Stran 1 od 1
Fiat Stilo 1.8 16v- servis
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 7:11 pm
Napisal/-a stilo2003
Pozdravljeni!
Sem lastnik Stila 1.8. 16v letnik 2003. Avto ima prevoženih malo manj kot 105.000 km in je v zašel v svoje šesto leto. To pomeni da je prišel čas velikega servisa. Menjava olja, filtrov, jermenov, napenjalcev, rolic, vodne pumpe.....itd. Dobivam en cel kup informacij, da je ta poseg kar komplicirana zadeva, ker je potrebno imeti neko posebno pripravo, da se fiksira faza motorja ob zamenjavi glavnega jermena in spet na drugi strani, da to ni tak bav-bav. In da ta servis spet ni toliko drag kot nekateri opisujejo pa do astronomsko visoke števike na pooblaščenem Fiatovem servisu.
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z tem....približne cene, kakšen nasvet, mogoče kakšen kontakt kakšnega serviserja ki bi to opravil? Kakršen koli nasvet je dobrodošel in hvala že v naprej!
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 8:01 pm
Napisal/-a mire
Najprej se odlocis, kje bos delal servis al na uradnem servisu al pri privat mehaniku.
Poklices najblizji fiat servis in vprasas ceno velikega servisa za to masino.
Pol pa preveris se privatnike.
Napisi iz kje si da ti bo dal kdo nasvet komu peljat v tem kraju.
Lp
Re: Fiat Stilo 1.8 16v- servis
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 8:01 pm
Napisal/-a Fiatfan
stilo2003 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Sem lastnik Stila 1.8. 16v letnik 2003. Avto ima prevoženih malo manj kot 105.000 km in je v zašel v svoje šesto leto. To pomeni da je prišel čas velikega servisa. Menjava olja, filtrov, jermenov, napenjalcev, rolic, vodne pumpe.....itd. Dobivam en cel kup informacij, da je ta poseg kar komplicirana zadeva, ker je potrebno imeti neko posebno pripravo, da se fiksira faza motorja ob zamenjavi glavnega jermena in spet na drugi strani, da to ni tak bav-bav. In da ta servis spet ni toliko drag kot nekateri opisujejo pa do astronomsko visoke števike na pooblaščenem Fiatovem servisu.
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z tem....približne cene, kakšen nasvet, mogoče kakšen kontakt kakšnega serviserja ki bi to opravil? Kakršen koli nasvet je dobrodošel in hvala že v naprej!
Zelo konkretno ti bom odgovoril. imel sem na servisu fiat bravota 1.6, ki je podobna mašina. res je, potrebno je imeti posebno orodje. z original materialom in delom ter 2 letno garancijo je prišlo 240 eur. ti priporočam pooblaščenca, vendar bodi obvezno zraven!
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:12 pm
Napisal/-a rhino
In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:13 pm
Napisal/-a marjan novak
Pooblaščeni servis za fiat vreden zaupanja zi dokaj poceni je na ižanski v Lj.
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:18 pm
Napisal/-a lublancan
rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....
snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:32 pm
Napisal/-a Fiatfan
lublancan je napisal/-a:rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....
snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred
vsaj nekdo ki ve kako to gre.
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:48 pm
Napisal/-a marjan novak
Je vseeno s kakšnim navorom se šraufa tam okrog jermenov?
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 9:51 pm
Napisal/-a rhino
lublancan je napisal/-a:rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....
snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred
Mi smo to delali malo drugače,ker pač ni bilo na voljo takšnega orodja.Na vsaki odmični en ris na zobniku preden snameš dol jermen.In ni potrebno nič snemati pokrova ventilov (a ni potrebno potem ob snemanju ventil dekla zamenjat še tesnilo?)
Objavljeno: Pe avg 07, 2009 10:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja je, potrebno menjati tesnilo. Vendar v 30 letni preksi še nisem videl lastnika vozila, ki bi skrehiral zaradi tesnila pokrova ventilov ( 7,50 € ).
Lep pozdrav