Stran 1 od 2

Clio po treh cilindrih

Objavljeno: To jun 02, 2009 3:31 pm
Napisal/-a Perica
Najprej lep pozdrav vsem skupaj

Imam sledeč problem. Clio (1.4, letnik 99) mi čudno cuka ko stojim na mestu, iz avspuha rahlo poka in ko speljem je v prvi in drugi prestavi brez moči. Ko pride v obrate, deluje normalno. Pred približno enim letom je bila menjana vžigalna tuljava, menjani so bili kabli za svečke, menjane so bile tudi svečke (original renault svečke), menjan motorček prostega teka, ampak težava nikoli ni bila povsem odpravljena. Na vsake toliko časa je za trenutek zatrokiral vendar se takoj zavrtel normalno. Ne servisih niso ugotovili nič pametnega, tester ni pokazal nič. Danes pa se mi to dogaja že cel dan in očitno je zadeva postala bolj resna.

Ima kdo kaksno idejo kaj naj še preverim / zamenjam?

lp

Peter

Objavljeno: To jun 02, 2009 4:27 pm
Napisal/-a belkaena
Ne verjamem, da gre ravno po treh cilindrih, ker ko se je meni to zgorilo je bilo zelo opazno in avto res ni bil vozen.

Objavljeno: To jun 02, 2009 4:46 pm
Napisal/-a iro
Resetiraj računalnik z odkopom štroma.Pri mojemu pomaga.

Objavljeno: To jun 02, 2009 4:46 pm
Napisal/-a Daedalus
belkaena je napisal/-a:Ne verjamem, da gre ravno po treh cilindrih, ker ko se je meni to zgorilo je bilo zelo opazno in avto res ni bil vozen.


Avto je tudi v primeru, da se "vozi po treh cilindrih" vozen. Preverjeno pri dveh avtih. Seveda je zlo švoh, zelo nemiren tek in posledično obilo vibracij.

Objavljeno: To jun 02, 2009 4:50 pm
Napisal/-a iro
Daedalus je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:Ne verjamem, da gre ravno po treh cilindrih, ker ko se je meni to zgorilo je bilo zelo opazno in avto res ni bil vozen.


Avto je tudi v primeru, da se "vozi po treh cilindrih" vozen. Preverjeno pri dveh avtih. Seveda je zlo švoh, zelo nemiren prosti tek in seveda obilo vibracij.


Ne dela po 3 cilindrih, problem je v tem da motor dobi premalo/preveč goriva in zatrokira.
Aja si mogoče opazil da če je avto zunaj in je temperatura 20 ali več stopinj da avto trokira, drugače pa ne.
Pomoje je nekaj v zvezi s temperaturo zraka. ali ecu ne dobi pravilnega podatka od senzorja za temp. vstopnega ali ni dobro napisan ecu mapa.

Objavljeno: To jun 02, 2009 5:02 pm
Napisal/-a Perica
Ko sem bil nazadnje na uradnem servisu, računalnik ni pokazal ničesar. Ko pa se je mehanik vsedel v avto in ga hotel odpeljati iz delavnice, pa je zacel trokirat, Je skocil iz avta in zacel odklapljati kable za svečke. pri enem izmed njih avto ni začel ugašati, kar pomeni da cilinder ni delal. So mi zamenjali svečko, ampak težava z občasnim kratkotrajnim cukanjem in pomanjkanjem moči s tem še vedno ni bila rešena. Počasi mi zmankuje idej, zamenjal sem že skoraj vse del.

Objavljeno: To jun 02, 2009 6:26 pm
Napisal/-a Slicker
šobe si že menjal?

Objavljeno: To jun 02, 2009 7:24 pm
Napisal/-a megane_coupe
tuljave?...

Objavljeno: To jun 02, 2009 7:25 pm
Napisal/-a iro
Glede na to da je to spraševal v eni temi bi rekel da so spucane.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Objavljeno: To jun 02, 2009 7:40 pm
Napisal/-a tads
niso šobe, če bi ti šle šobe, bi ti obrati nihali od 500 pa vse do 1500. tako je na našmu peugeotu 206 1.4 . avto je delu po 3 celindrih, vendar sem vseeno prevozu 30km do doma. in taka vožnja ni več normalna, neprestano pisaknje, cukanje. tako da imaš nek drug problem.

Objavljeno: To jun 02, 2009 8:30 pm
Napisal/-a iro
Si probal z odklopom akumulatorja?

Objavljeno: To jun 02, 2009 8:39 pm
Napisal/-a Perica
evo, sem ravno prišel domov. Dopoldne, ko je stal 3 ure na soncu je cukal in bil brez moči, sedaj ko pa je bil parkiran doma, se je peljal čisto normalno. Prevozil sem okoli 20km brez problema.

Sicer pa šobe niso bile čiščene, ker sem kar malo pozabil na ta projekt. Bom res moral še to opravit z ultrazvokom.

Tole z odklopom akumulatorja bom poskusil naslednič ko se pojavi problem, sicer sem se pa odločil da se naslednjič takoj odpeljem naravnost na servis, da mi ga priklopijo na tester. Mogoče ravno v tistem trenutku tester pokaže kaj pametnega.

Objavljeno: To jun 02, 2009 8:43 pm
Napisal/-a iro
Če se ne prižge lučka serv računalnik nebo zaznal napake.

Nas je pa že več s tem problemom.
Torej potrjuješ mojo možnost da je povezano s temperaturo zraka.

Objavljeno: To jun 02, 2009 9:00 pm
Napisal/-a Perica
jah možnost problema zaradi temperature zraka obstaja, čeprav je bilo že velikokrat precej bolj vroče kot danes in nikoli ni bilo problemov. Če bi se zadeva pojavljala bolj pogosto ob vročih dneh, bi bilo lažje sklepati. Ker pa se mi je danes to zgodilo prvič, in to pri dokaj nizkih temperatirah (okoli 20 stopinj), še vseeno mislim da je problem kje drugje. Ko bi le vedel kje ..... :?

Objavljeno: To jun 02, 2009 9:11 pm
Napisal/-a iro
Pri meni se opazi če je avto stal na soncu kar prinese višje temperature.

Objavljeno: To jun 02, 2009 9:51 pm
Napisal/-a jost
Mi smo imeli tudi z našim Cliotom z enakim motorjem podobne težave. Sicer je bila pri nam težava še povišan prosti tek ( nekje med 1800 in 2100 obrati), avto pa je bil na čase tudi povsem brez moči. Poskusili smo vse mogoče, nazadnje pa smo odkrili, da je na 1. cilindru pri sesalnem kolektorju zanič tesnilo in je "vleklo fovž zrak" . Ko smo to zamenjali je avto deloval normalno.
lp

Objavljeno: To jun 02, 2009 9:56 pm
Napisal/-a iro
Pri meni so obrati noramlni cca 740-750.Tako da dihtunga na sesalnem kolektorju odpade.
Nekaj sem gledal po netu. Eni priporočajo da če začne cukat da se vgasne motor in ga ponovno prižge. Če to pomaga je v okvari eden od senzorjev.Po navadi lamda ali senzor temperature zraka ali pa temp. vode.

Objavljeno: To jun 02, 2009 9:59 pm
Napisal/-a Perica
jost je napisal/-a:Mi smo imeli tudi z našim Cliotom z enakim motorjem podobne težave. Sicer je bila pri nam težava še povišan prosti tek ( nekje med 1800 in 2100 obrati), avto pa je bil na čase tudi povsem brez moči. Poskusili smo vse mogoče, nazadnje pa smo odkrili, da je na 1. cilindru pri sesalnem kolektorju zanič tesnilo in je "vleklo fovž zrak" . Ko smo to zamenjali je avto deloval normalno.
lp


hmmm... tole se sliši dokaj obetavno :D Bom ob prvi prili dal zadevo preverit.

hvala

lp

Objavljeno: To jun 02, 2009 10:19 pm
Napisal/-a igor0203
Pri meni je delovalo, da sem kable od senzorjev odklopil, jih spihal in dal nazaj. Prav tako sem odklopil motorček prostega teka, ga spihal in od takrat dela BP.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 1:38 pm
Napisal/-a Perica
zivjo

No danes sem se peljal v LJ in nazaj. Avto je deloval brez problema, tako da res ne vem kaj je bilo včeraj. Upam da se ne bo več ponovilo, če se pa bo, se odpeljem pa direktno na servis. Saj bi se moral že sedaj, samo če motor teče normalno, se nikomur ne da z njim ukvarjat in me vsi gledajo v smislu: "kaj pa ta smrkavec zapravlja naš čas" :?