Stran 1 od 1

Škoda favorit 1.3

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:20 pm
Napisal/-a Whyte
Zanima me, ali ima kdo kaj izkušenj s škodo 1.3 lx
Ima zelo nizek prosti tek, ki ga pa ne znam nastaviti:(
Probaval sem že vse možno, a brez rešitve
tip uplinjača je Pierburg/Solex 2E3

Hvala

Objavljeno: Po jun 22, 2009 6:47 am
Napisal/-a tristan01
Zakaj bi nastavljal prosti tek? Če motor deluje mirno in ne ugaša pusti pri miru. Škoda ima serijsko zelo nizek prosti tek, vendar s tem ni nič narobe, saj je motor sam po sebi precej lenoben, vendar ima dovolj navora že iz prostega teka.

LP Tristan01

Objavljeno: Po jun 22, 2009 8:01 am
Napisal/-a Whyte
tristan01 je napisal/-a:Zakaj bi nastavljal prosti tek? Če motor deluje mirno in ne ugaša pusti pri miru. Škoda ima serijsko zelo nizek prosti tek, vendar s tem ni nič narobe, saj je motor sam po sebi precej lenoben, vendar ima dovolj navora že iz prostega teka.

LP Tristan01


Vem, da imajo nizek prosti tek, na približno 700-800 obratov. To vozilo ga ima pod 500 vrtljajev

Problem nastane, ko pohodiš gas in se avto ne odzove, v najslabšem primeru celo crkne.

Objavljeno: Po jun 22, 2009 11:41 am
Napisal/-a tristan01
Če se prav spomnim se je prosti tek lahko reguliral z loputo, tam kjer je pritrjena žica plina je vijak ki regulira celotno zadevo. Moral pa bi se prosti tek regulirat tudi drugače. Sicer pa dokler se ne prižiga lučka za oljni tlak ni potrebno posebej popravljati prostega teka. Motor bo vseeno lepo delal.

LP Tristan01

Objavljeno: Po jun 22, 2009 11:43 am
Napisal/-a Whyte
Lepo bi prosil, če ima kdo shemo..ker jaz sem iskal pa nisem nikjer našel. Problem je samo to, da ko hočeš speljati, traja nekaj časa da se vozilo odzove, če pa gas spustiš pa crkne. To pa ni ravno prijetno če moraš kje na hitro speljevati

Objavljeno: Po jun 22, 2009 12:01 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Ni to motorček prostega teka?

Objavljeno: To jun 23, 2009 12:53 pm
Napisal/-a tristan01
Proton-Blaž je napisal/-a:Ni to motorček prostega teka?


Škoda ima vplinjač in o kakem motorčku prostega teka lahko samo sanjaš. To je še odschool češki motor.

Avtorju teme: če ne veš kje je kaj raje ne popravljaj sam, saj lahko narediš več škode kot koristi.

LP Tristan01

Objavljeno: To jun 23, 2009 1:43 pm
Napisal/-a joztom
Najprej se nastavljajo ventili, nato platine na mero in ustrezen kot zapiranja, nato točka vžiga statično, nato še dinamično z ročnim vrtenjem pri 1500 obratih in fiksiranjem. Nato se zniža štantgas na minimum in nastavlja mešanica v sistemu prostega teka, nato se zniža štantgas na mero. Tako potem avto žre veliko manj. Če ne razumeš kaj tukaj piše, pusti na miru in pelji do koga, ki to pozna. Tako na pmet ugibat, katera od navedenih stvari ni urejena, je brez veze.