Stran 1 od 1
Golf IV GTI 150KM, letnik 98 - Vžig
Objavljeno: Sr jul 08, 2009 7:27 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Imam problem z vžigom,..... obrnem ključ, avto vžge, ampak še v istem trenutku ugasne. Lučka za ključ ne gori (da bi bila kriva koda ključa), v avtu je 75 amperski akomulartor (v dobrem stanju), vse mase so bile pobrušene (oksidirani kontakti), ampak zadeva se še vedno dogaja.
Avto sicer občasno vžge, če recimo vso noč stoji, ga zjutraj vžgem brez problema, a po tem vže le z težavo, neglede na to ali je motor topel ali hladen.
Kaj bi to lahko bilo?
Objavljeno: Sr jul 08, 2009 8:55 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Da še dodam,..... po 1 uri in pol je*anja z vžigom, je avto vžgal na naslednji način:
- prva prestava
- sklopka + bremza
- ob zasuku ključa gas do konca in sprostitev sklopke
Že ima kdo kako idejo kaj bi lahko zabavalo vžig?
Objavljeno: Sr jul 08, 2009 9:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kaj pa tester pravi?
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr jul 08, 2009 9:31 pm
Napisal/-a \OnlyME/
- prenizka napetost za vžig
- ključ (baje kabel od ključavnice do računalnika)
- masa
- preobremenjenost vozila
Objavljeno: To dec 08, 2009 6:31 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
ja in kakšna je bila težava?
Objavljeno: So dec 12, 2009 7:14 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Ok, da povem kaj smo takrat nardili,......
1. na novo smo kodirali oba ključa in števec --> napaka je ostala
2. menjala se je neka žica od ključavnice do števca, ki bi naj bila ˝kriva˝ za kodno varovan vžig --> avto je vžigal
Strošek menjave 25 eur (delo+material), porabljen čas 30 minut (blo je treba vzet dol celi volan, števec,....)
Objavljeno: So dec 12, 2009 7:22 pm
Napisal/-a ales.
js sem imel podoben problem kriv je bil vložek v ključavnici ko si dal v fazo 3 za vžig ni bilo elektrike tak da se je dalo samo v fazo 2 (kontakt) pa na porvanje je vžgal stroški so bli pa 10 eu za vložek