Stran 1 od 1

Zamenjava motorja pri avtodomu

Objavljeno: Sr jul 01, 2009 6:58 pm
Napisal/-a Avtodom
Se je zgodilo, oče je kupil star avtodom (20 let) znamke Peugeot, sedaj pa se je zapletlo pri homologaciji. Za starodobnika je še premlad, motor pa ne ustreza Euro II predpisom. Ali ima kdo izkušnje s tem, kateri novejši Peugeotov (ali Citroenov) motor bi ustrezal za zamenjavo, da ne bi bilo predrago!

Objavljeno: Sr jul 01, 2009 7:24 pm
Napisal/-a lublancan
a to ste avtodom uvozil?
ker če je žebil registriran v slo, potem ne bi smel bit problemov

drugače bi pa zelo pomagal, če bi napisal na osnovi katerga kombija je narejen avtodom in kakšen je motor je trenutno notr

Objavljeno: Sr jul 01, 2009 7:45 pm
Napisal/-a sebaveh
Tudi če bi mu dodal kak katalizator ali dva, ne bi bilo dovolj?

Objavljeno: Sr jul 01, 2009 8:54 pm
Napisal/-a cordo
Povprašaj na forumu karavaning.zanimiv.net (al neki podobnega).Tam so hudi avtodomarski friki. Ti bojo znal pomagat.

Objavljeno: Če jul 02, 2009 6:46 am
Napisal/-a Avtodom
Avtodom je uvožen iz Nemčije in seveda tam je bil registriran. Pri nas pa se zadeva zakomplicira, ker ne ustreza več predpisanim okoljskim dajatvam. Nadgradnja motorja v Nemčiji v Euro II pa po mojih informacijah stane krepko čez 2.000 €.
Osnova je kombi Peugeot tip 280L iz leta 1989. Verjetno bi se dal motor zamenjati s katerim od novejših modelov, ki pa ustrezajo predpisu. Potrebno pa je vedeti, kateri motor je kompatibilen po dimenzijah, da bi ustrezal? Motor bi se potem že našel kje na trgu.

Objavljeno: Če jul 02, 2009 7:03 am
Napisal/-a drot1625
Kaj pa predelava na plin?

Objavljeno: Če jul 02, 2009 7:21 am
Napisal/-a Avtodom
iz diesela na plin ni mogoče!

Objavljeno: Če jul 02, 2009 7:24 am
Napisal/-a a_sist
Avtodom je napisal/-a:iz diesela na plin ni mogoče!


To ni najbolj popularna predelava, ker dizel že tako malo kuri in se investicija ne splača ... da pa se.

Objavljeno: Če jul 02, 2009 7:56 am
Napisal/-a tristan01
Avtodom je napisal/-a:Avtodom je uvožen iz Nemčije in seveda tam je bil registriran. Pri nas pa se zadeva zakomplicira, ker ne ustreza več predpisanim okoljskim dajatvam. Nadgradnja motorja v Nemčiji v Euro II pa po mojih informacijah stane krepko čez 2.000 €.
Osnova je kombi Peugeot tip 280L iz leta 1989. Verjetno bi se dal motor zamenjati s katerim od novejših modelov, ki pa ustrezajo predpisu. Potrebno pa je vedeti, kateri motor je kompatibilen po dimenzijah, da bi ustrezal? Motor bi se potem že našel kje na trgu.


Zamenjava motorja z vsemi dokumenti za homologacijo in potrdilu o strokovni montaži in vsemi drobnimi dodelavami ki temu sledijo bo pa kaj cenejša? Malce dvomim, razen če imate doma delavnico in si lahko sami izdate potrdilo o strokovni montaži in račun za simbolično ceno montaže, pa še od tega bo potrebno plačati DDV. Mislim da je vseeno najugodnejše predelati motor na EURO II normo.

LP Tristan01

Objavljeno: Če jul 02, 2009 7:57 am
Napisal/-a phoebus
Če se prav spomnem, lahko pridobiš certifikat starodobnika tudi pri vozilih ki so mlajša od 25 let, pod pogojem da so redka, inovativna, blablabla. Glede na to da avtodomov ni toliko kot golfov, mogoče prideš skozi in dobiš certifikat?

Objavljeno: Če jul 02, 2009 8:34 am
Napisal/-a Avtodom
Tudi na to sem že pomislil, bom poskusil dati vlogo pa kar bo pa bo.

Objavljeno: Če jul 02, 2009 9:07 pm
Napisal/-a Marsovček
Če lahko dobiš od enakega vozila, registriranega v Sloveniji, papirje (prometno, kupoprodajno pogodbo za minimalni znesek) in serijske številke, se homologacija lahko izvede. "Dajalec" je lahko v najslabšem možnem stanju, le številke ne smejo biti prerjavene :P .