Stran 1 od 1
Seat Ibiza l.99 ne vžge
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 6:42 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
Pozdravljeni!
Soočam se s problemom z zgoraj omenjenim avtomobilom. Avto je zjutraj normalno vžgal, potem pa nenadoma ugasnil. Po tem dogodku, mi ga ne uspe več spraviti v tek. Sliši se klikanje releja št. 167 (rele bencinske pumpe, če se ne motim), številke v števcu (prevoženi in dnevni km, ter ura) pa vidno utripata. Klikanje releja se pojavi takoj po padcu napetosti (npr. če hočem zaverglat ali pa vklopim ventilator potniškega prostora).
Rele sem probal zamenjat, vendar problema nisem rešil. Odklopil sem tudi baterijo za nekaj časa, vendar tudi to ni pomagalo. A je imel kdo slučajno podoben problem?
Če se komu kaj sanja, bi ga prosil za pomoč.
Avto je Seat Ibiza SE letnik 99, motor 1,6 75KM.
Hvala in lep pozdrav
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 7:03 am
Napisal/-a tristan01
Simptomi nakazujejo, da akumolator ne da od sebe nič. Ste poskusili avtomobil zagnati s kabli? Za lažji zagon poskusi izklopiti vse nepotrebne porabnike elektrike. (ventilacija, luči, radio...). Najprej spravi avtomobil v življenje s pomočjo kablov, nato pa premeri koliko ti polni alternator. Ali je akumolator odpovedal sodelovanje zaradi starosti, ali pa alternator ne polni dovolj in si spraznil akumolator.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 8:15 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
Samo če bi alternator premalo filal, bi ga moglo vseeno zagnat. Morda pa se motim?
Baterija ima cca. 13V napetosti. Alternator pa mislim da ni bil še nikoli menjan. Bom pregledal takoj ko pridem domov.
A slučajno kdo ve, kje je masa pri tem avtomobilu? Ker nekaj ko sem iskal po spletu, sem naletel na podobne težave, noben pa se ne točno izjasni kaj bi lahko bilo. Eden izmed možni vzrokov naj bi bil tudi korozija masnih priključkov.
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 9:37 am
Napisal/-a im nobody
ja peit za minus kablom
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 12:10 pm
Napisal/-a tristan01
W3s7_S1D3 je napisal/-a:Samo če bi alternator premalo filal, bi ga moglo vseeno zagnat. Morda pa se motim?
Baterija ima cca. 13V napetosti. Alternator pa mislim da ni bil še nikoli menjan. Bom pregledal takoj ko pridem domov.
A slučajno kdo ve, kje je masa pri tem avtomobilu? Ker nekaj ko sem iskal po spletu, sem naletel na podobne težave, noben pa se ne točno izjasni kaj bi lahko bilo. Eden izmed možni vzrokov naj bi bil tudi korozija masnih priključkov.
Najprej razjasniva nekaj pojmov. Alternator polni šele ko motor zaženeš, saj ga preko jermena poganja motor. Ko je avtomobil v mirovanju je zagon odvisen samo od stanja akumolatorja. Dober pkazatalej stanja akumolatorja je če ga premeriš z voltmetrom, da vidiš ali daje pravo napetost. 13V kot pišeš bi moralo zadoščati. Druga možnost je kot si sam omenil da je nekje v napeljavi prekinjen stik ali pa je prišlo do kratkega stika. Omenjaš tudi utripanje dispalya med števci. To nakazuje da napetost niha. Ne preostane drugega kot da najprej poskusiš zagnati preko kablov (da izločiš napake na akumolatorju) če to ne uspe pa sistematično iskanje do katerih porabnikov pride tok in do katerih ne.
Lp Tristan01
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 12:32 pm
Napisal/-a joztom
Ponavadi se v vročini sesede akumulator, celice na dnu preko sulfatizacije dobijo stik. Mogoče je, da neobremenjen še pokaže voltažo, takoj po porabnikih pa ga odp.... Lahko je pa kaj na klemah, če še ni tako star.
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 1:12 pm
Napisal/-a primozek68
Maš pa 2 masi: ena je na bloku motorja (ali menjalnika) in je debelejša. Ta služi za alternator. Če je korodirana, ti ne bo polnil aku-ja.
Druga je na karoseriji, tanjša(oz. jih je več), te so pa razne luči, ipd. Vsekakor je najceneje, če preveriš stike mas, kleme, stike na alternatorju, Glede na to, da si popolnoma spraznu aku lahko zamenjaš kislino pred polnjenjem. Kakšni novi kabli in to. Pač mal bl resen servis vžigalnih elementov. Servis alternatorja za cca. 50-70€ je tudi lahko potreben (avtoelektrika Skubic, Lanišče).
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 8:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko ima kdo v vaši bližini VAG-COM ali tester, bi bilo zanimivo vozilo priklopiti.
Lep pozdrav
Objavljeno: So jul 18, 2009 12:03 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
mislim, da je zadeva rešena. Bom jutri dokončno sporočil, če je to krivo.
Skratka. Napetost na bateriji pade iz 13V (neobremenjena) na 7,5V (samo pri kontaktu). Tako da jutri pride nov akumulator, potem pa dalje z diagnozami, če ne bo delovalo.
Hvala za pomoč