Stran 1 od 2

Šravfanje motorja

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 4:36 pm
Napisal/-a cuteboy1988
Zanima me koliko časa je potrebno, da se odšravfa motor iz avta ( renault megane 99 letnik), saj je razbit in ga bom prodajal raje kar po delih, ker popravljat se ga ne splača, v celoti prodat pa še manj.
pišite vsi ki imaste izkušnje s tem.

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 4:42 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Loti se dela in zraven glej na uro. Na koncu boš vedel, koliko časa se porabi za to. ;)

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 4:45 pm
Napisal/-a čare
odklopiš vse dratovje in amortizerje na kolotekih odšravfaš most in avspuh,najdeš ene tri paciente in avto dvignete motor pa z menjalnikom vred in mostom ostane spodaj.A ja pa še voilan moraš odklopit to je pa to v grobem.

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 6:02 pm
Napisal/-a KiNOS
Kok dela..ni velik, ves štrom odklop taprvo. Pol pa lahko kr komplet podvozje odstranš, tko da se ti ni treba zjbavat z vsakim delom posebi. Zgori na koših imaš za amortizerje, spodi maš pa most+polosevine,ki jih lahk pustiš na motorju al pa na komplet mostu. Če veš kaj delaš ni velik dela, če pa ne pa počas..sej vidš kje so vijaki..

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 8:21 pm
Napisal/-a Turbobitch
Kater motor :D

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 9:19 pm
Napisal/-a LukL
od megana motor ma. morm pa rečt da je velik lažje kak večji motor vn vzemat ko pa te mlinčke...

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 9:32 pm
Napisal/-a cuteboy1988
Turbobitch je napisal/-a:Kater motor :D


1,6 e 66kw/90KM

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 9:32 pm
Napisal/-a cuteboy1988
LukL je napisal/-a:od megana motor ma. morm pa rečt da je velik lažje kak večji motor vn vzemat ko pa te mlinčke...


kok misliš da je težek tale mlinček?

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 9:33 pm
Napisal/-a fičfirič
v enem dnevu težko sam...

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 9:43 pm
Napisal/-a LukL
cuteboy1988 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:od megana motor ma. morm pa rečt da je velik lažje kak večji motor vn vzemat ko pa te mlinčke...


kok misliš da je težek tale mlinček?

ka pa vem ene 100 150 kg ma sigurno tam nekje do 200, več pa 100% ne

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 11:09 pm
Napisal/-a [KEKEC]
fičfirič je napisal/-a:v enem dnevu težko sam...


Ena ura pa more bit motor zunaj!

Objavljeno: Po jun 15, 2009 6:58 am
Napisal/-a skopusnik
[KEKEC] je napisal/-a:
fičfirič je napisal/-a:v enem dnevu težko sam...


Ena ura pa more bit motor zunaj!

se strinjam ;)

Objavljeno: Po jun 15, 2009 7:51 am
Napisal/-a dencor
jaz sem zadnič jemal ven motor iz mb c 250d letnik 1995, pa sem zato porabil cca. 3 ure/sam. Vse odklopiš(auspuh, menjalnik, nosilce, kiler, kable,....) nato pa daš okoli "gortne" ter s "ketn cugom" vun potegneš. Simpl ko pasul

lp :lol: :lol:

Objavljeno: Po jun 15, 2009 12:08 pm
Napisal/-a cuteboy1988
skopusnik je napisal/-a:
[KEKEC] je napisal/-a:
fičfirič je napisal/-a:v enem dnevu težko sam...


Ena ura pa more bit motor zunaj!

se strinjam ;)

bom kasnej slikal kolk sem že odšravfal pa kok mi je še ostal.Trenutno sem pri sesalnem kolektorju in glavi motorja, ampak mislim, če bi že samo glavo motorja ven dobil da gre kolektor poleg ven

Objavljeno: Po jun 15, 2009 7:52 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Hja saj vam je "čare" napisal kako se najlažji dobi ven motor. Glave motorja pa res ni potrebno demontirati, pri demontaži motorja.
Tukaj pa si lahko ogledate "liskov" projekt, sicer na R5, vendar je v osnovi enako: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=420 ,
( no pa sprednjega vetrobranskega stekla vam ni potrebno razbiti :D )

Lep pozdrav

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:14 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Hja saj vam je "čare" napisal kako se najlažji dobi ven motor. Glave motorja pa res ni potrebno demontirati, pri demontaži motorja.
Tukaj pa si lahko ogledate "liskov" projekt, sicer na R5, vendar je v osnovi enako: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=420 ,
( no pa sprednjega vetrobranskega stekla vam ni potrebno razbiti :D )

Lep pozdrav


Heheh sem že jaz hotu zalepit slikco kako gre motor pri renoju ven . A nisem vedel če ima megan enako.Za Cliote do ph2 vem da gre tudi tako:)

No če je pri meganu enako.....odtegneš vijake pri amortizerjih. Odtegneš izpuh (koleno ločiš od kolektorja) . potem pod roke koles postaviš neko leseno dilo (tko da gre na tesno noter) in izpustiš gume....avto sede na dile.....odtegneš še most in volanski drog......pokličeš kolega in školjko digneta prek motor.....vsega skupaj dela za dve uri če te še kaki šravfi jezijo.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 11:33 pm
Napisal/-a fičfirič
skopusnik je napisal/-a:
[KEKEC] je napisal/-a:
fičfirič je napisal/-a:v enem dnevu težko sam...


Ena ura pa more bit motor zunaj!

se strinjam ;)


Noja...kar vsak šravf kar sam najbrž skoči narazen.Če bi blo tko fajn zmeri, pol je res stvar takoj narejena. Še vsakega mehanika ko prašaš kolk časa bi trajal za neki menat reče naprimer: al 15min al pa eno-dve ure. Hočem reč da ti lotijo živce trgat največkrat nepomembne reči.Al uničiš robove vijaka, al rabiš kako roko več, nimaš lih pravega orodja,se stvari lotiš z napačnega zaporedja....sej se hmal naučiš. Velikrat pa pogruntaš de rabiš še kak nov del,al pa kaj ponesreč uničiš :) pa zaklučiš za tist dan :)

slika motorja

Objavljeno: So jun 20, 2009 12:12 pm
Napisal/-a cuteboy1988
izpušni kolektor sem že snel dol, neznam pa glave motorja pa sesalnega kolektorja.zadi sem vse vijake snel na glavi motorja tako da nevem kaj jo še drži :?

Objavljeno: So jun 20, 2009 12:22 pm
Napisal/-a splash
pa zakaj za vraga hočeš sneti glavo dol, če je ni potrebno, da daš motor ven iz avta

Objavljeno: So jun 20, 2009 1:01 pm
Napisal/-a cuteboy1988
splash je napisal/-a:pa zakaj za vraga hočeš sneti glavo dol, če je ni potrebno, da daš motor ven iz avta


zato ker avto po delih prodajam in nekdo bo samo motor kupil, nekdo samo menjalnik, glavo bom pa hranil ker tud rada crkne...naprejšnjem avtu nam je 2x