Stran 1 od 2
Tresenje safrana pri pospeševanju
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 8:25 am
Napisal/-a ŠTEF 1
avto mi pri speljevanju trese ne zmeraj samo pri močnem speljevanju in pa na avtocesti ko mu začne primankovati moči ,avto je safrane 20 16 v in ga vozim že šest let brez preblemov, sedaj pa mi je začel to delat bil na servisu-narejena optika pregledano podvozje edino niso pregledali nosilcev motorja jaz sumim gume.Ali ima še kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo.
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 8:52 am
Napisal/-a a4
pozdravljen na forumu
glej, ne razumem se v te stvari, se pa iz prejšnjih tem spomnim da obstaja možnost slabih amortizerjev oz kaj so oni... blažilniki ? v glavnem stvar ki umirja tresenje
me pa čudi da govoriš o izgubi moči in pa narejeni optiki.. ker ti dve stvari nista povezani veš
men se je že zgodilo da je prednji del začel vibrirat. samo pol sem ugotovil da je to zarad slabe ceste

bojim se pa da so res amortizerji
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 9:43 am
Napisal/-a a_sist
a smrdi kaj, ko se tresenje pojavi?
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 10:37 am
Napisal/-a ANJCI
Če trese, ko je motor obremenjen je 100% polosovina
Lp, A
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 11:04 am
Napisal/-a Gosic
Verjetno niso dovolj pritjeni vijaki mašine z nosilci.
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 12:07 pm
Napisal/-a ŠTEF 1
sm napisal da so na servisu pregledali podvozje s tem tudi polosovine in bi naj bilo vse OK.Odkrili so samo minimale luft na desni kugli.Kako paugotovim če so nosilci motorja.da pa mu na avtocesti zmankuje moči ,nisem mislil tako -ampak ko začne mortor teško vleč v določeni prestavi
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 1:52 pm
Napisal/-a valvoline
lahko je vztrajnik,al pa lamela. najprej pogledat gumljaste nosilce motorja-buferje
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 2:49 pm
Napisal/-a a4
ŠTEF 1 je napisal/-a:sm napisal da so na servisu pregledali podvozje s tem tudi polosovine in bi naj bilo vse OK.Odkrili so samo minimale luft na desni kugli.Kako paugotovim če so nosilci motorja.da pa mu na avtocesti zmankuje moči ,nisem mislil tako -ampak ko začne mortor teško vleč v določeni prestavi
ko začne motor težko vlečt ? in pol tud trese ?
zakaj si pol šel podvozje kontrolirat če je pa z motorjem nekaj narobe
svečka, zamašene stvari: od dovoda goriva do dovoda zraka
uff
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 4:41 pm
Napisal/-a romanll
ANJCI je napisal/-a:Če trese, ko je motor obremenjen je 100% polosovina
Lp, A
točno tako

Objavljeno: Pe jul 24, 2009 6:42 pm
Napisal/-a ŠTEF 1
nismo se razumeli motor začne teško vleč nap.pri 180km/h v peti prestavi proti razdrtem v glavnem mašina ima normalne pospeške in moč
Mislim da ima verjetno prav Valvoline ,da so krivi nosilci na mašini -samo kako to ugotovim
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 8:13 pm
Napisal/-a luke18
Pomojem so tudi nosilci, ja primi mašino pa jo rukaj in boš videl koliko ima lufta. Ne sme se prav veliko premikati.
Objavljeno: Pe jul 24, 2009 10:15 pm
Napisal/-a a4
180km/h ?

Safrana še vedno trese pri pospeševanju
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 10:27 am
Napisal/-a ŠTEF 1
Trajalo je nekaj časa da sem se lotil odpravjanja napake vendar ne preveč uspešno
-zamenjal sem oba omortizerja (prearjavele šalčke)
- obe polosovini (za obnovljeni)
-volanski končnik
-opravil optiko podvozja
KLub vsemu temu avto pri pospeševanju še vedno kar močno trese.pa me zanima ali ima kdo še kakšno idejo.;Mehanik je mnenja da je fuč diferincial ali pa slaba obnovljena polos.
Vsi ostali elementi na podvozju so Ok vklučno z nosilci motorja
Objavljeno: Če okt 08, 2009 5:37 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Pri 180 je jasno da ne more več na polno vlečt, ker več kot 200 tudi ne gre.
Problem je pomoje v vztrajniku. Je to tresenje enako z naraščanjem hitrosti, ali se spreminja samo z obrati, oz kaj od teh kombinacij?
Objavljeno: Če okt 08, 2009 6:46 pm
Napisal/-a matejmatej95
ne vozi tako hitro pa bo drugače pa so
100% gume narobe optežene ,dej jih še enkrat scentrirat
Objavljeno: Če okt 08, 2009 7:46 pm
Napisal/-a Scorp84
Mi smo imeli tudi te težave, ko si v višji prestavi pospeševal se je avto tresel. Le da se je to nam dogajal nad 60km/h. Prvo smo zglob zamenjali in se je zadeva malce umirila. Ko smo pa končnika volana in končnika stabilizatorja zamenjali avto od takrat ne trese. Je pa občutek kot bi guma bila defektna, na volanu pa ni nič čutiti (najbrž zaradi serva).
Objavljeno: Če okt 08, 2009 8:48 pm
Napisal/-a daniel.
Zna bit da je vztrajnik ..... sploh če je dvomasni...
lp
Objavljeno: Pe okt 09, 2009 5:57 am
Napisal/-a joztom
Safrane in dvomasni vztrajnik??? Preglej silent bloke, s katerimi je spodnji okvir, ki nosi motor in menjalnik, pritrjen na šasijo. Drugače pa je lahko krivo tudi gumijasto vpetje vilic spodaj, ki z leti izgubi elastičnost. To se statično na dvigalu ne da ugotoviti, ampak se samo menja (prepreša). Nekdaj sem imel R21, najmočnejšo varianto, ki ima enak motor J7R750, razen če nimaš 2,5.
Objavljeno: Pe okt 09, 2009 5:01 pm
Napisal/-a ŠTEF 1
avto ne trse samo pri visoki hitrosi ampak tudi pri speljevanju in pri vasakem pospeševanju- občutek kod da bi gume spodrsale .gume so tudi nove gudyer vektor 4
napisal sem tudi da so vsi elementi vpetja ok.tako končniki kot nosilci motorja
Objavljeno: Pe okt 09, 2009 7:13 pm
Napisal/-a Scorp84
Vztrajnik na avtocesti nikol ne trese, pa tudi pojavijo se problemi pri prestavljanju pri višjih hitrosti.
Na kakšen način ste gledali če so končniki ok? Pri nam so tudi govorili da je vse ok in tudi skozi tehničnega je šel brez problemov. Glede na to da zamenjava spet ni tako draga, smo se odločili z zamenjavo in bili presenečeni da je tresenje izginilo. To govorim za zunanje končnike, ne notranji končnik pri volanskem mehanizmu.