Stran 1 od 2
renault5 1.4 nujnoooo!!!!!!
Objavljeno: So avg 01, 2009 3:50 pm
Napisal/-a mataz
živjo!
Ve ker kaj je narobe z petko 1.4 l:95, noče vžgat, sicer vergla neki, pa v zračnem filtri meče ogenj ven, a je kriva bencin špula, je potrebno kej naštelat vžig, a je lahko pumpa zanič mogoč, pa kulk stane b. špula kj kr mehanik bo takoj vzel 100e.
l.p
Objavljeno: So avg 01, 2009 10:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hja.......mehanik bo za to poravilo + material računal več kot 100,00€, tako, da se boste morali to vozilo naučiti sam vzdrževati - najceneje.
Preverite
- svečke
- vžigalne kable
- rotor vžiga ( najverjetneje je to )
- razdelilno kapo vžiga ( menja se v kompletu z rotorjem vžiga )
Lep pozdrav
PS
Aja še to, bencin špula ne obstaja, verjetno ste mislil vžigalno tuljavo, ki pa na peticah ne odpove kar tako.
Objavljeno: So avg 01, 2009 10:14 pm
Napisal/-a lisko
Mataz za uhe te bom....
V drugi temi si napisal:
mataz je napisal/-a:živjo!
Ve ker kaj bi blo lahk narobe z R5 1.4 l:95.
Avto vergla vendar ne vžge, pa ogenj meče ven v zračnem filtri, a je bencin špula crknala, je treba kj vžig naštelat al kaj, ker avto je vžigo normaln, pol težje, zdej pa sm vergla, pa še to včasih vredi vergla, včasih pa skor nč.
Pa kuk kj stane b. špula.
l.p
Tole se pa malo razlikuje od tega kaj si napisal zgoraj......toraj probaj vžgat z drugim aku ali pa na kable. Če še to ne šlo preveri mase. Kajti iz tega napisanega je možno razbrat da imaš slab aku in ni več dost moči za pravilno iskro.
Objavljeno: Ne avg 02, 2009 11:33 am
Napisal/-a mataz
lisko je napisal/-a:Mataz za uhe te bom....
V drugi temi si napisal:
mataz je napisal/-a:živjo!
Ve ker kaj bi blo lahk narobe z R5 1.4 l:95.
Avto vergla vendar ne vžge, pa ogenj meče ven v zračnem filtri, a je bencin špula crknala, je treba kj vžig naštelat al kaj, ker avto je vžigo normaln, pol težje, zdej pa sm vergla, pa še to včasih vredi vergla, včasih pa skor nč.
Pa kuk kj stane b. špula.
l.p
Tole se pa malo razlikuje od tega kaj si napisal zgoraj......toraj probaj vžgat z drugim aku ali pa na kable. Če še to ne šlo preveri mase. Kajti iz tega napisanega je možno razbrat da imaš slab aku in ni več dost moči za pravilno iskro.
Objavljeno: Ne avg 02, 2009 11:35 am
Napisal/-a mataz
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja.......mehanik bo za to poravilo + material računal več kot 100,00€, tako, da se boste morali to vozilo naučiti sam vzdrževati - najceneje.
Preverite
- svečke
- vžigalne kable
- rotor vžiga ( najverjetneje je to )
- razdelilno kapo vžiga ( menja se v kompletu z rotorjem vžiga )
Lep pozdrav
PS
Aja še to, bencin špula ne obstaja, verjetno ste mislil vžigalno tuljavo, ki pa na peticah ne odpove kar tako.
/
Objavljeno: Ne avg 02, 2009 12:45 pm
Napisal/-a cuteboy1988
na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Objavljeno: To avg 11, 2009 7:44 am
Napisal/-a napi
jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorija

ops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Objavljeno: To avg 11, 2009 9:30 am
Napisal/-a Mgajvr
kaj če mora samo vžig naštelat? pa svečke menjat? najdi enega ki se vsaj mal spozna na avte pa bote hit poštimal. a je kej " trokirou" preden je nehal vžigat?
Objavljeno: To avg 11, 2009 9:34 am
Napisal/-a joztom
Vse kaže, da ga imaš iz faze, mogoče zamenjava kablov, če ste kaj premikali in nimate označeno. Drugače pa preveri po vrstnem redu, kaj je na stvari. Snameš pokrov ventilov, daš prvi cilinder na vžig, torej 4.cilinder na vago in pogledaš, kje je rotor in kam pelje iskro. Ko doženeš resnico (1342 je zaporedje) vse ostalo nastaviš. Platine pri polnem odmiku na 0,45 (0,5 prime 0,4 ne prime). Ventile mrzle na 0,15 ses. in 0,20 izp. ali kolikor že ta petka ima, če znaš to delat. Potem čiščenje fergazerja in testiranje zapornega ventila, da ne preliva v difuzor. Vžgeš in z dinamično metodo predvžig na mero (na 1000 obratov, v protismeri do pretiranega predvžiga in trdega teka, narahlo nazaj do razlaufanja in ene par mm nazaj v predvžig), nato nastavljanje štantgasa (na minimum in z vijakom za zračno mešanico na najvišje obrate, znižaš štantgas in spet loviš mešanico za najvišje obrate, potem štantgas na mero) in na koncu žre pet litrov in leti ko sneta skira.
Objavljeno: To avg 11, 2009 10:06 am
Napisal/-a fičfirič
Naprodaj je motor 1.4 z 104.000 km kupljen ravno včeraj,v odličnem stanju....če te zanima.
Objavljeno: To avg 11, 2009 11:44 am
Napisal/-a Romzis
napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorija

ops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Teoretično možno, praktično nemogoče. Ima ketno, ki jo še odmontiraš težko, kaj šele da bi preskočila.
@skoraj vsem: govorimo o R5, 1.4 l 95. Če ni uvožena je 99,9% tole Renault 5 Five, ki ima elektroniko (računalnik). Torej razna štelanja platin odpadejo.
Ima pa rotorček in razdelilno kapo, ki se znata tudi razleteti in je..at (ena od možnosti).
Ima tudi iniciator na vztrajniku, ki zna prav tako jebat.
Lahko je injektor na monopointu.
Svečke dvomim da bi crknile 4 naenkrat.
Avtorju: a motorček štandgasa deluje?
cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Ker?
Če je avto sicer normalno vzdrževan, ni 100€ noben problem.
Registracija petke s ful sconto pride cca. 250€. Se splača? Se ne?
Kok pridejo gume?
Zavorne ploščice? Diski?
Al se ne splača sploh nič rihtat in je boljše harat naokoli s potencialno trugo?
Objavljeno: To avg 11, 2009 4:47 pm
Napisal/-a lisko
Romzis je napisal/-a:napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorija

ops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Teoretično možno, praktično nemogoče. Ima ketno, ki jo še odmontiraš težko, kaj šele da bi preskočila.
@skoraj vsem: govorimo o R5, 1.4 l 95. Če ni uvožena je 99,9% tole Renault 5 Five, ki ima elektroniko (računalnik). Torej razna štelanja platin odpadejo.
Ima pa rotorček in razdelilno kapo, ki se znata tudi razleteti in je..at (ena od možnosti).
Ima tudi iniciator na vztrajniku, ki zna prav tako jebat.
Lahko je injektor na monopointu.
Svečke dvomim da bi crknile 4 naenkrat.
Avtorju: a motorček štandgasa deluje?
cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Ker?
Če je avto sicer normalno vzdrževan, ni 100€ noben problem.
Registracija petke s ful sconto pride cca. 250€. Se splača? Se ne?
Kok pridejo gume?
Zavorne ploščice? Diski?
Al se ne splača sploh nič rihtat in je boljše harat naokoli s potencialno trugo?
Morem se oglasit
Tale zadnji odgovor je najbližji pravi resnici. Za pogon ventilov skrbi veriga. Nastavitev ventilov pri teh motorjih je skoraj brez veze ker motor nikoli ni tako obremenjen , da bi se tako močno razštelali(zmore vsega skupaj 6250 obratov...ampak nad 4000 obratov sploh nima smisla.... druga gre 80(nad 60 opazno slabše vleče) tretja 110(nad 90 se veselje konča) četrta 140( nad 120 nima smisla) .....Seveda se jih pa da nastavit. Večja težava teh motorjev je klaviatura, katero lahko potegne z vijaki ven in glave ( Rešitev: Povrtanje klaviature v glavo pa se vreže M8 navoje).
Platin nima ker za to poskrbi elektronika. Res pa je da zna jezit senzor na vstrajniku ampak čiščenje le tega odpravi večino težav. Prosti tek ima na 750 +- 50 bratih. Ima motorček prostega teka katerega preiskus je prav otroški.....ko motor vgasneš in "tipaš" gas pedal le ta malenkost zleze noter, ker motorček doda malo gasa za kasnejši lažji vžig. Kot zanimivost motor vedno vžge s povišanim prostim tekom.
V eni moji temi sem celo dal video kako motor vžge. Motor Ima EGR ventil kateri zna prav tako jebat....opazi se kot nemiren tek in pa "pocuk" motorja ko mu med vožnjo plin vzameš kmalu za tem pa dodaš. Ploščica bakra reši vse.... Nastavitev svečk je 0.6mm mislim da NGK ( lahko pa pogledam v manual). Za nastavitev vžiga ne vem na pamet ampak mislim da ima 5-8 stopinj.
Dobro porihtan motor in dokaj utečen gre po AC 170 po števcu ( 160 po GPS ) in pri teranju do daske skoči poraba nekaj nad 8. Pri normalni vožnji pa se poraba giblje med 6 in 7 litri. Ima ( za tak mali motorček z 57timi konji) zelo dobro krivuljo navora saj se koloni da lepo sledit tudi s peto od 60 navzgor.
Glede tega ali se splača ali ne.....
Vsak avto je treba kupit...
Motorji so popolnoma neproblematični ( razen hib , ki se jih da odpravit za minimalen denar)
Ploščice 28 evrov
Komplet zadnjih zavor in cilindrov 32 evrov...
Zglobi na rokah 7 evrov/kos (roke praviloma nikoli ne crknejo edino puše v njih ki pa so par evrov)
končniki podobno....
Kolesni ležaji od 14 evrov dalje
gume 30 evrov komad....
Cestnina 72 evrov...
registracija ( -50) 180 evrov..
Še kaj ?:)
Objavljeno: To avg 11, 2009 7:03 pm
Napisal/-a 5ka
lisko je napisal/-a:Romzis je napisal/-a:napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorija

ops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Teoretično možno, praktično nemogoče. Ima ketno, ki jo še odmontiraš težko, kaj šele da bi preskočila.
@skoraj vsem: govorimo o R5, 1.4 l 95. Če ni uvožena je 99,9% tole Renault 5 Five, ki ima elektroniko (računalnik). Torej razna štelanja platin odpadejo.
Ima pa rotorček in razdelilno kapo, ki se znata tudi razleteti in je..at (ena od možnosti).
Ima tudi iniciator na vztrajniku, ki zna prav tako jebat.
Lahko je injektor na monopointu.
Svečke dvomim da bi crknile 4 naenkrat.
Avtorju: a motorček štandgasa deluje?
cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Ker?
Če je avto sicer normalno vzdrževan, ni 100€ noben problem.
Registracija petke s ful sconto pride cca. 250€. Se splača? Se ne?
Kok pridejo gume?
Zavorne ploščice? Diski?
Al se ne splača sploh nič rihtat in je boljše harat naokoli s potencialno trugo?
Morem se oglasit
Tale zadnji odgovor je najbližji pravi resnici. Za pogon ventilov skrbi veriga. Nastavitev ventilov pri teh motorjih je skoraj brez veze ker motor nikoli ni tako obremenjen , da bi se tako močno razštelali(zmore vsega skupaj 6250 obratov...ampak nad 4000 obratov sploh nima smisla.... druga gre 80(nad 60 opazno slabše vleče) tretja 110(nad 90 se veselje konča) četrta 140( nad 120 nima smisla) .....Seveda se jih pa da nastavit. Večja težava teh motorjev je klaviatura, katero lahko potegne z vijaki ven in glave ( Rešitev: Povrtanje klaviature v glavo pa se vreže M8 navoje).
Platin nima ker za to poskrbi elektronika. Res pa je da zna jezit senzor na vstrajniku ampak čiščenje le tega odpravi večino težav. Prosti tek ima na 750 +- 50 bratih. Ima motorček prostega teka katerega preiskus je prav otroški.....ko motor vgasneš in "tipaš" gas pedal le ta malenkost zleze noter, ker motorček doda malo gasa za kasnejši lažji vžig. Kot zanimivost motor vedno vžge s povišanim prostim tekom.
V eni moji temi sem celo dal video kako motor vžge. Motor Ima EGR ventil kateri zna prav tako jebat....opazi se kot nemiren tek in pa "pocuk" motorja ko mu med vožnjo plin vzameš kmalu za tem pa dodaš. Ploščica bakra reši vse.... Nastavitev svečk je 0.6mm mislim da NGK ( lahko pa pogledam v manual). Za nastavitev vžiga ne vem na pamet ampak mislim da ima 5-8 stopinj.
Dobro porihtan motor in dokaj utečen gre po AC 170 po števcu ( 160 po GPS ) in pri teranju do daske skoči poraba nekaj nad 8. Pri normalni vožnji pa se poraba giblje med 6 in 7 litri. Ima ( za tak mali motorček z 57timi konji) zelo dobro krivuljo navora saj se koloni da lepo sledit tudi s peto od 60 navzgor.
Glede tega ali se splača ali ne.....
Vsak avto je treba kupit...
Motorji so popolnoma neproblematični ( razen hib , ki se jih da odpravit za minimalen denar)
Ploščice 28 evrov
Komplet zadnjih zavor in cilindrov 32 evrov...
Zglobi na rokah 7 evrov/kos (roke praviloma nikoli ne crknejo edino puše v njih ki pa so par evrov)
končniki podobno....
Kolesni ležaji od 14 evrov dalje
gume 30 evrov komad....
Cestnina 72 evrov...
registracija ( -50) 180 evrov..
Še kaj ?:)
motor ki je v petki pa velja tud za enega od najbolj vzdržlivih 1.4 motorjev kar so jih naredl. zato ga je tud volvo vgrajeval v svojo serijo 300 z manšo spremembo (dvojni frgazar) in celo 61 konji in končno hitzrostjo nekje okol 145kmh seveda pri čist dobr ulavfanmu motorju. no nesmemo pozabit da je zasnova tega motorja stara čez 30 let in da se veliko vozil v katerih je bil vgrajen še vedno kar lepo kotali okoli. v mojem primeru jih je naklepal malo čez 380k kilometrov .... aja avto ma 1200 kg in ne 800 kot petica.
kaj se splača popravt in kaj ne ...hm petke se bojo vozile okol tudi ko bo večina novih megančkov in podobnih avtkov že pocrkala. sam tekočine redno kontrolerat in jo normalno vzdrževat pa je skor za zmeri .... ja pa pleh je treba na vsake par let vsaj mal zaščitit ..... o tem pa zna lisko več povedat ... jo je podrobneje obdelov kot jest mojo
Objavljeno: To avg 11, 2009 9:29 pm
Napisal/-a lisko
O plehu pa tako....Če je original Francoska in lepo vzdrževana in res nikjer naslonjena potem zna na 20 let stari petki bit pleh mnogo bolši kot na kakem par let starem avtu....
Zakaj rečem Francoski....Izkušnje

Objavljeno: To avg 11, 2009 9:51 pm
Napisal/-a fičfirič
še enkrat ti dam ponudbo

celoten motor v več kot odličnem stanju prodaja kolega ker je ravnokar kupil super ohranjeno petko,a le zaradi karoserije! vse drugo je naprodaj. motor,notranjost,šipe itd...je pa Renault five, letnik 95, 1.4, z 104.000km trivratna.
Objavljeno: To avg 11, 2009 11:23 pm
Napisal/-a andrej86
napaka so zviti ventili ker ti je moglo nekaj utrgat in ne tesnijo več pa ogenj po najkrajši poti ven vdari

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 1:27 am
Napisal/-a fičfirič
ogenj udari tudi pri popolnoma brezhibnem motorju...Če ti seka ves čas, potem so res naverjetneje pokrivljeni ventili.
Objavljeno: Sr avg 12, 2009 6:13 am
Napisal/-a Romzis
Edit: najbolj verjetno napako sem pa pozabil - MAP senzor ali pa cevka od monopointa do samega senzorja zna bit preperela ali počena.
Še ekrat: ta motor ima ketno, verjetnost da je kaj preskočilo in pokrivilo ventile je približno taka kot zadetek na Lotu. In verjetno bi pri verglanju "rahlo" ropotalo.
@Lisko - glede pleha: po mojih opažanjih so tud slovenske petke OK, so pa bili določeni letniki ko so nenormalno rjavele (nekje zadnje 3-4 letniki, se pravi 94,95, 96 letnik).
Pred kratkim sem prodal Campusko, staro 17 let, praktično brez sledu rje, s 180 kkm, za bajnih 270€ (v petih minutah takorekoč).
BTW: Kje je zdaj Mataz?
Objavljeno: Sr avg 12, 2009 6:04 pm
Napisal/-a lisko
Romzis je napisal/-a:
@Lisko - glede pleha: po mojih opažanjih so tud slovenske petke OK, so pa bili določeni letniki ko so nenormalno rjavele (nekje zadnje 3-4 letniki, se pravi 94,95, 96 letnik).
Pred kratkim sem prodal Campusko, staro 17 let, praktično brez sledu rje, s 180 kkm, za bajnih 270€ (v petih minutah takorekoč).
BTW: Kje je zdaj Mataz?
Ne govorim o rji , ki jo vidiš

Rjavi namreč pod originalno zaščito. Tista površinka je še najmenjši problem

Pri petki SLO porekla, ko prerjavi pleha dejansko ni več...se kr zdrobi....pri fancoski ko vidš rjo okrog, ostane še dost mesa da ,če hitro opaziš še lahko porihtaš. O taki rji jaz govorim.....
Objavljeno: Pe avg 28, 2009 9:44 am
Napisal/-a mataz
Mgajvr je napisal/-a:kaj če mora samo vžig naštelat? pa svečke menjat? najdi enega ki se vsaj mal spozna na avte pa bote hit poštimal. a je kej " trokirou" preden je nehal vžigat?