Stran 1 od 2

zakaj Peugeot 206 kar crkne?

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 5:10 pm
Napisal/-a herkules
Zdravo,

imam en problem s svojim avtom (Peugeot 206, 1.4i, 55kw, tip KFW, letnik 2001) upam da mi boste znali pomagati ...
Ko prestavim iz 3 v 2 prestavo ali ko iz druge prestave dam v prosti tek mi vsake toliko časa (predvsem če imam ventilacijo na 3 ali 4 in če imam prižgano klimo) kar zmanjka kontakta in avto crkne ... potem samo pohodim plin, malo cukne in se spet prižge (ni potrebno obrniti ključa)... sem že zamenjal motorček prostega teka in je boljše kot je bilo pred tem, samo še vedno mi na vsake toliko časa crkne ... če imam ventilacijo na 1 ali 2 hitrosti avto praviloma deluje normalno ...

Lepo prosim za vaše predloge kaj bi lahko bilo narobe, ima kdo mogoče že podobne izkušnje s tem?

Hvala vsem za pomoč!!

Jure

Re: zakaj Peugeot 206 kar crkne?

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 5:53 pm
Napisal/-a lumpii
herkules je napisal/-a:Zdravo,

imam en problem s svojim avtom (Peugeot 206, 1.4i, 55kw, tip KFW, letnik 2001) upam da mi boste znali pomagati ...
Ko prestavim iz 3 v 2 prestavo ali ko iz druge prestave dam v prosti tek mi vsake toliko časa (predvsem če imam ventilacijo na 3 ali 4 in če imam prižgano klimo) kar zmanjka kontakta in avto crkne ... potem samo pohodim plin, malo cukne in se spet prižge (ni potrebno obrniti ključa)... sem že zamenjal motorček prostega teka in je boljše kot je bilo pred tem, samo še vedno mi na vsake toliko časa crkne ... če imam ventilacijo na 1 ali 2 hitrosti avto praviloma deluje normalno ...

Lepo prosim za vaše predloge kaj bi lahko bilo narobe, ima kdo mogoče že podobne izkušnje s tem?

Hvala vsem za pomoč!!

Jure


pomoje maš motorni računalnik skurjen...

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 8:27 pm
Napisal/-a herkules
tudi jaz mislim, da je verjetno šel računalnik, čeprav upam da ne :) se da to kako popraviti računalnik ali je edina možnost da se ga zamenja?

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 8:32 pm
Napisal/-a lumpii
herkules je napisal/-a:tudi jaz mislim, da je verjetno šel računalnik, čeprav upam da ne :) se da to kako popraviti računalnik ali je edina možnost da se ga zamenja?


nov pride 840€ popravilo pa je ceneje verjetno

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 9:39 pm
Napisal/-a north789
Verjetno se ga da obnovit.

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 9:42 pm
Napisal/-a herkules
aha ... pozna kdo koga, ki se ukvarja s popravljanjem/obnavljanjem računalnikov (ali se da to popraviti/obnoviti samo na servisu?)? Lahko tudi kupim rabljeni računalnik (od karamboliranga vozila) in ga priklopim?

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 9:52 pm
Napisal/-a c.o.b.
probi vprašat na avtoelektroniki v črnučah, ti neb smel bit predaleč... tm se ukvarjajo tut s tem...

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 9:54 pm
Napisal/-a joztom
Kakšen računalnik neki, crknil je kontaktni del ključavnice, ventilator pri starejših modelih dela čez ključavnico.

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 10:08 pm
Napisal/-a herkules
joztom je napisal/-a:Kakšen računalnik neki, crknil je kontaktni del ključavnice, ventilator pri starejših modelih dela čez ključavnico.


kaj ima kontaktni del ključavnice (in ventilator) pri tem, da mi crkne med vožnjo, ko prestavljam v nižje prestave?

Objavljeno: Če jun 25, 2009 8:54 pm
Napisal/-a herkules
ker nisem čist prepričan, da je zanič motorni računalnik, me zanima če kdo ve, kako se da to preveriti - se pravi če je res motorni računalnik zanič? Lahko to preverijo samo na servisu ali tudi kje drugje?

Zanimivo pri vsem tem je, da avtodiagnostika ne pokaže nobene napake, avto pa vseeno crkuje!!

Objavljeno: Če jun 25, 2009 10:51 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Kaj ima ventilator veze z ključavnico? Ta ventilator potegne lahko ogromno toka (3/4 brzina.. ), zato ti lahko pride na kontaktih ključavnice do prevelikega padca napetosti -> rač. ne dobi dovolj napetosti, da "vidi" kontakt.

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 6:29 am
Napisal/-a joztom
Pri PSA je povezava med ključavnico in notranjim ventilatorjem klime v tesni povezavi ob težavah z lučmi ali ECUjem. Nekateri popravljajo kontaktni del kot v prilogi, je pa pol bolj enostavno samo električni del zamenjati iz odpada ali bolšjaka, večina je zamenljiva med seboj. Odpoved povzročijo slabe krtače na ventilatorju.

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 6:51 am
Napisal/-a PRODRIVE
Pelji ga k 3M Avtoelektronika Mozirje,rešil ti bo problem.

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 9:09 am
Napisal/-a herkules
joztom, si prepričan da je šel kontaktni del ključavnice? Imaš že kakšne pretekle izkušnje glede podobnega problema in je bilo to?

Če prav razumem bi potem moral zamenjati električni del ter tudi slabe krtače na ventilatorju?

Kaj pa pomeni PSA in ECU? Sem namreč laik :oops:

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 9:12 am
Napisal/-a herkules
PRODRIVE je napisal/-a:Pelji ga k 3M Avtoelektronika Mozirje,rešil ti bo problem.


a v tej avtoelektroniki, ki je v črnučah ki jo je omenil c.o.b. bi tut znali rešit ta problem? Zaradi bližine mi je bol interesantna...

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 9:20 am
Napisal/-a tricot
Pri PSA je povezava med ključavnico in notranjim ventilatorjem klime v tesni povezavi ob težavah z lučmi ali ECUjem.


PSA je koncern Peugeot,Citroen...ECU bo pa računalnik! [/quote]

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 10:29 am
Napisal/-a joztom
Na Citroenu je to vzrok težavam, lahko prebereš poste na Citroen forumu. Ponavadi na začetku odpoveduje ventilator klime, nato lahko odpovedo tudi luči in motor crkne. Ker je to povezano tudi s kontaktom na ECU, je kaj lahko da tudi zaradi tega crkava. Sam računalnik (ECU) pa dela ali ne dela, ko crkne ga ni mogoče obuditi ampak samo popravljati. Včasih pomaga sneti kontaktor in našpricati s kontakt-sprayem, včasih pomaga premigati spojni kontaktor na vezni steni, kjer poteka centralna povezava z električno kito, ki napaja tudi ECU. Odgovorov je veliko, treba pa je pogledati pri strokovnjaku. Pri priklopu na diagnostiko, npr Proxia od PSA, pri vklopu najvišje hitrosti ventilatorja preverite, kolikšno napetost dobiva ECU, kar aparatura jasno kaže. Ne meri na klemah akumulatorja, tam je dovolj voltaže, gledati moraš na ECU. Nekje je padec napetosti v kablaži ali slabši stik na podnožju varovalk vsled prevelikega odjema,.

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 11:51 am
Napisal/-a herkules
joztom je napisal/-a:Ponavadi na začetku odpoveduje ventilator klime, nato lahko odpovedo tudi luči in motor crkne. Odgovorov je veliko, treba pa je pogledati pri strokovnjaku.


Zaenkrat nimam problemov, da bi mi odpovedal vetilator ali luči... Vse deluje normalno, tudi klima hladi super in hitro, samo crkne, če imam vse na ful prižgano... Verjetno bo res nekaj na napetosti, ker če je avto zelo obremenjen (ventilacija na ful, prižgana klima..) takrat crkne, ko stisnem sklopko in naj bi se obrati zmanjšali na nekej 750-850 meni pade na 0...

Ima kdo kakšen predlog, kam naj bi ga peljal na pregled oz. popravilo? Pozna kdo kakšnega dobrega avtoelektričarja, ki bi znal to popraviti? Ali mi ostane samo servis - sigurno, a drago :(

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 1:38 pm
Napisal/-a Caby
pelji na pooblaščenega da ti priklopijo na tester. Jaz sem dal za 306ko 60€ in so ugotovili skurjen del v računalniku ki uravnava motorček prostega teka.. sicer naj bi še oh in sploh nevem kaj vse pregledali, zato taka cena, drugače priklop na tester je cenejši..

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 1:43 pm
Napisal/-a c.o.b.
od kje pa iluzija da bo na servisu sigurno? drago najbrž bo, za sigurno maš pa tok šans kokr če greš k avtoelektriku k se mal bolj spozna... sta pa že zgori 2 omenjena...