Stran 1 od 1
More bit tko ali ne?
Objavljeno: To jun 16, 2009 5:04 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Ni ravno problem, bolj vprašanje, ne vem če more bit tko ali ne. Sicer če poznate tisti razcep pri LJ Jarše na ljubljanski obvoznici, gre na južno obvoznico in pa štajersko avtocesto. Torej dva dokaj položna ovinka, omejitev 80 ne. Se spelje brez problema z 100+. Ali pač? sicer mam polota 98 letnik. Gume fulda carat progresso. Če grem v take ovinke z več kot 100, recimo 110 se mi zdi da avto začne plavat, kot da zgublja stik z cesto, začne ga odnašat. Me pa sedaj zanima če je to pač generalen polo problem, ali je samo moj tak? Ni noben grozen problem, ker samo daš nogo dol z gasa preden greš v ovinek in je problem rešen. Me pa bolj zanima če bi moral bit tko ali naj ne?
Objavljeno: To jun 16, 2009 5:46 pm
Napisal/-a lisko
Sklepam da imaš prek ali okrog 150 tisoč prevoženih. Problem "plavanja" vozila v ovinku prevzamejo amortizerji....in če so ti slabi.....
Amortizerji pa po nekje 80 tisoč začnejo zgubljat svoje lastnosti in ponavad se prvo občuti v ovinku , ko avto "zaplava".
Objavljeno: To jun 16, 2009 6:16 pm
Napisal/-a Matjazy
dobrih 20 let star bmw gre tam brez kakšnega odnašanja in plavanja recimo 140km/h.
Tako da bi jst malo pogledu podvozje na tvojem avtu.
Objavljeno: To jun 16, 2009 7:57 pm
Napisal/-a phoebus
gume bi oddrsele, ja...podvozje bo. Lahko da je tudi polo kot tak u kurcu s podvozjem (ne vem ker nisem peljal)...samo če imaš preko 100 tisoč in original amortizerje, veš kaj bo

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 8:45 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Ma dobrih 130k km in še original amortizerje, tako da sem se bal da bo to to. Sicer tist preizkus ko fajn avto ob tla prtisneš oziroma zaruka pokaže da se takoj nazaj gor postav, torej v enmu nihaju, se ne ruka v neskončnost.
Objavljeno: Sr jun 17, 2009 9:39 pm
Napisal/-a lisko
obcasnigledalec je napisal/-a:Ma dobrih 130k km in še original amortizerje, tako da sem se bal da bo to to. Sicer tist preizkus ko fajn avto ob tla prtisneš oziroma zaruka pokaže da se takoj nazaj gor postav, torej v enmu nihaju, se ne ruka v neskončnost.
Ta test je bolj tko tko......lahk mojga jeepa tudi tko probaš pa se samo posede in postav nazaj.....Če pa ga nagoniš 80 v ovinek kjer so izbokline pa prav preskakuje bočno.....Sicer je malo drugač ker so toge preme a vseeno.....
Amortizerje nimaš hin, da se razumemo. Ampak niso pa več lih biser tehnologije.Če imaš serijsko višino avta in ne noriš v ovinke oz. nisi lih extrem potem so kaki monroe oljni več kot dovolj. Cene pa mislim da tudi ne bi smele bit previsoke.
Objavljeno: Če jun 18, 2009 8:50 am
Napisal/-a kamnčan
ma prjatu polota pa prav d mu skos plava po cest. no mu je dokler ni zamenov uzmeti. pa prav d se pozna 100%. Polo je pač tak avto d ni narjen hit za ovinke.
Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:07 am
Napisal/-a Technologic
Ni noben grozen problem, ker samo daš nogo dol z gasa preden greš v ovinek in je problem rešen. Me pa bolj zanima če bi moral bit tko ali naj ne?
Pa drgač je bolj varno met nogo na gasu čez ovinek.
Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:15 am
Napisal/-a kamnčan
sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu
Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:32 am
Napisal/-a McFly
kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu
Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:47 am
Napisal/-a juhica
McFly je napisal/-a:kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu
Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja

ja ce turbina zagrab pol gres sam naravnost
resno, lohk gres na amzs pa ti test amortizerjev naredijo. ne vem kok je to dober test ampak pomoje bos tam videl ali so v kurcu ali so se okej...
Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:59 am
Napisal/-a Technologic
Saj vidiš če so ok kak se avto ziba, pa ko da dol porineš kak se dvigne. pa toti polo nima turbin drgače =)
Objavljeno: Če jun 18, 2009 11:03 am
Napisal/-a primozek68
Zdej za podvozje ne vem, sam tista dva ovinka tam sta res pasja. Poleg tega je v sredini prvega ovinka narejena še slaba dilatacija in tam zaplava. Enkrat se pelji tam 70 pa si oglej vse špure in pa celo paleto barv na betonski ograji.
Objavljeno: Če jun 18, 2009 1:44 pm
Napisal/-a Foto Jovo
Zakaj mam občutek da je tam desni ovinek bolje narejen kot levi?
V desni ovinek brez problema vozim nad 100 km/h v levega pa ne upam nad 100 km/h

Objavljeno: Če jun 18, 2009 2:00 pm
Napisal/-a kamnčan
McFly je napisal/-a:kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu
Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja

ja to mas res ja sam še usen če je gladek asvalt gre tut tko lohk, no saj men je slo na gladkemu asvaltu pr brevotu 1.4 u prezno ne lihk ta uvink ampak en zraven doma
Objavljeno: Če jun 18, 2009 2:02 pm
Napisal/-a juhica
Technologic je napisal/-a:Saj vidiš če so ok kak se avto ziba, pa ko da dol porineš kak se dvigne. pa toti polo nima turbin drgače =)
nic cudnega da se polovica starih j**c po nasih cestah vozi z napol delujocimi avtomobili ker ce tkole preveris ali so amortizerji okej al ne pol bog pomagi. s zibanjem avtomobila bos ti kvecjemu videl al so amortizerji cist u kurcu al ne, razlike med dobrimi in zelo slabimi tkole ne bos vidu. imho