Stran 1 od 1
renault modus 1.2-kako prebudit motor?
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 1:27 pm
Napisal/-a leroyas
Modusa (1.2 55kW,75KM) ženska uporablja že štiri leta in danes sem ga sam peljal na en kratek sprehod.. Že štiri leta se razburjam ker vozi po polžje, danes pa sem na lastni koži občutil, da motor enostavno ne zmore nič prida, vsaj v nižjih prestavah ne. Ne spoznam se na avtomobile čisto nič, a če primerjam modusa z hondo civic, ki sem jo vozil zadnjih 6 mesecev ; ta je pravtako 55kW/75KM, je pa 1.4..je honda letnik 99 prava raketa...tale modus pa je dejansko polž ;(..
Upam da obstaja način da se modus prebudi. Sem razmišljal da bi mogoče v prvi peljal dalj časa največ kar se da...kaj pa vem..in potem še v drugih prestavah in bi na koncu tale avto postal bolj poskočen..
Imam pa slab občutek..ne bi pa rad avta uničil v želji da dobi vsaj normalen pospešek ko se želim vključiti v križišču

..
Vsak nasvet bi mi prišel prav. Hvala!
p.s. Ne bom pa raje nič rekel o zavori na tem avtomobilu - me je skoraj skozi sprednjo šipo vrglo.. moraš tak nežno gor stopit kot da si kaka baletka..katastrofa!
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 1:32 pm
Napisal/-a adis
modusa in civica ne gre primerjati že zaradi same teže, ki je v prid civicu.
torej, natankaj avto in gasa na relacijo...
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 1:43 pm
Napisal/-a abbe
jst ti svetujem da gres na avtocesto in ga v 5. prestavi vozis do konca koliko pac gre.in to kar nekaj cajta.pa poj nazaj tut.
ker ce je zamorjen potem nebo v 5. prestavi dosegal nekih visokih obratou,bos pa s tem k ga bos nekaj cajta hitro vozil mal skuru umazanijo pa mal predihal motor.
p.s. pa ne se zj usedt pa na ac pa gas do konca na drug konc slovenije.pel se enh 20 km,pa poj nazaj enako tako.pa to ponovis parktat v enem mesecu pa bo avto ze bol poskocen.
ne ga pa nikakor tisat v 1. pa 2. prestavi v visoke obrate.
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 1:52 pm
Napisal/-a gaši
Točno tako kot ti je napisal abbe

..moreš malo predihat motor

Objavljeno: Ne maj 31, 2009 3:33 pm
Napisal/-a _Pancho_
No, no abbe, pretiravat pa res ni potrebno; 5. prestava in podobni extremi.
Leroyas, najprej je res nemogoče primerjat avta med sabo. Konji (KM) ne povedo vsega.
Kar se pa tiče tega, da se ti zdi, da je avto zamorjen pa bi znalo držat. Sicer je pomembno, da se motor že na začetku svoje življenske poti "uteče pravilno".
Kaj lahko storiš zdaj je to, da se lepo usedeš v avto in se z nijm zapelješ na krajšo turco - recimo 20 do 30 minut. Najprej je pomembno, da segrejš motor oz. olje na delovno temp., kar je po 10 min. vožnje zagotovo. Naslednji korak pa je, da lepo v 2. prestavi pospešiš skoraj oz. do omejevalca vrtljajev in nato prestaviš v tretjo (pa v 4.) in zopet v visoke vrtljaje - končna hitrost nima nobenega pomena. Želim ti povedat samo, da motor vrti v 2. polovici območja vrtljajev. Pač bolj živa vožnja vsake toliko. Pogledaš lahko še filter zraka, ki bi znal biti že precej "zaprašen" in ga malo prepihaš/očistiš, če le tega ne pregleduješ.
Vendar ne pričakuj preveč, modus je že kar težak in s tem mlinčkom nikakor namenjen živahnejši vožnji.
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 4:39 pm
Napisal/-a ant
Modus ima 16v motor, ki pa deluje lepo v visokih obratih in ima pri okoli 4000 obratih tudi najvišji navor, medtem ko je v hondi verjetno še 8v motor, ki pa ima navor že v nizkih obratih in tako posledično bolj potegne.
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 5:15 pm
Napisal/-a Pavka
Bodi siguren, da je v Hondi prej 16v motor, kot pa v Modusu

Objavljeno: Ne maj 31, 2009 5:21 pm
Napisal/-a lancia hf
Kot je že napisano, je treba motor predihati, samo ne pa pretiravat, in mu zdaj pa kar dušo ven potegniti, ker stem boš motor prej uničil, kot predihal. Začni postopoma in vedno več in dlje.
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 6:45 pm
Napisal/-a lumpii
lancia hf je napisal/-a:Kot je že napisano, je treba motor predihati, samo ne pa pretiravat, in mu zdaj pa kar dušo ven potegniti, ker stem boš motor prej uničil, kot predihal. Začni postopoma in vedno več in dlje.
Tako je, če ga naenkrat predihaš ga dobesedno predihaš...zna tud kako tesnilo glave odleteti in podobno.
Še preden karkoli pacaš, zamenjaj svečke in naj ti mehanik očisti loputo zraka, ki je verjetno vsa zabasana z sajami....pri meni je bilo tako na twingotu. Po čiščenju je avto letel neprimerno bolje.....
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 6:54 pm
Napisal/-a abbe
_Pancho_ je napisal/-a:No, no abbe, pretiravat pa res ni potrebno; 5. prestava in podobni extremi.
Leroyas, najprej je res nemogoče primerjat avta med sabo. Konji (KM) ne povedo vsega.
Kar se pa tiče tega, da se ti zdi, da je avto zamorjen pa bi znalo držat. Sicer je pomembno, da se motor že na začetku svoje življenske poti "uteče pravilno".
Kaj lahko storiš zdaj je to, da se lepo usedeš v avto in se z nijm zapelješ na krajšo turco - recimo 20 do 30 minut. Najprej je pomembno, da segrejš motor oz. olje na delovno temp., kar je po 10 min. vožnje zagotovo. Naslednji korak pa je, da lepo v 2. prestavi pospešiš skoraj oz. do omejevalca vrtljajev in nato prestaviš v tretjo (pa v 4.) in zopet v visoke vrtljaje - končna hitrost nima nobenega pomena. Želim ti povedat samo, da motor vrti v 2. polovici območja vrtljajev. Pač bolj živa vožnja vsake toliko. Pogledaš lahko še filter zraka, ki bi znal biti že precej "zaprašen" in ga malo prepihaš/očistiš, če le tega ne pregleduješ.
Vendar ne pričakuj preveč, modus je že kar težak in s tem mlinčkom nikakor namenjen živahnejši vožnji.
nevem sicer od kod ti pac ti nasveti ki mu jih podajas,vendar so pac napacni popolnoma.
najvisja prestava (v modusu 5.) se ne zvrti do konca.sploh ker je tezek.
in sem preprican da bo avto bolj predihal ce ga bo v peti vozu pšod polnim gasom nekaj casa.ker saje in ostala svinjarija zgori pocasi ne v trenutku.
to da to da ga v2. vrti pa poj v 3. in 4. je cist zgresena taktika upeljevanja(predihavanja motorja) k lah vec skode nardi kot pa koristi...
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 8:00 pm
Napisal/-a eljuero
Ga prodaš in kupiš (spet) hondo

lp
Aja, pa pozdravljen na forumu
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 9:18 pm
Napisal/-a kofy
namen modusa 1.2 l je prevažanje za malo denarja....
...če želiš bolj poskočen avto, že v štartu naročiš 1.6 16v.
primerjanje z hondo 1,4 je tako na mestu, kot z 2.0crx!!!
več se mi ne da pisat...

Objavljeno: Ne maj 31, 2009 9:23 pm
Napisal/-a Ravo
Pavka says
Bodi siguren, da je v Hondi prej 16v motor, kot pa v Modusu Smile
lepa

Objavljeno: Ne maj 31, 2009 9:56 pm
Napisal/-a Technologic
Jaz ko sm dobo zaspanega mondeota sem ga v drugi tišal 100 parkrat po kak km

Zaj pa itak je pod 3000 obrati samo ko speljem.
Objavljeno: Ne maj 31, 2009 10:15 pm
Napisal/-a lisko
Kot je že omenil kofy....primerjava honde 1.4 in modusa 1.2 (pa čeprav z enako konjenico) nima smisla....honda ima večjo prostornino in s tem lepše razporejen navor....je lažja.....ima druga prestavna razmerja.....in še motor se dost rajši vrti kot pri renoju.
Kaj več kot pa da si privoščiš en izlet z malo športne vožnje ne moreš nardit.
Vem da sem sam imel podoben primer.....seat ibiza 1.4 in 60 konjev in R5 1.4 in 60 konjev......ibiza je šla neprimerno bolj.....ampak ne moreš nič pač tako je in pika.
Dokler motor dela dobro in pije v normalnih mejah je vse OK in nimaš kaj.
Objavljeno: Po jun 01, 2009 9:53 pm
Napisal/-a leroyas
Hvala za nasvete... bom šel na sigurno in obiskal renault servis, da vse skupaj pregledajo in očistijo kar je pač treba

... potem pa bom malo divjal po avtocesti, če mi bo punca seveda dovolila. Odziv je zaenkrat negativen..
Pogrešam pa hondo civic 99

..moj prvi avtomobil, pol leta sem ga imel, zabil sem se bočno z njo v steber v q-landiji, zvozila sva par neverjetnih ovinkov - se mi je zdelo da me je avto sam rešo, pa na lahko sva se naslonila na 50.000 evrov vredno vozilo,..hoho..več pa ne povem, mogoče pa je lastnik tukajle..pa saj ni blo niti praske.. v glavnem - šele zdaj vidim kaj ti lahko pomeni navaden avtomobil..
Res fantastičen avto, škoda da istih ne delajo še danes, bi ga takoj kupil..nič ne rabim sodobne tehnike, cd player in honda in to je to...
Objavljeno: To jun 02, 2009 7:27 am
Napisal/-a AgitatoR
Nimaš kej babe spraševat. Avto prepihat in tle ga maš. Sej ona tut tebe ne sprašuje k mejkap kupuje.

Objavljeno: To jun 02, 2009 11:02 am
Napisal/-a tristan01
Predlagam da se odpravita na kakšen daljši izleto po naši lepi deželici. Kot so že drugi povedali avtomobil ni dirkalnik, še posebej ob najslabotnejši konjenici in veliki čelni površini. Vseeno pa daljša relacija z normalno vožnjo odlično očisti motor saj in ostale nesnage, da lahko zadiha s polnimi pljuči.
Za primer: doma je clio DCI (82KM) in trenutno je v glavnem vožen na kratke relacije (mesto in okolica), ko se odpravi z njim na pot 100 - 150km normalne vožnje je avto kot prerojen. Motor se rajši zavrti, navora je opazno več v nizkih vrtljajih... Da se zgodba ne bo ponavljala predlagam vsaj enkrat mesečno vožnjo na relacije (vsaj 100km).
LP Tristan01