Stran 1 od 4
Kaj vse ste že menjali na avtu?
Objavljeno: Po jul 27, 2009 2:08 pm
Napisal/-a phoebus
Mislim da take teme še ni (drugače se opravičujem moderatorjem

ops: ), zamislil sem si jo pa tako...
...namenjena je voznikom ki imate avto dalj časa (recimo nekaj let), ga vzdržujete v tip-top stanje (torej ne v smislu "to ne dela, ono ne dela, ampak ni panike" ampak da dela
vse).
Tudi predelav/dodelav in njihovih posledic nebi šteli (naprimer menjava sklopke zaradi frizirane mašine tudi ne šteje), da bi videli samo dele ki se "normalno obrabijo".
Iz tega bi lahko tudi na oko videli kateri avto bolj zdrži
Moj primer: safrane 2.5.
Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:
Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)
Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev
Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat
Čaka me še zadnji lonec.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 2:37 pm
Napisal/-a exide
Hladilnik
vodna pumpa
alternator se je obnovil
kolesni ležaji
šponerji
zadnji lonec - je bil že nekajkrat zamenjan
zajla za gas - vsako leto
diski, ploščice
Gre pa za mercedes benz 190D, 85 letnik. Preden je bil oto zamenjano so bili vsi deli še orginalni oz. prvograjeni.

Je pa res, da ima avto malo prevoženih kilometrov glede na svoja leta.
Potem je bilo pa še marsikaj zamenjanega, ampak zaradi posledic prometne nesreče, pa še to je bil večinoma samo pleh

Objavljeno: Po jul 27, 2009 2:47 pm
Napisal/-a Sigor
Rover 214 SI, letnik 1997, od novega torej 0 km do 255.000 km:
redni servisi, od tega 3x menjan zobati jermen in napenjalec, 2x vodna črpalka, poleg tega pa še
- zadnji lonec 2x
- zavorne ploščice spredaj 2x
- rikverc stikalo
- termostat
- vžigalna tuljava
- sklopka
- črpalka za gorivo
- semering
- tesnilo sesalnega kolektorja
- komplet tesnil (glava motorja, sesalni in izpušni kolektor, ... - preventivno)
- nekaj žarnic
- dva para brisalcev
- akumulator 1x
Objavljeno: Po jul 27, 2009 4:19 pm
Napisal/-a Technologic
Ford Mondeo 1994 mk1
-2x sklopka (1x je bilo potrebno, drugič po bedariji)
-Brušenje glave, termostat (ker je zakuhal)
-Grelna pečka (za notranje gretje, vendar je bila brezveze menjana, ker je napaka tičala le v stikalu hladno/toplo)
-Pil je olje zato so menjali mi vsa tesnila in batne obročke mislim da.
-diski, pakne,akumolator, brisalce, zajlo ročne, dihtunge itd. pa štejem k potrošnemu materialu oz. rednemu servisiranju. Najdražje je bilo ko sem dal menjat sklopko in rekel mehaniku naj pogleda zakaj mi olje pije on pa je menjal batne obročke in vsa tesnila pa je cena 2x presegla ceno avta.
Druga se trenutno ne spomnim, to sem napisal za celotno dobo od novega avta do zdaj, skoz smo mi lastniki, razen 2 meseca ena ženska.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 4:40 pm
Napisal/-a Misak
Renault Megane Coupe/Coach 1,9 dTi
Imam ga od 145.000 do včerajšnjih 200.000.
Naredil vmes 2 servisa, naslednji servis sledi jermenje, vmes pa menjal/popravljal:
- zoksidirani dve žički v pregibu v prtljažnih vratih - stop luč in signal za centralno zaklepanje
- mehanizem za elekitrčni pomik voznikovega stekla - strgana zajla
- mehanizem za nastavitev pomika nagiba sedeža (ne bi razlagal zakaj se je polomil

ops: )
- diski spredaj
- ležaj zadaj levo
- zavorni cilinder zadaj desno
in to je to

Čeprav sem izredno nesrečen zaradi same majhnosti avta pa moram rečt da v tem letu in pol mi služi izredno dobro in ga moram pohvaliti, kljub temu da je renault

Ker ga še vedno vozim, mi to hvaležno vrača z simpatičnim izgledom in nizko porabo ter presenetljivo zanesljivostjo.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 4:50 pm
Napisal/-a lisko
Morem naštevat ?

Objavljeno: Po jul 27, 2009 4:59 pm
Napisal/-a savlo
VW Passat 1.9 TDI 85KW letnik 2000
trenutno ima 177.00 km lastnik od 135.000 prej ga je imel foter
- Redni servisi na 15.000km + en velik (zobati jermen)
- 2x homokinetični zglob
druga zaenkrat še nič razen malenkosti (žarnice, nek senzor za temperaturo (10 eur)...
Objavljeno: Po jul 27, 2009 5:02 pm
Napisal/-a Fiatfan
fiat bravo:
hladilnik,
sprednje luči,
kolesno pesto,
ležaji,
oba odbijača na novo pobarvat,
kljuke vrat,
poliranje,
celotno kemično čiščenje notranjosti,
zadnje pakne,
zobati jermen in ostalo kar spada zraven,
svečke,
akumulator,
sprednje amortizerje,
sprednje roke podvozja,
optika 2x itd itd..
Objavljeno: Po jul 27, 2009 5:06 pm
Napisal/-a maniaxxx
Opel corsa c 1.4 tp, LASTNIK 3 LETA OZ DO 93 KKM. Menjal sem sprednje plošcice, pa diske ( dal športne ), pa ene par h7 žarnc, par kompletov gum ( vsako sezono nove ), zadnji odbijač, pa senzor za olje ( 10 e ). V garanciji so menjal še nek modul za elektriko se mi zdi, pa par kompletov brisalcev pa olje pa filtri ipd..vglavnem edina "okvara" je bila ta senzor za olje, pa še to je stalo 10 e pa minutko časa.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 6:04 pm
Napisal/-a Technologic
Fiatfan je napisal/-a:fiat bravo:
hladilnik,
sprednje luči,
kolesno pesto,
ležaji,
oba odbijača na novo pobarvat,
kljuke vrat,
poliranje,
celotno kemično čiščenje notranjosti,
zadnje pakne,
zobati jermen in ostalo kar spada zraven,
svečke,
akumulator,
sprednje amortizerje,
sprednje roke podvozja,
optika 2x itd itd..
Oprostite za off, samo zadnič pa si rekel da ima sosed bravota ti pa ne.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 8:03 pm
Napisal/-a lancia hf
Cordoba letnik 2000 in z 100 000 zamenjanega v enem letu diski+ploščice, pletenica sklopke in še bi lahko našteval+ogromno malenkosti razni senzorji itd. polek glavnega servisa. Za zamenjat je pa še ogromno stvari, samo so se mi nemško-kitajski avtomobili tako zamerili, da nedam prav nič več nanjga, razno kar je rednega vzdrževanja (olje,filtri itd.) Menjava večinoma sama z očetom kar je pa bolj zapleteno pa na pomoč skoči stric, ki je malo bolj potkovan v teh stvareh, ko bo pa šel v prodajo bo dobil pa še servisno knjigo za naivneže.
Lancia Delta HF turbo letnik 1988. Kupil v slabem stanju, in menjal vsa tesnila motorja, "teflone" turbino,cev iz IC. do vbrizga goriva, prednji desni žaromet in nekaj malenkosti na armaturni plošči (kar je bilo polomljenega) polek glavnega servisa.
Objavljeno: Po jul 27, 2009 8:50 pm
Napisal/-a dask
Prejšnji Škoda Fabia - menjal od 130.000 km do 185.000 km boga in pol, poleg rednih servisov in izredno dragih ležajev celo plastično oblogo pod avtom, celo vrsto senzorjev itd., na koncu prodal.
Zdajšnji Mitsubishi Lancer od 0 km do sedanjih 74.000 km menjal - nič. Razen rednih servisov (olje, filtri...). :P
Na fičotu pa v enem letu, kar ga imam vse štiri kolesne ležaje, gume, zajlo za sklopko, stikalo za stop luč, bencin pumpo, notranjo tapiserijo,avspuh, pokrov zračnega filtra, pomožni volan, prirobnico...
Objavljeno: Po jul 27, 2009 9:25 pm
Napisal/-a King1
astra g 1.7dti letnik 2004
imam jo v lasti skoraj tri leta in zamenjano je bilo že nekaj stvari:
kupil sem jo pri 115.000 km sedaj jih ima že 191.000km
menjano:
dva leva stabilizatorja
eden desni stabilizator
izredna menjava jermena in kar spada zraven zaradi počenega šponarja (sem bil jezen k hudič)
redni servisi na 15.000km ( 6x)
okvara glavnega računalnika računalnika ( spet jezen k hudič)
okvara zadnje desne zavore ker je zablokiral cilinder (zraven menjal še leve zavore in komplet zajl za ročno)
menjava sprednjih ploščic
termostat
sedaj pa me čaka še popravilo klime ampak nihče od t.i. majstrov na najde napake ( jezen k hudič) spet
pa nekdo mi je na novo polotal kontakte na daljincu ( na original servisu) ker niso delal.
tako to bi bilo v osnovi vse upam, da prov velik več ne bo, ker ga imam namen itak prodati. drugače pa kar zadovoljen z njo predvsem pa mi je simpatična poraba in celoletna registracija z polnim kaskom. (drobiž).
p.s. doma imam še enega fiata (kombi) letnik 2007 in če začnem naštevat kaj je bilo vse menjano mislim, da bi predlogo trajalo.
očitno imam samo jest tako nesrečo z njim.
če kdo pozna koga, ki se resnično spozna na klime in je pošten v okolici ljubljane pa naj mi napiše na zasebno.
lp
Objavljeno: Po jul 27, 2009 9:35 pm
Napisal/-a cky2k
-zavorna celindra
-pakne
-zadnji lonec izpuha
-par žarnic
avto je polo 6n l. 95 lastim si ga ž 1 leto
Objavljeno: Po jul 27, 2009 9:50 pm
Napisal/-a dencor
renault laguna grantour 2.2dci, avtomati (2005 facelift)
-1 vlki servis (vodna pumpa, šponerji, remen, olje, ollni filter, zracni filter, vse tekocine) cca. 600€
-abs/esp računalnik(odpovedal senzor pritiska v njem), menjano v garanciji, drugač cca. 1200€
-erg ventil 150€
-varovalka za zajlo pri menjalniki 50€
-prva desna pozicija
-4* mali servis (olje, filtri) 150€
lp denis

Objavljeno: Po jul 27, 2009 11:42 pm
Napisal/-a E91
Hyundai getz 2005 prevoženih 54.000
-zadnji amortizerji (garancija)
-ene par žarnic
Bmw 320d 2008, prevoženih 15.000
-0
Pa redni servisi
Uglavnm zelo zadovoljen z obema.

Objavljeno: To jul 28, 2009 1:06 am
Napisal/-a cruiser1
Ford F150 let. 92
V lasti ga imam pet let v tem času prevozil 80.000km v tem obdobju sem zamenjal:
- alternator
- štarter (obnova)
- zadnji desni zavorni cilinder + pakne (moja krivda!! Prevečkrat burn out!

)
- poliretan bushing kit (ne vem kako se to po slovensko reče. V glavnem tiste gumice na podvozju)
- levo sprednjo žarnico
- termostat
- zajli, ki držita vrata kesona
In pa redna menajva olj in filtrov. Enkrat tudi svečke in ekrat prednje zavorne ploščice.
Zamenjati pa moram še desni končnik.
Objavljeno: To jul 28, 2009 7:28 am
Napisal/-a uros11
Passat Karavan 00 1,9 TDI 1Z 115 KM, cca 215.000 km:
- senzor tlaka turbine,
- LMM,
- vztrajnik + sklopka,
- homokinetični zglob (verjetno brez potrebe),
- amortizerji,
- zavorni diski zadaj (ma to je verjetno potrošni material).
- nek šponer pri velikem servisu, ki je bil že fajn na koncu
Golf III 1,9 TDI 90KM ALH, l.95, cca 290.000 km:
- preperele vakumske cevke okrog motorja,
- akumulator,
- tuljava pri volanu, ki čita kodo ključa,
- sklopka pri 130.000 km,
- amortizerji, obnovitev pri Vugi
- termostat
- grelne svečke
Objavljeno: To jul 28, 2009 7:33 am
Napisal/-a im nobody
passat 1.9 tdi afn motor letnik 99
grelne svečke
termostat
fedre in amortizerje(dal gewinde gor)
mali servis
manšeta
2 roke na levi strani