Stran 1 od 2

Dva akumolatorja (problem tripanje luči po basu)

Objavljeno: Če jul 02, 2009 12:30 am
Napisal/-a Technologic
Zdajšnji akumolator imam 75Ah (misilm vsaj, zdaj negrem gledat) pa je slab že. Je lahko kaj narobe če zraven dam še enega okoli 85Ah pa jih vežem vzporedno?

Kaj je lahko slabše, kaj boljše?

Objavljeno: Če jul 02, 2009 12:53 am
Napisal/-a [KEKEC]
Kaj boš lokomotivo užigal da rabiš dva?
Enga dobrega daj not pa bo čisto zadosti za tega becinarja!

Objavljeno: Če jul 02, 2009 12:57 am
Napisal/-a Technologic
Ko bas vdari mi luči tripajo.

Ena rešitev je kondenzator to vem, samo če mam slab akumolator je brezveze. Mam pa enega doma pa bi dal še tistega not če nemore bit nič narobe, bolše bo pomoje al ne?

To mi je zaj najcenejša začasna rešitev. Sam kaki kabl morem kupit za povezat jih?

Objavljeno: Če jul 02, 2009 12:57 am
Napisal/-a north789
Haha kako ti bo alternator filu oba nebo mogu is povno močjo filat kupi enga novga 75Ah pa bo čis ok.

Objavljeno: Če jul 02, 2009 1:02 am
Napisal/-a Technologic
Drugač lahko ka skurim ko mi tripajo luči po muziki?

Gledal sem mogoče je kabl za maso malo slab od akumolatorja do šasije, kaki kabl naj uporabim da ojačam to?

Pa če bosta 2 bo pač filalo 1x dlje č prav razumem, vseeno bo bolš ker itak ne nažigaš 2 ure skup muzike do konca. samo da mi tistih 10 min ne tripa pa je.

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 4:57 pm
Napisal/-a lisko
Dva akumulatorja (ali celo več) se da ponavad samo v terence kjer razne vitle vlečejo po 600A toka konstantno....
Po pravem skurit alternatorja ne moreš kr tako....bo pa bolj obremnjen kaj pa sledi pa ti je verjetno jasno....

Kupi nov akumulator in vrži te tvoje štuklane kable za napajanje ojačevalca ven in si omisli ornk kable.....za + daj 35 kvadrat za maso pa 50.....in verjem da bo utripanje čudežno izginilo.

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:01 pm
Napisal/-a mr.ramo
..najprej zamenjaj kable kot je lisko povedal ;) ..in nabavi novi aku pa neboš meu več problemov ;)

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:06 pm
Napisal/-a jay
ojačaj maso. Vsaj 20mm2 kabel.



p.s sam imam 5 gelnih akumulatorjev in vse špila ;)

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:09 pm
Napisal/-a mr.ramo
jay je napisal/-a:ojačaj maso. Vsaj 20mm2 kabel.



p.s sam imam 5 gelnih akumulatorjev in vse špila ;)



..kokr razbiram iz tvojega podpisa maš ti kr ornk porabnike :D

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:15 pm
Napisal/-a jay
recimo ;)
drugače pa res prvo kable porihtaj pol pa ostalo. Ker kaj vse danes vidiš... 2.5mm2 za maso in take scene... dobro, da ne zgori komu avto :?

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:31 pm
Napisal/-a mr.ramo
jay je napisal/-a:recimo ;)
drugače pa res prvo kable porihtaj pol pa ostalo. Ker kaj vse danes vidiš... 2.5mm2 za maso in take scene... dobro, da ne zgori komu avto :?



..res je :shock: nekateri bi radi sub vezal kr na radio in to v bridge :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:36 pm
Napisal/-a pskoda
Če imaš slab aku ga rajši ven vrži, ker se altenator samo matra da ga bo nafilau, raje kupi en aku npr. Powercell 3000, ki ima 95Ah in 3000A, pa boš imel mir in seveda poštimaj kablje

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:38 pm
Napisal/-a Mgajvr
pa glej da boš mesto kjer je - dobro očistil, da ima sigutno dober stik. ker večina minus samo zraven enga vijaka pripne in misli da bo delal. potem pa ali utripa ali pa ojačevalc meče v protect. kabli so največkrat problem!

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 5:47 pm
Napisal/-a Technologic
Zdaj imam nov akumolator 75A topla, tripa še vedno sicer malo manj.

Kak naj zvem kok so kabli debeli? Premer zmerim al kako?
Zdaj mam 2 kompleta kablov, ker enega debelejšega ne spravim v kabino razn če grem vrtat.

Gledal sem malo kaj bi še lahko bilo, masa od ojačevalca do šasije je dobra, tud pobrušeno je do mesa. Mogoče je kriva slaba masa od akumolatroja do šasije?

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 6:13 pm
Napisal/-a ronnie
Pa kolk maš ti to muzko močno? Da vemo sploh o kaki moči je govora.

Pomejem ti zaradi preslabih kablov na ojačevalc ne utripajo luči.
Zaradi preslabih kablov se ti napetost samo na tem dovodu sesede in ojačevalcu> posledično maj kvalitete v ušesih.
Za luči bo verjetno preslab alternator, da bi vse hkrat na polno poganov.


Alternator je koliko Amperov ?

Objavljeno: Pe jul 03, 2009 6:21 pm
Napisal/-a Technologic
Neka malega samo vseeno me moti to ka mi dela gz 2.250, stealth amp 4.8
pa en kenwood woofer z 500rms pa predn sistem okol 100rms-a.

Objavljeno: Po jul 06, 2009 7:04 pm
Napisal/-a robert11
Od Akuja potegni nov plus do ojačevalca. Seveda preko dodatne varovalke.

Objavljeno: Po jul 06, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Scorp84
Da maš pobruseno do pleha še ne pomeni da je dobra masa. Vedno je treba imet voltmeter pa premeriti upornost, kajti določene točke na avtu znajo biti zahrbtne. Dostikrat na slabe mase naletim, tisti ki so uporabili kjer je pas pritrjen. Dobra masa z enim debelim kablom more imet 0,3 ohm upornosti, brez kabla 0,2. Če imaš dva ojačevalca pa naj bosta vsak na svoji masi! če boš skupaj vezal ojačevalca na masi, bo sam še slabše, čeprav ni spet tolk hudo ampak vseen. + kabel pa naj bo debelejši kot so ti zgoraj povedali čeprav bi tudi 20mm2 bil dovolj za tvoj sistem.
Sam bi se raje rešil tega akumulatorja in kupill kakšnega gelnega z več kratkostičnega toka, ta podatek na akumulatorju je bolj pomemben da se izogneš utripanju. Ah na akumulatorju ne pomeni kaj dosti proti utripanju luči.

Drugo koliko je sploh star avto, si premeril tudi alternator koliko polni akumulator? Mogoče ti sploh ne dvigne napetost na 14V in ti zato med vožnjo utripa.

Objavljeno: Po jul 06, 2009 7:53 pm
Napisal/-a pskoda
Volt meter meri volte, amper meter meri tok, ohm meter meri upornost, multi meter pa je aparat ki meri te stvari, prerezi kablov ozname 6/0,5/0,4/0,3/0,2/0,0,1,2,3,... so ameriške oznake žic AWG (American Wire Gauge), pri nas pa označujemo drugače 0.75,1.5,2.5,4,6,10,16,... vse številke pomenijo prerez žice v mm2. Zelo pomembni so stiki na aku, ohišje avtomobila, ojačevalcu, najpogostejše napake so, ko nimate pravih klešč za stiskanje kabelj čevljov, močnejši aku ti bo full zmajšal utripanje luči, večji presek žice ti bo zmajšal izgubo moči ojačevalca. Jaz vam priporočam, da greste žice kupovat v elektro nabavo npr v lj ker so dosti cenejši kot pa v big bangu

Objavljeno: Po jul 06, 2009 8:19 pm
Napisal/-a sebaveh
Malo moram komentirat tak način merjenja upornosti. ;)
Torej, to upornost ki jo izmeriš z multimetrom, ni vedno merodajna. Zato, ker instrument pri merjenju upornosti pošlje sicer nek majhen tok skozi spoj, in seveda bo pokazal praktično nično upornost. Ampak, ko pa skozi tak spoj začnejo teči veliki tokovi, takrat pa lahko upornost spoja zelo naraste! Spoji in kontakti se namreč lahko zelo različno obnašajo, ko tokovi narastejo. Pri tem igra vlogo presek spoja, material in njegova specifičn upornost, dolžina karoserije po kateri mora steči tok...

Zato priporočam, da se lotiš U-I metode. Enostavno pač tak spoj tokovno obremeniš, lahko na drugi strani kabla, namesto ojačevalnika, vežeš en kup žarnic. Lahko pa tudi kar ojačevalec in na neko zmerno obremenitev. Če je spoj dober, moraš imeti na žarnicah oziroma ojačevalcu enako napetost kot na akumulatorju. Potem pa meriš še padec napetosti na spoju. Eno merilno žico daj na en konec spoja (karoserijo), drugo pa na drugi konec (na minus čep akumulatorja). Enako naredi še za plus, torej med + čepom akumulatorja in začetkom kabla. Potem pa še med + čepom in koncem kabla (vhodni blok v ojačevalec). V obeh primerih se lahko pojavi napetost reda nekaj mV. Vse kar je pod 100 mV, jaz osebno ocenjujem kot sprejemljivo. :D

Aja, pa še to: Multimeter ti kaže 0,3 ohme kot praviš. To seveda ne pomeni da je v resnici tudi toliko. Namreč ti ročni multimetri zelo težko merijo tako nizke upornosti, zato boš odčitek 0,3 dobil tudi, če obe merilni žici skleneš skupaj. Redkokateri gredo čisto do ničle. Za boljšo meritev bi potreboval boljšo in dražjo opremo.