Stran 1 od 1

clio 96 letnik par problemov

Objavljeno: To jun 16, 2009 7:25 pm
Napisal/-a Prezioso
Imam Clio 1.4 RT letnik 96, 5 vratni, el pomik stekel, servo...in seveda ima tudi par težav za odpraviti. Bom kar naštel po točkah.

1. Servo volan ima nekaj lufta ko ga premikam levo desno in seveda ko je ravno postavljen volan, ne gre avto ravno po cesti naravnost-ravno ampak malo v levo oz. desno. Olje sem pogledal in ga je dovolj. Baje je spodaj pri volanskem drogu problem? Luft?

2. Prednje luči ne delajo, ko jih vklopim, dolge luči delajo, ampak svetijo kot kratke. Žarnice niso krive, ker na začetku so mi delale vse luči le da so že prej svetile prednje zelo prekratko in dolge so svetile kot kratke(kar mi še vedno), nato pa sta mi obe prednji krepali hkrati. V čem je fora?

3. Ventilator od hladilnika, mi baje ne vklaplja, ker ko sem na mestu z avtom se mi hitro viša temperatura vode (enako tudi če vozim počasi v prvi prestavi v kak hrib), ko se vozim z avtom normalno hitro je vse vredu. Se pravi kaj je treba menjati, če je to krivo?

4. Ko stojim na mestu z vžganim avtom in premaknem volan skrajno levo ali skrajno desno, se sliši spredaj pri motorju oz pod pokrovom čuden zvok. Ampak ne tak da bi se kaj lomilo al imelo trenje in škripalo. Bol tih ampak globok zvok motorja. Kakšen predlog?

hvala.

Objavljeno: To jun 16, 2009 8:14 pm
Napisal/-a ta_pravi
1. lahko je kak volanski končnik, lahko je gumijast zglob ki pride na volanskem drogu v kabini vozila (pod plastikami)
2. nevem :)
3. A ti avto na mestu kuha al kko? Al se vžge ventilator?
4. Servo pumpa pač dela ko premikaš volan

Objavljeno: To jun 16, 2009 8:20 pm
Napisal/-a Damirhu
Za 1. lahko, da je šla splona volana. Če te zanaša bi bilo tudi lepo narediti optiko.

2. Mogoče kakšen kratek stik? Prgledat napeljavo .

3. Lahk da je "termo stikalo", ki da "znak" da se ventilator vklopi, fuč, dugač pa pri teh cliotih je lepo "zliti" hladilno tekočino ven in notri z vodo pod tlakom fajn spucat. Bo bolš hladilo. Nisem mogel vrjeti svojim očem koliko umazanije je bilo v hladilni tekočini v bivšem službnem cliotu. Enkrat ko se boš vozil (bo mašina ogreta) se ustavi in nabijaj po hosu da se začn "pregrevati", odpri havbo in poglej če se ventilator sploh vrti.


4. Pojma nimam :D

Objavljeno: To jun 16, 2009 8:21 pm
Napisal/-a iro
1. Zglob ki pride na volanskem drogu.
2. Obvolansk ročica za dolge kratke luči.
3. Preveri če dela termostikalo na hladilniku.
4. Sliši se servo.

Objavljeno: To jun 16, 2009 8:55 pm
Napisal/-a Prezioso
1. ja sem pogledal odrezal zaščitno gumo pri spodaj pri volanskem drogu in se čuti-vidi luft tam vmes, kjer je še neka zaščitna rdeča pasta. kako to rešit? bo znal kak mehanik to zašvasat?

2. ročica? no to bomo že nekak rešili, se itak vozim z dolgimi ker svetjo isto kot kratke

3. ne ventilator se mi sploh ne vrti, niti ko se mi je enkrat že lučka posvetila za max temperaturo. termo stikalo naj bi blo krivo da ne vklapla? kje pa je točno in kako bom vedu če dela al ne?

4. ne vem, če se sliši servo, ker tega prej nisem opazu. uglavnem ko dam skrajno volan desno, motor malo utihne in je malo bol drugačen zvok in takoj ko spustim volan nazaj na mesto spet lavfa normalno zvok. bwo

Objavljeno: To jun 16, 2009 9:11 pm
Napisal/-a GiGi1985
1.zglob volanskega droga. ko boš zamenjal, ne more škodit če še narediš optiko.
2. ročka za dolge/kratke je hin, dokaj tipično za clio 1, cena novega, ko sem ga sam kupil je bila takratnih 8000 sit.
3.tipična okvara Renault je ventilator, menjaj termostikalo, ki vklaplja ventilator,
Kot že rečemo, zlij ven hladilno, temeljito spucaj raztezno posodo, cevi, hladilnik, nalij novo tekočino, pa prezrači sistem. ;)
4. ko daš volan v skrajno pozicijo, motor "jamra", kot da bi mu hotelo pobrati nekaj konjev(moči), pa tudi slišiš malo kak jermen "laufa",ko pa spustiš volan iz skrajne točke, laufa naprej normalno?! Če je to to, ni strahu, to je normalno, servo deluje. Če ti kaj poka,ruži, šripa,....ni normalno!

LP

Objavljeno: To jun 16, 2009 9:33 pm
Napisal/-a north789
Probaj posnet kako se sliši ko daš volan skrajno levo al pa desno.

Objavljeno: To jun 16, 2009 11:01 pm
Napisal/-a Prezioso
GiGi1985 je napisal/-a:1.zglob volanskega droga. ko boš zamenjal, ne more škodit če še narediš optiko.
2. ročka za dolge/kratke je hin, dokaj tipično za clio 1, cena novega, ko sem ga sam kupil je bila takratnih 8000 sit.
3.tipična okvara Renault je ventilator, menjaj termostikalo, ki vklaplja ventilator,
Kot že rečemo, zlij ven hladilno, temeljito spucaj raztezno posodo, cevi, hladilnik, nalij novo tekočino, pa prezrači sistem. ;)
4. ko daš volan v skrajno pozicijo, motor "jamra", kot da bi mu hotelo pobrati nekaj konjev(moči), pa tudi slišiš malo kak jermen "laufa",ko pa spustiš volan iz skrajne točke, laufa naprej normalno?! Če je to to, ni strahu, to je normalno, servo deluje. Če ti kaj poka,ruži, šripa,....ni normalno!


1. Kje lahko dobim tale zglob? A je to kaj podobnega http://www.bolha.com/oglas383007147/avt ... nski-zglob

2. To bo uredu? Ali je bolje vzet rabljeno, sam pol spet vprašanje kdaj ti krepne? http://www.avtodeli.com/index.aspx?grup ... ce=katalog

3. A je to pravilno termostikalo? http://www.herkules.si/index.php?productID=27968
Kje se pa zlije ven hladilno tekočino pri tem cliotu, in kolko nove moram približno vliti potem nazaj, vliješ skoz hladilnik nazaj al expanzijsko?) A ni v bistvu navadna voda tut ok? Aja cevi in to ni problem spucati, kako pa hladilnik znotraj?

4.Hja tako kot si rekel je, očitno sem samo brezveze paničaril :)

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 1:55 pm
Napisal/-a lisko
Že tale na sliki je sila podoben tistemu od petke. Glede na to da imaš cliota starejšega letnika bi znalo pasat po moje tudi od petke.

Za ostalo so ti že povedal. Probaš pa lahko še na termostikalo snet konektor (verjetno je na hladilniku desno spodaj) in v priklop konektorja porin kak kos žice (tako da skleneš oba priklopa) in ventilator more zalaufat......če ne bo potem je ventilator.....če bo potem je termostikalo.

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 2:15 pm
Napisal/-a svadreb
Ad 2: Mislim, da ni krivo stikalo. V obeh prednjih žarnicah ti je pregorela nitka za kratke luči (H4 žarnice), pa luči imaš prenizko nastavljene. Zato so ti kratke svetile zelo kratko, dolge pa ti svetijo kot kratke. Zamenjaj obe žarnici in pojdi na AMZS, kjer ti bojo nastavili višino snopa luči. Lahko ga tudi sam, ampak verjetno ne bo točno. Na vsaki luči imaš plastične šestkotne vijake. S temi reguliraš višino luči, ki je sedaj prenizka.

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 3:05 pm
Napisal/-a Prezioso
Ok, bom poročal kako bo...najprej bom uredil hlajenje, ker je najbol pomembno trenutno.
Kakšna je cena novega termostikala? Aja termostat pa ni možno, da nebi delal?
Zanima me glede menjave celotne hladilne tekočine, kolko jo morem nabavit za sistem, katero se priporoča, moram rečit z vodo? In še kam potem natočim v ekspanzijsko al v hladilnik? Ventil za prezračit je pa zgoraj levo nekje baje?

Objavljeno: Sr jun 17, 2009 4:50 pm
Napisal/-a GiGi1985
A si že bil pri kakšnem mehaniku? Če nisi ravno vešč tega posla, boljše da greš k mehaniku, se vsaj prepričat kje je okvara, pa mu daš pa pivo, ko ti ponudi informacije. Naprej pa lahko sam, če se želiš kaj naučiti ;)
Drugače pa stikalo luči je pravilno, prav tako tudi termostikalo, (na linku)

kar se pa tiče hladilnega sistema, pa priporočam, da pogledaš če termostat deluje kot mora, drugače pa stane nov 10 euro, ko boš že ravno vse rihtal.
Sprazni ekspanzijsko posodo, odstrani termostat,termostikalo, sprobaj če ventilator deluje, spusti vso tekočino iz hladilnika, očisti posodo, ter hladilnik in cevi (mislim, da se dobi tudi neko čistilo posebej za to čistit, drugače bo pa dobra tudi čist navadna voda pod pritiskom) zloži vse nazaj skupaj, napolni z novim antifrizom in prezrači s pomočjo gumba na vrhu hladilnika.

Rabiš pa cca 3-4l antifriza, odvisno v kakšnem razmerju ga boš mešal. Pa pozanimaj se kater antifriz je dober za cliota, en je rdeč,en moder, nevem točno kater gre v clia.

P.S. ceno termostikala imaš na linku, ki si ga sam prilepil, antifriz naliješ v ekspanzijsko posodo, pazi da ne bo preko MAX pri hladnem motorju, mešalno razmerje z vodo pa imaš na plastenki antifriza napisano, priporočam da mešaš tako da bo do -30 C ali celo -40C, ker tudi zima bo enkrat tukaj, pa nočeš da ti gre blok po gobe. :)

LP

Objavljeno: To jun 23, 2009 5:39 pm
Napisal/-a Prezioso
Katero hladilno tekočino proporočate, vzel bi 5L za cliota. In še kje se nahaja točneje termostikalo? S čim ga odvijem? Kakšen poseben ključ?

lp

Objavljeno: To jun 23, 2009 8:19 pm
Napisal/-a joztom
Original je ELF Glaceol v ustrezni mešanici do -38°C. Paše pa vsak sodobni antifriz za aluminijaste sisteme kot npr G-12 rdeči 50:50 od Kemikala ali kako je že. Termostikalo je seveda vedno na hladilniku, po moje je en večji ključ, npr 24mm.