Hja, vsekakor potrebuje ''posebno'' vzdrževanje. Potrebuje posebno olje (standard API C3 v mojem primeru) za katerega sem na servisu odštel skoraj 120€ za 6,5 litrov olja. Če gre kaj v ''maloro'' se cene vrtijo tudi po 1000€. Skoraj vsi novejši dizli oz. nova vozila imajo ta filter. V Nemčiji so za moj model vozima morali to naknadno vgradit, ker tam imajo posebne zakone glede % onesnaževanja oz. izpusta in zaradi tega se nekatera vozila ne smejo vozit po mestnih jedrih.
Vem pa, da so nekatere Mazde 6 so imele velike probleme s tem filtrom. Kaj več se da prebrat na Mazdinem forumu.
Zanimiva predstavitev:
http://www.youtube.com/watch?v=zwOvh58c ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zivFkZ3n ... re=related
Zelo dobra predstavitev delovanja >
http://www.youtube.com/watch?v=9Q7no5ra_yk
Pri mojem vozilu se je do sedaj ta proces sežiga naredil samo enkrat. Se pa točno ve, kdaj se to naredi: avto je malo trokiral (obrati nihali) in zelo je kadilo.
Je pa najboljše, da se to zgodi na AC. Mi je na servisu povedal, da se skoraj ne občuti (višja hitrost/obrati).
Upam, da se bo tema razvila na ''pravo pot'' in bo kakšen mojster kaj več povedal.