da je prej cukalo zato ker je baterija sla h koncu ?

Baterijo sem kupil novo pred 2 leti zaradi ozvocenja... Exide 600A kratkosticnega... pa mi je po 2h letih sla... kar neki...

Vprasal bi vas tudi kje v ljubljani (kajti danes sem celo NG preisku pa noben nima nic pametnega na zalogi) bi se dobilo kaksno dobro baterijo za dober denar ? Bosch ali kej podobnega... da bi imela tudi okoli 600A lahko tudi vec... ?

Hvala se 1x ter lp

Objavljeno: Če jun 11, 2009 10:51 pm
Napisal/-a DragonXP
Tako... ce bo kdo imel kdaj podoben problem... torej da Lambda sonda zajebava ter da rabi novo... sem najdu jo tukaj za lepo ceno --> http://www.herkules.si/index.php?productID=66286 , cene originalna je 260€...

Sedaj jo bom se narocil... pa bomo videli potem ce bo problem resen... sporocim...

LP

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: Če mar 15, 2012 3:59 pm
Napisal/-a lejla22
Zdravo,
najbrž že malo out of date, a vseeno..
sama imam cca slabo leto Seat Ibizo, letnik 2006, 1.4 16V. Januarja mi je crknila cinšpula na drugem cilindru. Odpeljala sem se do mehanika (ne pooblaščenega) in mi je zamenjal tole tuljavo ter odštela sem 100 evrčkov.. Pa je bilo potem ok. Sedaj pa se dogaja enako kot pri tebi, DragonXP. Mehanik pravi, da dokler ne crkne naslednja tuljava, da lahko normalno vozim, je pa res, da občasno občutim pomanjkanje moči v klanec ali pri pospeševanju.. Pa sem ga imela na tavelikem servisu pri istem mehaniku ko je imel avto slabih 70.000 km - star je bil 5 let. Menjava olja, filtrov, obeh jermenov, ploščic za zavore spredaj..

In ko je odprl zračnik od kabine, je tudi padlo ven vsega hudiča, pa čeprav je bilo v servisni knjižici vpisano, da so ga menjali na pooblaščenem servisu še "pod garancijo"...

Poleg "ošvohene" moči :( pa se ukvarjam tudi s "škripanjem pri zavijanju". Naj ne bi bilo nič ogrožujočega, samo glasno je. Po besedah mehanika sicer še ni potrebno na vrat na nos menjat, ampak se bo ob priliki zamenjalo na premi neke manšete iz silicija?? Sem si prav zapomnila?
LP, Lejla :roll:

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: Če mar 15, 2012 4:22 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Mogoče iz silikona...................nikakor pa ne iz silicija.

Lep pozdrav

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: To mar 20, 2012 9:28 am
Napisal/-a lejla22
Fan, hvala, najbrž res iz silikona.. :)

Je to nevarno, je potrebno pod nujno zamenjat, se da obnovit, je to zapleteno zamenjat, poservisirat?

Hvala.

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: To mar 20, 2012 9:47 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko so strgane/počene manšete na homokinetičnem zglobu ali pri notranjem končniku ( volanska letev ) je pametno zamenjati v doglednem času. Namreč obstaja možnost, da pri razpoki pridejo v notranjost kamenčki, poškodujejo zglob in strošek popravila se enormno poveča. V vsakem primeru pa mora manšeta na homokinetičnem zglobu tesniti, v nasprotnem primeru rotacijska sila zmeče mast iz ležaja.
Sama menjava manšet na homokinetičnem zglobu ni kakšna znanost. Po menjavi manšet na volanski letvi, pa je priporočljivo opraviti optiko vozila.
Vsekakor pa omenjeno cviljenje ni vzrok okvarjenih manšet, ki sem jih omenil.

Lep pozdrav

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 8:09 am
Napisal/-a lejla22
Hvala za nasvet, tako ni druge, kot se odpeljati do mehanika..

Javim diagnozo.

LP, Lejla ;)

Re: Seat Ibiza l. 2005 problem elektronika

Objavljeno: Pe jul 24, 2015 8:05 am
Napisal/-a ojnica
zanima za novejši model me zanima kaj je s to sondo pri l.2004, je zaradi tega problem na tehničnem, poraba se poviša?
Je to problem v premal teranju avta?