Stran 1 od 1
Glavna varovalka
Objavljeno: Če jul 23, 2009 8:41 pm
Napisal/-a rini
A mogoče kdo ve kako izgleda glavna varovalka in kje se nahaja pri Cliotu 1.2 letnik 97.
Avto mi po daljši turi ni več vžgal, zato sem najprej poizkusil zagon s pomočjo drugega avtomobila. Ker je bil le ta uspešen, sem kupil nov akumulator in se tako pripeljal nazaj domov. Takoj ko sem avto ugasnil, ga nisem moral več zagnati. Avto je sedaj popolnoma mrtev, ne delajo mi luči, niti kontaktne lučke ko obrnem ključ.
Ali lahko pričakujem, da je kakšna druga napaka kot poškodovana glavna varovalka?
Hvala za mnenje!
Objavljeno: Če jul 23, 2009 8:43 pm
Napisal/-a abbe
lahko je alternator,lahko da mas kakoega skritega porabnika..
avto nima glavne varovalke
Objavljeno: So avg 15, 2009 1:11 am
Napisal/-a rini
Da pojasnim kje je bil vzrok, če bo kateri imel enake težave.
Ponovno sem odlkopil in priklopil akumulator. Ob zagonu motorju sem takoj opazil, da je prebijal kabel na eni svečki, zato sem jo izoliral. Iz tega lahko sklepam, da je računalnik sam "odklopil" akumulator zaradi kratkega stika, zato tudi ni bilo nobene elektrike v avtomobilu.
Objavljeno: So avg 15, 2009 11:15 am
Napisal/-a [KEKEC]
rini je napisal/-a:Da pojasnim kje je bil vzrok, če bo kateri imel enake težave.
Ponovno sem odlkopil in priklopil akumulator. Ob zagonu motorju sem takoj opazil, da je prebijal kabel na eni svečki, zato sem jo izoliral. Iz tega lahko sklepam, da je računalnik sam "odklopil" akumulator zaradi kratkega stika, zato tudi ni bilo nobene elektrike v avtomobilu.
Tota bo pa bosa! To sigurno ni vzrok!
Objavljeno: So avg 15, 2009 11:20 am
Napisal/-a samo mesarec
ja "glavna varovalka" imajo eni in to poleg akumulatorjev, ampak ni oblike klasične varovalke, temveč ploščati bakreni listič, ki zdrži mislim okoli 20 A, nevem pa zagotovo.
Objavljeno: So avg 15, 2009 3:42 pm
Napisal/-a joztom
Štarter vleče čez plus več kot 100A, kaj govorite. Varnostno rdeče stikalo je za prevrnitev ali nesrečo. To imaš slab minus ali skurjeno dratovje znotraj kleme. Kupi nove kleme, če moreš one švedske avtomatske na zaklep brez vijačenja, pazljivo očisti drate in bo delalo.
Objavljeno: So avg 15, 2009 6:52 pm
Napisal/-a Mgajvr
največkrat je krivec za nedelovanje slab stik na klemah. in je treba samo očistit kleme
Objavljeno: So avg 15, 2009 10:20 pm
Napisal/-a lisko
samo mesarec je napisal/-a:ja "glavna varovalka" imajo eni in to poleg akumulatorjev, ampak ni oblike klasične varovalke, temveč ploščati bakreni listič, ki zdrži mislim okoli 20 A, nevem pa zagotovo.
Popravek....tisto je "razdelilna postaja" in ima glavne varovalke razporejene po tokokrogih. Štarter,alternator, kabina,motorna elektronika....ni pa ene varovalke ki bi bila odgovorna za ves štrom.
joztom: Oprosti tole pa ne bo čist res....Jeep, ki ima 2.5 dizel motor ima 40A varovalko za štarter....ne duha ne sluha o kakih 100+ amperih...
Se pa strinjam da je tole definitivno slab stik na klemah....že dostikrat doživel...se pripelješ avto ugasneš, ko hočeš štartat nardi samo "klik" in avto je popolnoma mrtev. Vdariš po klemah pa gre dalje

Raztavi kleme jih dobro obrusi in sestavi skupaj nazaj.
Objavljeno: Ne avg 16, 2009 8:23 am
Napisal/-a Twingo 16V
Če ti gori lučka za akumolator ko se pelješ, pol nekaj ni vredo z alternatorjem!
Če ti lučka ne gori(za akumolator) ko daš kontakt, je tut nekaj z alternatorjem narobe!
Če vse dela kot sem nastev je nekaj na instalaciji!(kleme, masa odpadla na motorju,...)
lp Aleš
Objavljeno: To avg 18, 2009 7:52 pm
Napisal/-a samo mesarec
lisko
lepo, da si me popravil, niti točno nevem ali je ali ne, nekateri pač pravijo, da je to kot glavna v primeru karambola ali nekaj podobnega, tisto razdelilni element pa mislim, da je na samem akumulatorju, vsaj na Stilu je tako in kot emi pravite"očisti" pa bo.
Objavljeno: To avg 18, 2009 8:03 pm
Napisal/-a lisko
samo mesarec je napisal/-a:lisko
lepo, da si me popravil, niti točno nevem ali je ali ne, nekateri pač pravijo, da je to kot glavna v primeru karambola ali nekaj podobnega, tisto razdelilni element pa mislim, da je na samem akumulatorju, vsaj na Stilu je tako in kot emi pravite"očisti" pa bo.
Zato smo tu , da se popravljamo/ućimo/dopolnjujemo

Objavljeno: Sr avg 19, 2009 9:54 am
Napisal/-a joztom
Tudi meni je manj jasno, kako 10mm2 baker, privit na štarter z M8 bakrenim vijakom in matico pelješ čez varovalko z nitko 1mm. Alternator ima 150A, tako piše na mojem. Mogoče je s 40A varovan rele na štarterju, ki vklaplja direkt tok za zagon. Avtoelektričarji sigurno še več vedo o tem, sicer pa je vseeno.
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 4:52 pm
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Tudi meni je manj jasno, kako 10mm2 baker, privit na štarter z M8 bakrenim vijakom in matico pelješ čez varovalko z nitko 1mm. Alternator ima 150A, tako piše na mojem. Mogoče je s 40A varovan rele na štarterju, ki vklaplja direkt tok za zagon. Avtoelektričarji sigurno še več vedo o tem, sicer pa je vseeno.
Sigurno da več vedo

Ampak če bi bil varovan rele bi potem pomenlo da bi navitje releja potegnilo 40A ?

kar pa je absurd:D Sploh ne bi vedel da ima varovalko za štarter, če mi ne bi zatajila pred šihtom.....in potem vsi bulimo v motor....tolčemo po štarterju....že kličem okoli kako gre štarter dol......potem pa nekdo reče: kaj pa če je varovalka? Vsi debelo

Začnem kopat po varovalkah....in lej ga zlomka 40A varovalka prekurjena....Je pa počasna varovalka, ki zdrži za krajši čas večje obremenitve ( par procentov recimo.....sej vemo kako gre...prvo se začne gret...potem zažari in potem pregori...) . V navodilih pa lepo piše da se štarterja ne sme obremenjevat več kot 15 sekund....pred časom sem bil primoran štartat dlje.....Kaj se je zgodilo je jasno kot beli dan.
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 5:58 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Kaj pa če je to varovalka za avtomat štarterja? (okrogli kontaktor nad štarterjem, ki zraven potegne zobnik štarterja na vztrajnik)
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 7:18 pm
Napisal/-a lisko
LinuxFuter je napisal/-a:Kaj pa če je to varovalka za avtomat štarterja? (okrogli kontaktor nad štarterjem, ki zraven potegne zobnik štarterja na vztrajnik)
No eto več glav več ve.....Mogoče bi lahko bilo tole....niti pomislil nisem....

ops: je pa res da ko ta varovalka pregori je štarter popolnoma miren.....Lahko pa je za oboje....saj štarter v sebi nima kaj zavidljivega motorčka....je dokaj mali napram celemu štarterju in po navitju sodeč kaj hudo močen tudi ni. Komplet štarter pa ima v sebi planetni reduktor. In če motorček žene preko reduktorja....kaj prida močan ne rabi bit... Bom pa za hec ( če se bom spomnil) pregledal inštalcijo kam pelje glavni plus od štarterja.