Stran 1 od 1
Slabe zavore
Objavljeno: To jun 30, 2009 3:39 pm
Napisal/-a Cash
Pozdravljeni
Eni zadevi nikakor ne morem priti do dna in sicer; pri avtu P406Coupe mi zavore zelo slabo primejo, če pritisnem pedal, se počasi pogrezne do konca. Zavorna tekočina je bila menjana, prav tako glavni zavorni cilinder-vse original. Pri prejšnjem cilindru so bili simptomi čisto isti, tako, da tu ne more biti problem. Ko je zunaj vlažno, prvič, ko stisnem zavoro, prime ko šus, ko pa naslednjič stisnem pa zelo slabo itd. Zavorna tekočina mi ne pušča, prednje zavorne ploščice imajo še 1cm mesa, zadnje so nove.
Kaj bi lahko še bilo narobe?

Objavljeno: To jun 30, 2009 4:06 pm
Napisal/-a INFINITI
Zrak imaš v sistemu
Objavljeno: To jun 30, 2009 4:53 pm
Napisal/-a čare
Poglej cev do serva če ni kje prebita in vleče fovš zrak,drugače pa pedal pri veliko novejših vozilih leze not če tiščiš bremzo ampak ne do podna ampak se prej ustavi.
Objavljeno: To jun 30, 2009 6:34 pm
Napisal/-a Cash
Odzračen je bil 2x, menjan je bil tudi glavni zavorni cilinder in s tem tudi zavorno olje. Pedal pa se mi pogrezne do konca, če tiščim ene 5sekund. Pač, simptomi so isti, kot pred posegom. Čare, kakšna je ta cev, ker ne vem čist točno, kako zgleda?
Aha, pa še to, ko pritisnem bolj na hitro, se sliši pri stopalki zvok, kot bi recimo na nožno pumpo za gume na hitro stopil.
Objavljeno: To jun 30, 2009 7:16 pm
Napisal/-a abbe
to je cevka za vakum gre pa iz ojacevalca zavor (una ookrogla zadeva k je gor zavorn cilinder prisrauban) nekam na motor gre....
Objavljeno: To jun 30, 2009 7:55 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Na Renault clio sem imel enake simptome,menjal tudi glavni cilinder,na koncu je pa nagajal servo ojačevalnik(črna okrogla zadeva za glavnim cilindrom),po menjavi je delovalo spet ,kot mora.
LP
Objavljeno: To jun 30, 2009 8:06 pm
Napisal/-a Cash
No, cevko sem pregledal in ni nikjer poškodovana.
Svizec:) aha, ja, če hočem, da mi avto zažlajfa normalno, moram oreng stopit po bremzi. Pa po kolk so kaj te zadeve - servo ojačevalci? Kaj to dobiš samo na uradnem servisu al obstajajo tudi kopije, ki so morda tudi boljše?
A tebi je tudi lezel zavorni pedal noter, ko si pritisnil nanj?
Objavljeno: To jun 30, 2009 9:47 pm
Napisal/-a čare
Nov original je drag ko p*****a,nov samo ne v peugeotovi embalaži,pač Bosch;ATE ipd.je ravno tako drag samo manj najbolje pa je dober rabljen.Če je avto dizel lahko da serje vakum črpalka.
Objavljeno: To jun 30, 2009 10:00 pm
Napisal/-a Cash
Hmm, stvar sem malo preveril in sicer sem pri vgasnjenem avtu napumpal in ko sem ga vžgal, se je počasi pedal pomaknil proti dnu, dokler ni dosegel dna. Potem sem pri vgasnjenem avtu pumpal in je po parih pumpanjih postal čist trd in držal to višino (ni se nič pogrezal) in v 3 koraku sem pri vžganem avtu potisnil pedal do konca in ga držal, ter vgasnil avto in ga še zmeraj držal. No in pedalko mi je začelo počasi po parih sekundah porivati navzgor kljub tiščanju nanjo. Navzgor se mi je pomaknila cca 2-3cm. Sem kaj pomagal s tem opisom ali nič

ops:
In ja, avto je dizel...
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 1:47 pm
Napisal/-a čare
Neki bo na servu.Preglej še enkrat cev oz iz vakum pumpe gre cev na servo nekje pa ima še izhod za vakumski rezervarček za ostale naprave ki potrebujejo podtlak (Krmiljenje,turbine,loputa za zaprt dovod zraka ko ugasneš avto...)Preglej vse podtlačne cevkice,ker ti zna nekje nekaj vlečt fovš zrak oz. poslušaj pri vžganem če kje kaj sika.
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 1:51 pm
Napisal/-a a_sist
kontaktiraj uporabnika Fan...
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 2:11 pm
Napisal/-a Cash
Saj pri Fanu sem prvo popravljal, mi je zamenjal zavorno tekočino in pregledal glavni zavorni cilinder ter mi rekel, da je najbolje, da ga zamenjam. Potem sem nabavil original gl. zav. cilinder in ker sem avto ravno imel na servisu kasneje zaradi enga druzga problema, sem še zraven rekel, naj mi ga zamenjajo + na novo sem zamenjal zav tekočino. Nato sem ponovno kontaktiral Fana, parkrat mi je odgovoril, nato pa mi je nehal odpisovat

Verjetno je pozabil, jaz pa sem tudi stvar pustil do sedaj, ko spet tukaj sprašujem.
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 2:57 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Meni je isto delalo, ko po večjem posegu na zadnjih zavorah sistem ni bil dobro odzračen. Šele po temeljitem 2x strojnem odzračevanju so zavore delale kot je treba. Avto je bil VW. Je čudno, a tako je pač bilo.
Ti pa pelji avto nazaj in naj ti zrihtajo kot vejo in znajo.
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 8:11 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kakor sem dejal se je potrebno poglobiti v vaše vozilo, torej oglasite se pri meni kakšen dan dopoldan in popoldan ali naslednji dan bo vozilo urejeno.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr jul 01, 2009 8:45 pm
Napisal/-a Cash
No, najlepša hvala vsem za odgovore. Ko pa bom imel čas v službi za dopust, pa vas kontaktiram Fan. Hvala še enkrat
