Stran 1 od 1

Sesalna loputa

Objavljeno: To jul 21, 2009 7:44 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
L.p na moji altei, 05. 2.0tdi se mi je pokvarla loputa izpušnega sistema, mogoč ve kri kje bi se dalo dobiti rabljeno, ali pa novo (neorginal)......Na servidu mi je rekel, nova orginal 280€....Hvala lepa...
-zgleda pa tako, sm jo danes raztavu, pa ščisto, ampak ne pomaga nič...

Objavljeno: To jul 21, 2009 7:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

loputa izpušnega sistema
:( ???

Lep pozdrav

Objavljeno: To jul 21, 2009 8:02 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Kako pa nej se nej potem izrazim, na testerju se je izpisala napaka (loputa izpušnega sistema v okvari), to se pravi da se una loputa ki se vidi v sredini, ne zapira oz. ne deluje...Če se ne motim je to nameščeno pod ERG ventilom, oz to je prišravfano na ERG ventil....
Sem prilepo sliko, od ERG ventila(upam da se ne motim), in ta ventil je prišravn, na un del ko ima loputo....
Če se ne motim me popravite!!!!!

Objavljeno: To jul 21, 2009 8:37 pm
Napisal/-a joztom
EGR je loputa izpušnega sistema, na prvem postu na sliki je sesalna loputa s stikalom za vklop štantgas sistema in potenciometrom za detekcijo hitrega pospeševanja.

Objavljeno: To jul 21, 2009 8:51 pm
Napisal/-a Fan
joztom je napisal/-a:EGR je loputa izpušnega sistema, na prvem postu na sliki je sesalna loputa s stikalom za vklop štantgas sistema in potenciometrom za detekcijo hitrega pospeševanja.



Pozdravljeni

Aha...sedaj je že bolj jasno.

"Mr_Jingles"

Ko ščistite sesalno loputo in jo vgradite nazaj, jo je potrebno s testerjem nastaviti.

Lep pozdrav

Objavljeno: To jul 21, 2009 9:49 pm
Napisal/-a Blinder
A ima sploh TDI loputo zračnega pretoka? Ker dizli naj tega nebi imeli.

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 5:38 am
Napisal/-a Mr_Jingles
Bom podrobno opisal težavo...Prižgala se mi je lučka za motnjo v motorju, pregledal sem varovalke in opazil da se je ena skurila(ki ima fukcijo, izpušni plini itd). Tudi po zamnejavi je lučka še naprej svetila. Naslednji dan odpeljem avto na servis, ga mi priklopijo na tester, in ugotovijo da bi naj bila pokvarjena (loputa-kot je že omenjeno zgoraj). Rekel sem da bom še mal počakal, no potem sem na netu prebral da je lahko napaka tudi ta da je loputa zapacana, včerej sem zadevo sčistil..
Nato me je matral firbec in odprem pokrovček, kjer je notri vezje, motorček, zobniki. Ko odprem, se iz njega vlije črno olje, po zažganem vonju....Zanima me sledeče, je imelo to olje notri kakšno fukcijo, ali je notri priteklo, in posledično skurlo vezje. (PRILAGAM SLIKO, KATERI POKROV SEM ODSTRANIL-rdeča puščica na desni strani)...
Pred dobrim mesecem dni sem imel mali servis, doma sem potem preverjal olje, in opazail, da ga je majstor naliv črez oznako MAX. Bi lahko bila potem to posledica, da je odvečno olje zmetalo ven, in prišlo, kje za loputo, v vezje....
In še to, kje bi lahko dobil to zadevo najcneje, na servis ne mislim hodit, ker lahko to sam zamenjam...
No tam so mi tudi rekli, da ta zadeva nima posebnega vpliva na avto, in da ni kej narobe če se vozim, le onesneževal bom malo več.. No opazi se pa tudi ko ugasneš avto, da ne ugasne tako tekoče...

l.p andrej

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 7:06 am
Napisal/-a Mr_Jingles
Našel sem eno super sliko, z odprtim pokrovčkom. No ta del pri meni, je bil zalit z oljem..To ni normalno a ne---

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 8:18 am
Napisal/-a RedBull™
Bolj ko berem to temo,bolj imam občutek,da ne veš kaj delaš....

a mar ni pri tebi samo težava pri EGR ventilu,ti pa zdaj razdiraš sesalno loputo.... imam občutek,da boš toliko časa drkal,da boš res lahko samo oboje še novo kupil...

In kako si očistil sesalno loputo... si mar kar celo potopil v čistilo...

... jst ti priporočam,da greš do nekoga ki ve kaj dela,drugače boš sam naredil več škode kot koristi.... odločitev je pa nenazadnje tvoja,tvoj je avto in ti že veš, kaj počenjaš.

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 12:21 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Jp pa z vapom sm jo oprav..lol
Ta dva dela se skup držita, da lahko sesalno loputo dobiš ven moreš Egr tut odvit, šele nato ju dobiš narazen.... ( na začetko sm se narobe izrazu)No tu sedaj se gre sam za sesalno loputo :) Pustite EGR, sesalna luputa je problem.... :)

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 7:58 pm
Napisal/-a Fan
RedBull™ je napisal/-a:Bolj ko berem to temo,bolj imam občutek,da ne veš kaj delaš....

a mar ni pri tebi samo težava pri EGR ventilu,ti pa zdaj razdiraš sesalno loputo.... imam občutek,da boš toliko časa drkal,da boš res lahko samo oboje še novo kupil...

In kako si očistil sesalno loputo... si mar kar celo potopil v čistilo...

... jst ti priporočam,da greš do nekoga ki ve kaj dela,drugače boš sam naredil več škode kot koristi.... odločitev je pa nenazadnje tvoja,tvoj je avto in ti že veš, kaj počenjaš.


Pozdravljeni

X2

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 8:10 pm
Napisal/-a sašo5
definitivno je loputo hudič vzel zato, ker je bilo preveč olja (mislim, da podoben primer je imel znanec na golfu V 2004) .......kupil je novo, ker je po drugem letu(poteku garancije) šalabajzer delal servise(saj itak ni druzga, kot olje in filter za zamenjat) vendar tudi delo ni za "peke" ......skoraj upam trdit, da si imel slab liter olja več kot je treba in je skurlo elektriko posledično pa varovalko in verjetno vse zato, ker ni spustil olje iz filtra v karter tako kot je to potrebno pri teh motorjih....

P.S če bi se to zgodilo in bi imel poštemplano knjižico, verjamem, da bi se dala kulanca uveljavit....tako pa.."calen".....

Objavljeno: Če jul 23, 2009 5:30 am
Napisal/-a Mr_Jingles
Kar se tiče menjav olja itd, sem avto vedno vozil na pooblaščen servis...Knjižica je poštemplana...
Kako pa nej js sedaj to njim dokazujem...Sej dokler, nism odpru zadeve, nisem vedel da je olje notri....

Ps
-js dobro vem kaj sm odšrafo, pa tut zamenjo bom sam. Blagor meni, malo takih...Če sm se pa narobe izrazu, je pa itq moj problem, glavno da js vem...

l.p
andrej

Objavljeno: Če jul 23, 2009 6:06 am
Napisal/-a joztom
Verjetno se bolje razumeš na te stvari, da sam podiraš zahtevne elemente, mislim le, da boš za nastavitev tega tvojega električnega gasa potreboval tester za umerjanje. Mogoče pa ni tako strašno. Bolj so zapletene LMM lopute, kjer so na dotik občutljivi deli, razne kovinske žice ali drugačni uporovni elmenti, na katere nasede obloga oljnih par in ne kažejo pravilno. V principu dela to tako, da je en element v zaklonu, drugi izpostavljen in oba enako napajana, zato se enako grejeta. Pretok zraka enega (izpostavljenega) hladi in mu s tem spreminja upornost. Na tej razliki se ocenjuje-meri jakost pretoka. Pred tem je senzor temperature vstopnega zraka v loputo, ki to definira. Ta pa je predmet čipanja, vrednost mu zamenjajo, kot da je zrak hladnejši in s tem menjajo razmerje gorivo-zrak v enih območjih, tako imenovani piggy-back upor. Poročaj o uspehu.

Objavljeno: Sr jul 29, 2009 3:46 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Danes dobil novo sesalno loputo, za polovično ceno, od cene na servisu. Sem jo zmontiral in glej ga zlomka avto deluje spet brez problemov, lučka za motnje na motorju ne sveti več, avto ugaša tekoče brez kašljanja, (tako kot mora)....
Torej je problem rešen!!! Hvala za vse koristne in nekoristne informacije!!!....

l.p
Andrej