Stran 1 od 1

airbag lučka sveti (DTC#65535)

Objavljeno: Sr jul 29, 2009 11:10 pm
Napisal/-a bridgestone
Zdravo imam airbag krmilnik z VAG#6q0 909 601 in pri menjavi podkrmilnika v voznikovih vratih sem očitno moral narediti kratek stik saj je šla ena od varovalk centralnega zaklepanja.
Vrata sem sestavil nazaj in central convinience mi dela brez DTCjev.
Problem je da se mi je pojavila lučka od airbag-a.

Po testiranju z vcds-jem mi javi za airbag kontroler DTC 65535 (00-00) internal control module memory error in raziskava po google da za rezultat menjavo airbag kontrolerja katerega cena se suče okrog 600€!!!! (kar je tretjina vrednosti vozila)

Vsi odsvetujejo popravila in resetiranje modula, ker v takem primeru ni 100% zanesljivosti delovanja enega najpomembnejših krmilnikov v vozilu v primeru kreša.
Pravijo tudi da so vsi ostali moduli razen mogoče ABS-a manj pomembni in katerih napako lahko čutiš kadarkoli med vožnjo.

Ross tech celo pravi da popravilo takega modula lahko odpravi DTC vendar ni 100% gotovo da ni poškodovan spomin ali CPE v modulu - okvara pa je lahko prikrita sistem pa ni 100% varen.

Pri nas sicer obstaja nekaj podjetij ki se ukvarjajo z popravili vendar to je isto kot če ga pošljem v firme v texasu ki to isto opravijo za tretjino naše cene in kar Uwe (Ross Tech) močno odsvetuje.

Objavljeno: Če jul 30, 2009 12:01 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kakor je meni znano, se to uspešno ureja tudi pri nas ( ker nekaj servisov ), torej ni potrebno nikamor pošiljati. Kar se pa tiče varnosti: je 100% varno - preverjeno.

Lep pozdrav

Objavljeno: Če jul 30, 2009 8:30 pm
Napisal/-a bridgestone
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakor je meni znano, se to uspešno ureja tudi pri nas ( ker nekaj servisov ), torej ni potrebno nikamor pošiljati. Kar se pa tiče varnosti: je 100% varno - preverjeno.

Lep pozdrav


Seveda se da popraviti tudi pri nas (a si sploh prebral moj post), samo me 3x ceneje z poštnino vred pride če pošljem v tujino. 100% varnosti ni nikjer in niti pri novem modulu, kar se pa tiče popravljenega modula je pa tako da nikoli ne veš ali bo delal takrat ko ti bo šlo za življenje.
Samo v razmislek ali bi plezal po 1000 m visoki navpični steni z štukano vrvjo ali z varjenim klinom?? Verjetno ne!!

Objavljeno: Če jul 30, 2009 9:17 pm
Napisal/-a lisko
bridgestone je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakor je meni znano, se to uspešno ureja tudi pri nas ( ker nekaj servisov ), torej ni potrebno nikamor pošiljati. Kar se pa tiče varnosti: je 100% varno - preverjeno.

Lep pozdrav


Seveda se da popraviti tudi pri nas (a si sploh prebral moj post), samo me 3x ceneje z poštnino vred pride če pošljem v tujino. 100% varnosti ni nikjer in niti pri novem modulu, kar se pa tiče popravljenega modula je pa tako da nikoli ne veš ali bo delal takrat ko ti bo šlo za življenje.
Samo v razmislek ali bi plezal po 1000 m visoki navpični steni z štukano vrvjo ali z varjenim klinom?? Verjetno ne!!


Malo mešaš jabke pa hruške....eno je vidna napaka oz. pocarsko popravljena (štukana vrv ali varjen klin) , drugo je pa popravilo elektronike, ki pa se jo da 100% preverit (njeno delovanje). Sicer ne vem zakaj novi modul ne bi bil varen (seveda popolnosti res da ni), je pa sigurbo bolj kot en , ki je popravljen na pol ( sam praviš da niti strokovnjaki ne zagotavljajo da bo delalo kot je treba). Če pa se elektroniko popravi kot je treba in seveda odpravit težavo zaradi katere je napaka nastala ( v tem primeru tvoja nerodnost ali nepazljivost in se nikoli več ne bo ponovila), bo elektronika dalje delovala enako kot pred napako.

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 12:16 am
Napisal/-a bridgestone
sej v vsakem primeru bom dal popravit, pa še to bom poiskal najcenejšo varjanto, tujine ne bom koristil, ker sem slišal par ljudi ki so poslali v tujino pa se jim je lučka po enem tednu spet prižgala in rač je kazal isto napako. Tu doma lahko v takem primeru pol saj nazaj peleš da ti spet zrihtajo.

Drugače pa sem mal skeptičen glede elektronike sploh pri tako pomembnem sistemu kot je airbag in ker ne poznam zadeve, me zanima kaj sploh ta DTC povzroči in ali ugasnjena lučka airbaga res nakazuje na popolno delovanje sistema, oziroma da niso ta popravila taka da sam lučko ugasnejo sistem pa deluje po starem?

Kar se tiče mojega početja, vse kar sem na vozilu delal je da sem menjal en kabel čevel pri 26 polnem konektorju vratnega kontrolerja in naredil kratek stik (skuru varovalko od centralnega). Če je to povzročilo napako v delovanju airbaga, potem je elektronika v vozilu več kot zanič, saj očitno potem nima nobene zaščite.

PS
Aja pa še to. Če sem kej razumel kontrolerja ne bodo odpiral in lotal, samo EEprom bo ponovno vpisal. Samo to sem jaz že sam naredil z VAG EEPROM PROGRAMMERjem in ELM OBD vmesnikom pa ni bilo razlike. (bin fajl sem našel na laptopu ko sem enkrat shranil vsebine vseh EEPROMOV od vseh modulov v vozilu).

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 2:12 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja samo mapce bodo zamenjal. Za preprogramiranje elektronike v vozilu se lahko uporablja namenski tester, pri vašem primeru tudi VAG-COM 7 ali 8 serije, vendrar je potrebno za takšno početje obladati točni postopek preprogramiranja.
Hja......zakaj bi pa potrebovala elektronika zaščito?
Pri vsakem aparatu, ki se napaja z elektriko piše v navodilih: pred odpiranjem odklopite vir napajanja.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 3:46 pm
Napisal/-a bridgestone
Fan je napisal/-a:Ja samo mapce bodo zamenjal. Za preprogramiranje elektronike v vozilu se lahko uporablja namenski tester, pri vašem primeru tudi VAG-COM 7 ali 8 serije, vendrar je potrebno za takšno početje obladati točni postopek preprogramiranja.

no ne vem če ma airbag ravno mapce, tudi pri ECUju je to stvar kako jo imenuješ. Skratka mikrokontrolerji imajo ponavadi nekaj kB EEPROMa v flash verziji kateri hrani program po tvoje "mapce" in nekaj bitov ROMa, ki ga uporablj kot začasni pomnilnik.
Skratka DTC je pri airbagu shranjen v EEPROMU, to vem ker se spremeni bin fajl če se pojavi DTC. RAvno tako so kilometri shranjeni v EEPROMU, ker se tudi spremeni bin fajl če jih spremeniš.
Če sem jaz na novo vpisal program "mapce" in ne dela potem ne bo delalo tudi če to naredi sam papeš. Ni kle nobene znanosti, zahtevnost postopka je takšna kot mp3 fajl prenest iz diska na USB ključek.
Edina druga varjanta je da se povežeš v boot mode načinu, samo to kolikor vem ponuja le motorni ECU.

Fan je napisal/-a:Hja......zakaj bi pa potrebovala elektronika zaščito?
Pri vsakem aparatu, ki se napaja z elektriko piše v navodilih: pred odpiranjem odklopite vir napajanja.


vsak IC ima danes neke vrste tokovno zaščito, toplotno zaščito...
Menda ja računalniki na avtu ne delajo na 12V, ampak verjetno na 3 ali 5V torej majo neko napajalno vezje, katero mora napetost tudi stabilizirati in če to vezje ni sposobno elektronike ščititi pred kratkim stikom, pol ne vem kaj naj rečem.

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 9:29 pm
Napisal/-a Fan
:D

Objavljeno: Po avg 03, 2009 12:05 am
Napisal/-a Sendx
Pol se pa greš mal loterijo. :P

Objavljeno: Ne avg 09, 2009 9:00 pm
Napisal/-a sasa ivanovic
pri mojem cliotu 2 98 isto kaže samo to sm jst že vidu takoj k sm ga kupu pa mi je reku da ga je treba reseterat samo mi je čudn k so pokrovi drugačne barve kot pa armaturka.zato me zanima ali so notri airbagi ali je prišlo do kakšnga stika pa mi kaže to. :cry:

Objavljeno: Ne avg 09, 2009 10:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko imate možnost, vozilo priklopite na tester in boste takoj dobili odgovor kaj je z airbagi.

Lep pozdrav