Stran 1 od 2

trd menjalnik

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 12:12 pm
Napisal/-a luke18
Gre se za Golf4 1.4 Včasih zelo težko prestavljam, moram malo bolj porukat ročko ali pa na silo potisnt. Kaj bi to lahko bilo, kje pogledam če je dovolj olja v menjalniku? Pa še neki čudno se mi je zdel ko je bil tam zeleni čep na sliki odprt. Za kaj je ta čep?

Slika
Slika

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 4:05 pm
Napisal/-a RedBull™
Ta zeleni pokrovček je samo en čep,ki pride prav v primeru ko menjaš na vozilu jermen.... da vidiš oznako na vztrajniku,tako da lahko motor postaviš v fazo oz. še dodatno tukaj preveriš,če je res v fazi.

Če ti olje nikjer ne pušča,potem je tudi olja v menjalniku dovolj... lahko pa zamenjaš olje v menjalniku,dodaš aditiv in bo precej bolje (vsaj tako sem slišal od drugih)

Če pa še po tem ne bo bolje,je pa kakšna mehanska napaka v menjalniku.

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 5:04 pm
Napisal/-a čare
najbrž da vzvodovje tega menjalnika ni bilo še nikoli podmazano,tako da podmaži komplet vzvodovje od prestavne ročice do menjalnika pa bo vsaj 50 % boljše,pa ne pozabi na kuglo pod manšeto ročice.

Re: trd menjalnik

Objavljeno: Če sep 10, 2009 12:50 pm
Napisal/-a schranz
luke18 je napisal/-a:Gre se za Golf4 1.4 Včasih zelo težko prestavljam, moram malo bolj porukat ročko ali pa na silo potisnt. Kaj bi to lahko bilo, kje pogledam če je dovolj olja v menjalniku? Pa še neki čudno se mi je zdel ko je bil tam zeleni čep na sliki odprt. Za kaj je ta čep?

Slika
Slika


Ali se na teh dveh slikah vidi vijak za dolivanje olja?
Kje se doliva olje v menjalniku mi lahko kdo pove, js nimam pojma, še to bi rad vedel :D

Lp

Objavljeno: Če sep 10, 2009 2:55 pm
Napisal/-a gregga
ne vidi se.....vijak je ponavadi odspod, na bocni strani menjalnika :)

Objavljeno: Če sep 10, 2009 3:01 pm
Napisal/-a x[Rok]x
ne vidi se.....vijak je ponavadi odspod, na bocni strani menjalnika


tako ja na strani kilerjev maš 17 imbus čep ;)

Objavljeno: Če sep 10, 2009 3:24 pm
Napisal/-a robi13
Pravkar imam Passata na servisu zaradi po opisu identične težave. V menjalniku ni bilo dovolj olja in je zato toliko uničen, da bi se dalo karkoli popravit. V poštev pride samo menjava menjalnika.
Jao moj TRR
:cry:

Objavljeno: Če sep 10, 2009 4:42 pm
Napisal/-a REcaro
robi13 je napisal/-a:Pravkar imam Passata na servisu zaradi po opisu identične težave. V menjalniku ni bilo dovolj olja in je zato toliko uničen, da bi se dalo karkoli popravit. V poštev pride samo menjava menjalnika.
Jao moj TRR
:cry:


Kateri letnik passata? Koliko prevoženih km?

lp

Objavljeno: Če sep 10, 2009 5:08 pm
Napisal/-a robi13
Letnik '99, 220.000 km

Objavljeno: Če sep 10, 2009 6:14 pm
Napisal/-a čare
mater mi tole ne gre v glavo.Na servis si se pripeljal z tršim menjalnikom kot bi moral bit OK to zastopim,ampak ne zastopim da ta isti menjalnik ni zablokiral ali tulil ampak je sedaj zanič??Jaz bi ta avto odpeljal domov,nalil olje in se vozil dalje in sem 95% siguren da bi deal še 220000 km.V veliki večini so problem trdega menjalnika ne namazani vzvodi in bunka prestavne ročice!! V glavnem prepričan sem da te bojo nategnili in po možnosti bojo še sami našli dober rabljen menjalnik ki to sploh ne bo ampak bo ostal gor tvoj.

Objavljeno: Če sep 10, 2009 7:10 pm
Napisal/-a robi13
Ko so se težave začenjale pojavljati so mi na servisu zamenjali sklopko in potisno ploščo. Ker so se v kratkem težave vrnile, sem zadevo "reklamiral". Takrat mi je taisti serviser rekel, da je zamenjal olje v menjalniku z najboljšim, da je menjalnik izrabljen in da ga bo potrebno, čez čas zamenjati. Po 3 mesecih občasno ponavljajočih se težavah odidem po "drugo mnenje" in mi drug serviser reče, da je menjalnik suh-brez olja in uničen. Sam se žal nisem rodil z gedorami v rokah (čeprav bi bilo bolje, da bi se) in zato avto vozim na redna in izredna vzdrževanja na servis.

Objavljeno: Če sep 10, 2009 8:39 pm
Napisal/-a čare
Če je Dizel pa je varjanta še poseden vztrajnik in s tem posledično pogreznjena sklopka katera ne odvaja dovolj.

Objavljeno: Če sep 10, 2009 8:57 pm
Napisal/-a schranz
Hoj, danes sem gledal kje je vijak za dolivanje menjalnega olja v mojem golfu 1.4 16v 2000 letnik, doma imam kanal in sem šel gledat pod avto, tam sem našel inbus vijak kar velik...spodaj na menjalniku, se pravi ta vijak je za izpust menjalnega olja, potem sem pa iskal vijak na dolivanje olja in sem ugotovil da je lahko tole kar imam na sliki, dajte pogledat če je to res.

Slika

Ta večji vijak sem odšraufav in je na vijaku taka mala bunkica oz. kroglica ki se premika, in sem povahal in fula smrdi kot da bi bilv 10 let star, na tem vijaku pa se mi zdi da je tudi taka mala luknjica kot da bi se filalo s kakšno injekcijo, kot je že nekdo napisal.

Potem sem v avtu pri menjalniku dal tisto usnjeno prevleko dol in notri je pač taka bela bunka...kaj tukaj lahko pošpricam oz. namežem s kakšnim oljem oz. mastjo?

Lp

Objavljeno: Če sep 10, 2009 9:16 pm
Napisal/-a čare
To kar si ti označil ni za dolivanje olja!!Čep za nalivanje olja je na sprednji strani menjalnika nekje na sredini višine menjalnika in prav tako na imbus.Mažeš pa lahko tam kjer si napisal prav tako vzvode prestavnega mehanizma

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 11:38 am
Napisal/-a schranz
Tega js ne najdem nikjer, očitno sem slep, lahko kdo točno pove pokaže na kakšni sliki in mi bo takoj jasno. :D
Lp

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 11:49 am
Napisal/-a Klamzi
čare je napisal/-a:To kar si ti označil ni za dolivanje olja!!Čep za nalivanje olja je na sprednji strani menjalnika nekje na sredini višine menjalnika in prav tako na imbus.Mažeš pa lahko tam kjer si napisal prav tako vzvode prestavnega mehanizma

Se lahko maže z tisto navadno mastjo, grafitno al kaj je že?

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 1:36 pm
Napisal/-a čare
najbolš je kakšna mast v spraju,če boš pa vsako zajlo dol snel pa lahko namažeš tudi z litijevo mastjo al pa grafitno sej je vseen,samo s sprayem je lažje,ker samo ornk našpricaš pac se pol razleze okol pa je mir mast pa ostane tam kamor jo postaviš.

Objavljeno: Če okt 01, 2009 11:09 am
Napisal/-a schranz
čare je napisal/-a:najbrž da vzvodovje tega menjalnika ni bilo še nikoli podmazano,tako da podmaži komplet vzvodovje od prestavne ročice do menjalnika pa bo vsaj 50 % boljše,pa ne pozabi na kuglo pod manšeto ročice.


Kako bi najlažje namazal kuglo ker če namažem z mastjo zgoraj pod prestavno ročico potem mast ne steče pod kuglo...

Lp

Objavljeno: Če okt 01, 2009 12:17 pm
Napisal/-a Krazy
Pozdravljen!
Podoben problem je se pojavil pri očetovem golfu IV, 1,9 TDI, letnik 2001, milslim da ima nekje 140k km. Imel je težavo s trdim menjalnikom, še posebno se je ročica menjalnika upirala pretikanju, mislim da v 1. prestavo. Posumil je na olje v menjalniku, kar pa so mu na servisu sicer odsvetovali, češ da oni to ne menjajo in ni potrebno. Vendar pa je zadevo vseeno zamenjal in stvar po recimo 1 mesecu deluje normalno, originalno olje naj bi že imelo zelo slabe mazalne lasnosti.
Lp,
MK

Objavljeno: Če okt 01, 2009 1:12 pm
Napisal/-a DA86
Pozdravljeni, isti problem sem imel na seat cordobi stari model, občasno ni šlo šaltat v prestavo ali pa sn mogo na silo in to ponavadi pred semaforji takrat ko je bilo veliko speljevanja in podobnih stvari. Zamenjal sem sklopko in sedaj gre vredu.