Stran 1 od 1

Renalult CLIO ("CUKA")???

Objavljeno: So jul 25, 2009 4:28 pm
Napisal/-a mgomez
Imam cliota 1,2 16v l. 2002 pa imam naslednjo težavo: Ko vozim pri niskih obratih (cca. 1500 - 2000 ), predvsem, če prevozim kakšen ležeči policaj oz, pri speljevanju pri rdeči luči na semaforju, mi avto "CUKNE", ko pritisnem na plin da bi pospešil na višjo hitrost (višje obrate nad 2000). "Cukne" samo enkrat, mogoče ve kdo kaj bi lahko bilo? :x

Hvala za odgovor

Objavljeno: So jul 25, 2009 4:31 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
mislim, da je to nekaj čisto normalnega, premalo navora v nizkih obratih glede na prostornino motorja, to men naredi tudi pri 1.6 16v cliotu.

no je pa res odvisno zdaj koliko ti "cukne" :P to je pa čisto relativen pojem

Objavljeno: So jul 25, 2009 4:51 pm
Napisal/-a im nobody
mogoče nosilci motorja

Objavljeno: So jul 25, 2009 5:18 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko imate možnost priklopa na tester, preverite elektroniko plina ( potenciometer gasa ) in kisikovo sondo ( lambdo ).

Lep pozdrav

Objavljeno: So jul 25, 2009 7:17 pm
Napisal/-a mgomez
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

V koliko imate možnost priklopa na tester, preverite elektroniko plina ( potenciometer gasa ) in kisikovo sondo ( lambdo ).

Lep pozdrav


Kaj bi bilo možno mogoče filter goriva, da na začetki ne dobi dosti goriva, ali mogoče kaj z vbrizgom?

Objavljeno: So jul 25, 2009 8:58 pm
Napisal/-a joztom
Nič ni s filtrom goriva, ampak s povezavno cevjo na MAP senzor, cca 3mm notranji premer, menjaj za Gates ce za bencin od Potokarja.

Objavljeno: So jul 25, 2009 9:22 pm
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Nič ni s filtrom goriva, ampak s povezavno cevjo na MAP senzor, cca 3mm notranji premer, menjaj za Gates ce za bencin od Potokarja.


Ali bo tole....če pa ima ta motor EGR ventil potem pa vsi vemo koliko je ura.....na podobnem problemu sem jaz dotkoriral na stari 1.4 renojevi mašini....

Re: Renalult CLIO ("CUKA")???

Objavljeno: To jul 28, 2009 6:14 pm
Napisal/-a mgomez
mgomez je napisal/-a:Imam cliota 1,2 16v l. 2002 pa imam naslednjo težavo: Ko vozim pri niskih obratih (cca. 1500 - 2000 ), predvsem, če prevozim kakšen ležeči policaj oz, pri speljevanju pri rdeči luči na semaforju, mi avto "CUKNE", ko pritisnem na plin da bi pospešil na višjo hitrost (višje obrate nad 2000). "Cukne" samo enkrat, mogoče ve kdo kaj bi lahko bilo? :x

Hvala za odgovor


No včeraj sem bil na servisu (štajerski avtodom) in so "reinstalirali računalnik za vbrizg goriva" in zadeva se ni nič spremenila, isto kot prej :evil:
Še kakšen predlog, bi mogoče lahko bila umazana loputa zraka?