Stran 1 od 1

Utripajoči rdeči klicaj -passat 1.9TDI letnik 99

Objavljeno: So jul 25, 2009 4:55 am
Napisal/-a Sin
Danes zjutraj se mi je med vožnjo 3x zatulil zvočni signal ter začel utripat rdeči klicajček na armaturi.
Sicer potem lučka ugasne ampak po parih kilometrih se spet prižge.
V knjigi sem pogledal in piše, da če se to naredi, je nizek nivo zavorne tekočine, čeprav na stopalki za bremzo ni čutit nobene spremembe.
Ker naj bi se čez par ur odpravil na morje me zanima, kako najhitreje rešit ta problem?
In a bi mi znal kdo konkretno povedat, kaj je točno narobe?

lp

Sin

Re: Utripajoči rdeči klicaj -passat 1.9TDI letnik 99

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:07 am
Napisal/-a sašo5
Sin je napisal/-a:
je nizek nivo zavorne tekočine, čeprav na stopalki za bremzo ni čutit nobene spremembe.


hvala bogu, da je ni.....si dvignil haubo in pogledal v posodico? Če je res mali nivo in je lučka zasvetila, ni dovolj, da doliješ, moraš še ugotovit, zakaj je zasvetila (ploščice čist na koncu, spušča eden od cilindrov, pokvarjen indikator na posodi ipd.....predvsem se osredotoči na to, da ni kje masno.....

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:09 am
Napisal/-a Sin
Hvala za hiter odgovor!
Aha, potem ne bo tako simple, kot sem upal, da bo.
Se pravi tudi če je zmanjka, to ni najbolj normalna stvar?
Kako pa ugotovim vse te stvari, a je mozno brez da grem k mehaniku ?

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:18 am
Napisal/-a sašo5
Sin je napisal/-a:Kako pa ugotovim vse te stvari, a je mozno brez da grem k mehaniku ?

...ha, se pravi ni ti nič jasno.....poišči kolega(ni hudič, da ga nimaš) ki vsaj nekaj ve, pa dvigalka bi tudi pomagala...

P.S osebno le mislim, da so prve ploščice "na najgi" (ker so predhodniki menjali z neoriginalom, le te verjetno nimajo indikatorja) če zamenjaš(obvezno mehanik) z novimi, bo potisnil tekočino nazaj v posodico in lučka bo ugasnila, ker bo tekočina zopet skoraj na max. (kot pravim le ena od možnosti; za poznavalca 15 minut dela)

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:31 am
Napisal/-a Sin
Zdej sem pogledal v posodico in je res na minimum.
Sicer mi lulčka ne gori konstatno, ampak me opozori, 3x utripne in ugasne.
Klical sem kolega, ki se spozna na to bolje kot jst in mi je povedal podobno kot ti.
Zde je pa tako., da rabim danes naredit pot okoli 300km in on mi pravi, da nalijem nekaj tekočine,ki jo kupim na petrolu in da ni problema,v pon pa da greva k enemu mojstru ki ima zavorne sisteme in bova pogledala, danes pač ne dela.
Kako se tebi zdi ta ideja?

Objavljeno: So jul 25, 2009 8:30 am
Napisal/-a valvoline
Sin je napisal/-a:Zdej sem pogledal v posodico in je res na minimum.
Sicer mi lulčka ne gori konstatno, ampak me opozori, 3x utripne in ugasne.
Klical sem kolega, ki se spozna na to bolje kot jst in mi je povedal podobno kot ti.
Zde je pa tako., da rabim danes naredit pot okoli 300km in on mi pravi, da nalijem nekaj tekočine,ki jo kupim na petrolu in da ni problema,v pon pa da greva k enemu mojstru ki ima zavorne sisteme in bova pogledala, danes pač ne dela.
Kako se tebi zdi ta ideja?

Nafilaj do maksimuma,pelji se pa boš vidu če bo spet zmanjkalo zavorne tekočine. To ponavad pomeni da ti kakšn zavorni cilinderček pr kolesih spušča in ga je treba zamenjat.

...

Objavljeno: Pe jul 31, 2009 8:40 am
Napisal/-a CAPONE___
letnik 1999 baje je imel to osnovno napako!!!

in ce imas potovalni racunalnik ti piše po nemško BRESMEN FEHLER((okvara na zavorah)...in BETRIEBS ANLEITUNG(gledati navodila)!!!

Objavljeno: Pe jul 31, 2009 8:48 am
Napisal/-a joztom
Še ene 300 km z zgonjenimi ploščicami pa boš imel nove diske na avtu.

Objavljeno: Pe jul 31, 2009 8:08 pm
Napisal/-a GiGi1985
doliješ, naredi teh 300 km po pameti (če jih že moraš) čimprej pa k mehaniku.
Moj nasvet, lp

Objavljeno: Pe jul 31, 2009 10:30 pm
Napisal/-a graal
Pozdravljen!


Kljub vsem razpadajočim škrjolam s katerimi sem se vozil (nekatere tudi z namenom razbit:D), so edina stvar, ki je brezhibno delala: Zavore.

Človek božji ne igraj se z zavorami vendar :D

porihtaj ob prvi priliki, če pa nimaš €€, za zavore porihtat pa prodaj avto. Pri passatu skoraj nemogoče, vendar vseeno. Večkrat se je že zgodilo, da je preveč izrabljene zavorne ploščice zmetalo iz čeljusti (če je prejšnjo menjavo delal kak šalabajzer, ki je "pozabil" pravilno namestiti/vstaviti zaščitne plehece, ki držijo ploščice v ravnam položaju), potem pa lahko samo upaš in moliš boga, da bo vse vredu, ko boš bremzal pri 90km/h pa ti bo "prijela" samo ena stran. Resda je to najbolj črn možen scenarij, vendar ljudje so umirali že zaradi manjših malenkosti, kot pa so bremze :)



lp, Aleš.

Objavljeno: So avg 01, 2009 7:33 am
Napisal/-a Mgajvr
a je mogoče omenil da ima zanič ploščice?