Stran 1 od 1

Getz 1.1: Način pritrditve jermenice na glavno gred

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 12:27 pm
Napisal/-a Fatality
Zanima me kakšen način pritrditve ima Hyundai Getz z motorjem 1.1 na glavno gred.
Zaznali smo namreč dokaj veliko zmanjšanje moči pri pospeševanju, sumimo pa majhno nekonsistentsnost te pritrditve - zamik delovanja določenih delov motorja.

Na servisu so potrdili premajhno moč motorja, ampak jim računalniki ne pokažejo nobene okvare - kar bi lahko imelo za posledico ta premik, katerega pa računalniki ne zaznajo.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 2:50 pm
Napisal/-a čare
Pritrditev česa??Če misliš kašne jermenice potem je ponavadi nabita na gred in ima varovalko da se ne obrne,če pa misliš da je kaj zamaknjeno pa lahko da je preskočil jermen,tester pa tega ne zazna,ker najbrž nima senzorja na glavni in odmični gredi ampak samo na eni izmed teh in potem motor za tester deluje normalno.Če bi bila senzorja na obeh gredeh in bi bilo nekaj iz faze potem bi tester zaznal napako da se senzorja ne ujemata oz. avto sploh zalavfal ne bi.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 6:19 pm
Napisal/-a xyxyxy
Privita je z vijakom, ki se včasih odvije.To povzroči poškodbo in posledično zamik jermenic in glavne gredi. Glavne gredi ni potrebno menjat, če te bojo slučajno nagovarjal.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 9:23 pm
Napisal/-a Fatality
Torej to lako popravi lokalni mehankar? Če ja, kako?

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 9:31 pm
Napisal/-a Technologic
Najbolše da na forumu napišejo kako pa mu ti poveš ka naj naredi.