Stran 1 od 1

FAP filter

Objavljeno: Pe jul 24, 2009 9:55 pm
Napisal/-a marjan novak
Ali zahteva fap filter posebno vzdrževanje in kakšen izreden strošek se pojavi ko gre kaj narobe?

Objavljeno: So jul 25, 2009 1:48 am
Napisal/-a nevermind
Hja, vsekakor potrebuje ''posebno'' vzdrževanje. Potrebuje posebno olje (standard API C3 v mojem primeru) za katerega sem na servisu odštel skoraj 120€ za 6,5 litrov olja. Če gre kaj v ''maloro'' se cene vrtijo tudi po 1000€. Skoraj vsi novejši dizli oz. nova vozila imajo ta filter. V Nemčiji so za moj model vozima morali to naknadno vgradit, ker tam imajo posebne zakone glede % onesnaževanja oz. izpusta in zaradi tega se nekatera vozila ne smejo vozit po mestnih jedrih.

Vem pa, da so nekatere Mazde 6 so imele velike probleme s tem filtrom. Kaj več se da prebrat na Mazdinem forumu.

Zanimiva predstavitev:
http://www.youtube.com/watch?v=zwOvh58c ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=zivFkZ3n ... re=related

Zelo dobra predstavitev delovanja > http://www.youtube.com/watch?v=9Q7no5ra_yk

Pri mojem vozilu se je do sedaj ta proces sežiga naredil samo enkrat. Se pa točno ve, kdaj se to naredi: avto je malo trokiral (obrati nihali) in zelo je kadilo.
Je pa najboljše, da se to zgodi na AC. Mi je na servisu povedal, da se skoraj ne občuti (višja hitrost/obrati).

Upam, da se bo tema razvila na ''pravo pot'' in bo kakšen mojster kaj več povedal.

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:01 am
Napisal/-a sašo5
vw/audijev DPF ne potrebuje nobenega vzdrževanja, vsake toliko časa(rumena lučka te opozori na to) se "ščisti" sam in to tako, da par kapljic nafte kapne naj in nato se sproži proces, ko saje zgorijo in ostanek seveda ćez auspuh ven vrže.....da se zadeva ćisti, sem v 27000km opazil 4x(nekateri, ki "jajcajo" pravijo, da se jim na vsak tank sigurno 1x zagodi "ćiščenje"....)