Stran 1 od 2

Xsara grelna pečka

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 10:04 am
Napisal/-a sinke
No, gre se za očetovo citroen xsaro l.99.
Pred parimi dnevi pravim jaz njemu nekaj ti v kabini smrdi po antifrizu.
Pravi on, da je to normalni in da to je tko skoz :shock:

Potem me pa danes pokliče pa pravi da ma vse mokro pod sovoznikovim delom armature.
Pogledam in vidim kar nekaj antifriza na tepihu. V posodi pa pod minimumom

Zdaj najverjetneje je šla pečka oz. kakšne cevka.
Predvsem me zanima če kdo ve kaj je treba vse sneti, da se pride do nje ter seveda kje
točno se nahaja.

Pametni predlogi dobrodošli :D

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 11:13 am
Napisal/-a joztom
Ne vem če je pri Xsari kaj bolj enostavno, pri ostalih mora armatura ven. To je delo za verziranega električarja. Najbolj se zastopi na to Založnik na Tržaški za Dolgim mostom, pride pa skupaj kar ene 400€, je seveda 8ur dela, pečka je praktično zastonj, ene 40€. Tako pri Xantiah.

Objavljeno: So jun 13, 2009 7:10 am
Napisal/-a sinke
Mogoče kdo ve kako se sname armatura?

Objavljeno: So jun 13, 2009 7:22 am
Napisal/-a Romzis
Milim da boš še največ izvedel tule:
http://www.citroenar.com/showthread.php ... ht=pe%E8ka

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 7:49 pm
Napisal/-a sinke
Romzis je napisal/-a:Milim da boš še največ izvedel tule:
http://www.citroenar.com/showthread.php ... ht=pe%E8ka






:bow @Romzis

pečka uspešno zamenjana :D
ampak ne priporočam to delo nekomu s slabimi živci :lol:

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 8:26 pm
Napisal/-a neyc
menjaš sam pa prihraniš 400€... je pa res ene 7 ur dela, če ne veš ki se vsi vijaki nahajajo, zdaj bi porabil dost manj časa...

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 8:56 pm
Napisal/-a sinke
neyc je napisal/-a:menjaš sam pa prihraniš 400€... je pa res ene 7 ur dela, če ne veš ki se vsi vijaki nahajajo, zdaj bi porabil dost manj časa...


pri meni je bilo mal več k 7 ur matranja :lol:
samo se mi ni nikamor mudil in važn da sem zrihtal kokr treba
k sem vse razstavu se je fotr za glavo prjel pa prav če boš pa ti to sestavu nazaj :lol:

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 9:48 pm
Napisal/-a lisko
sinke je napisal/-a:...............k sem vse razstavu se je fotr za glavo prjel pa prav če boš pa ti to sestavu nazaj :lol:


Podobnne komentarje jaz pogosto slišim:)

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 10:09 pm
Napisal/-a north789
Maš kakšne slike kako je potekalo delo??

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 10:26 pm
Napisal/-a sinke
north789 je napisal/-a:Maš kakšne slike kako je potekalo delo??


sam nisem slikal ampak maš gor na linku slike enega fanta, ki je isto menjal na istem avtu

Objavljeno: Če jun 18, 2009 6:48 am
Napisal/-a Romzis
Pol so tista navodila OK?
Mene sicer tudi moti smrad v kabini in se bom verjetno tudi lotil (isto xsara letnik 99).
Kok si dal za pečko (in kje)?

Objavljeno: Če jun 18, 2009 7:22 am
Napisal/-a sinke
Romzis je napisal/-a:Pol so tista navodila OK?
Mene sicer tudi moti smrad v kabini in se bom verjetno tudi lotil (isto xsara letnik 99).
Kok si dal za pečko (in kje)?


62 € v A netu za identično pečko :D
navodila so super, pri nas je tud bil nekaj let smrad po antifrizu ampak kakšen teden nazaj je pa začel zalivat kabino tko da se splača zamenjat, če ne zaradi drugega pa zaradi konstantnega rosenja šip ;)

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:25 am
Napisal/-a xsara14
Ocitno je to se ena rak rana xsar okoli letnika 99.
Pri meni namrec isto zasmrdi takoj po vklopu gretja, potem pa kmalu vonja ni vec obcutiti. Sipe se mi ne rosijo. Zanimivo je to, da ce nastavim na gretje od zagona hladnega vozila, potem sploh ne zaznam smradu. Smrad je le ob preklopu iz hladnega na toplo pihanje.

Je pa tako ze eno leto - torej od nakupa dalje.

Temu na zacetku nisem posvecal pozornosti, ker me niti ni motilo in nisem vedel, kaj bi to lahko bilo. Nisem niti razmisljal, da je to kaksna napaka. Ko sem ugotovil, za kaj gre, so mi rekli, da naj se vozim, dokler cisto ne spusti. Kakor sem prebral na spletu, naj bi podobno slabe pecke imele tudi Xantie in nekateri so se z enakimi simptomi kot jih imam jaz vozili tudi 5 let. Tako da ne vem, ce se sploh splaca menjati, dokler se sipe ne rosijo. Hladilne tekocine mi pa sploh opazno ne zmanjkuje. V enem letu namrec nisem opazil, da bi 1 dcl zmanjkalo.

Ce bo kdo menjaval pecko pri kaksnem mojstru, me pa le zanima, koliko pride menjava. V primeru, da mi pecka res dokoncno spusti, bo taksna informacija dobrodosla.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:36 am
Napisal/-a hrošč
Tudi pri pezojih tistih letnikov so isti problemi, saj so "isti" avti. Tudi sam cakam, da mi dokoncno spusti, smrdi ze kaksne pol leta. V vsakem primeru bo treba jeseni menjat, oz. ko bo treba uporabljati gretje. Pa tudi mene zanima, koliko pride menjava pri kaksnem majstru domacem, ki razdiranje armature obvlada in mu ne vzame prevec casa, vem pa da je dela veliko.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:42 am
Napisal/-a xsara14
hrošč je napisal/-a:Tudi pri pezojih tistih letnikov so isti problemi, saj so "isti" avti. Tudi sam cakam, da mi dokoncno spusti, smrdi ze kaksne pol leta. V vsakem primeru bo treba jeseni menjat, oz. ko bo treba uporabljati gretje. Pa tudi mene zanima, koliko pride menjava pri kaksnem majstru domacem, ki razdiranje armature obvlada in mu ne vzame prevec casa, vem pa da je dela veliko.


A tebi konstantno smrdi, ko je gretje vkljuceno? A sipe se ti rosijo in antifriza ti kaj zmanjkuje?

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:08 am
Napisal/-a Romzis
xsara14 je napisal/-a:Ocitno je to se ena rak rana xsar okoli letnika 99.
Pri meni namrec isto zasmrdi takoj po vklopu gretja, potem pa kmalu vonja ni vec obcutiti. Sipe se mi ne rosijo. Zanimivo je to, da ce nastavim na gretje od zagona hladnega vozila, potem sploh ne zaznam smradu. Smrad je le ob preklopu iz hladnega na toplo pihanje.

Je pa tako ze eno leto - torej od nakupa dalje.

Temu na zacetku nisem posvecal pozornosti, ker me niti ni motilo in nisem vedel, kaj bi to lahko bilo. Nisem niti razmisljal, da je to kaksna napaka. Ko sem ugotovil, za kaj gre, so mi rekli, da naj se vozim, dokler cisto ne spusti. Kakor sem prebral na spletu, naj bi podobno slabe pecke imele tudi Xantie in nekateri so se z enakimi simptomi kot jih imam jaz vozili tudi 5 let. Tako da ne vem, ce se sploh splaca menjati, dokler se sipe ne rosijo. Hladilne tekocine mi pa sploh opazno ne zmanjkuje. V enem letu namrec nisem opazil, da bi 1 dcl zmanjkalo.

Ce bo kdo menjaval pecko pri kaksnem mojstru, me pa le zanima, koliko pride menjava. V primeru, da mi pecka res dokoncno spusti, bo taksna informacija dobrodosla.


Bolj kot to da spusti, je rak rana to, da je toliko dela s samo menjavo pečke.
Podobne težave imajo npr. tudi renault-i jebiga

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:20 am
Napisal/-a hrošč
xsara14 je napisal/-a:
hrošč je napisal/-a:Tudi pri pezojih tistih letnikov so isti problemi, saj so "isti" avti. Tudi sam cakam, da mi dokoncno spusti, smrdi ze kaksne pol leta. V vsakem primeru bo treba jeseni menjat, oz. ko bo treba uporabljati gretje. Pa tudi mene zanima, koliko pride menjava pri kaksnem majstru domacem, ki razdiranje armature obvlada in mu ne vzame prevec casa, vem pa da je dela veliko.


A tebi konstantno smrdi, ko je gretje vkljuceno? A sipe se ti rosijo in antifriza ti kaj zmanjkuje?

Na zacetku bolj zasmrdi, naprej pa tudi malo, sipe pa se najbolj zarosijo takoj na zacetku, potem je bolje. Sicer pa ze odkar je blo nazadnje bolj mrzlo, nisem dal na gretje, tako da nevem kaksno je trenutno stanje. Antifriza pa se ne zmanjkuje, upam da bo zdrzalo do jeseni, takrat se pa ne bom mogel izogniti menjavi zaradi uporabe gretja.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 11:48 am
Napisal/-a sinke
xsara14 je napisal/-a: Smrad je le ob preklopu iz hladnega na toplo pihanje.


To je zato ker na pečki pušča antifriz in če maš na hladno pihanje zrak ne gre čez komoro z pečko in zato tudi ni smrada ;)

Objavljeno: Če jun 18, 2009 1:02 pm
Napisal/-a Romzis
Phja a je ziher tako? Ne se mi smejat, ampak: preko česa se hladi zrak, ko je klima vžgana?

Objavljeno: Če jun 18, 2009 4:16 pm
Napisal/-a ales66
Za gretje se uporablja pečka, za hlajenje (klima) pa uparjalnik. Če hlajenja nimamo na max, gre del vstopnega zraka tudi čez pečko. Nekateri "boljši" avtomobili pa imajo celo invertersko klimo in se moč kompresorja prilagaja glede na potrebe.