Stran 1 od 1

(preveč) Agresiven bmw 324td

Objavljeno: To avg 11, 2009 10:46 am
Napisal/-a Matjazy
Imam zanimivo težavo. Po nastavitvi bosch pumpe je avto postal kar mal preveč eksploziven. Če v leru dodam gas, obrate kar izstreli iz prostega teka. Vožnja postane tekoča šele v četrti in peti prestavi, danes po mokri cesti sem se dejansko parkrat precej mučil, da avto ni oddriftal s ceste. Poleg tega pri dodajanju plina avto konkretno črno pokadi (sicer pri tem potegne presenetljivo dobro), prej ni kadil praktično nič.

A je mogoče, da so kej narobe naredil pri nastavitvi bosch pumpe? Al je vse ok, pa je bil prej pač malo zamorjen?

Objavljeno: To avg 11, 2009 10:53 am
Napisal/-a abbe
sigurno so prevec "navili" bosch pumpo.

Objavljeno: To avg 11, 2009 4:16 pm
Napisal/-a lumpii
To je normalno. Je pač BMW turbo dizel, če pa si prej vozil 1.6 dizel z 55KM je potem tu velika razlika....

Re: (preveč) Agresiven bmw 324td

Objavljeno: To avg 11, 2009 4:58 pm
Napisal/-a lisko
Matjazy je napisal/-a:Imam zanimivo težavo. Po nastavitvi bosch pumpe je avto postal kar mal preveč eksploziven. Če v leru dodam gas, obrate kar izstreli iz prostega teka. Vožnja postane tekoča šele v četrti in peti prestavi, danes po mokri cesti sem se dejansko parkrat precej mučil, da avto ni oddriftal s ceste. Poleg tega pri dodajanju plina avto konkretno črno pokadi (sicer pri tem potegne presenetljivo dobro), prej ni kadil praktično nič.

A je mogoče, da so kej narobe naredil pri nastavitvi bosch pumpe? Al je vse ok, pa je bil prej pač malo zamorjen?


Če prebereš mojo temo o jeepu boš videl da sem imel podobne težave po obnovi bosch pumpe. Pri meni je še vse klasično ( ohne elektronik) in za premik oz. večjo doziranje nafte ob "vklopu " turbine skrbi tlak. To cev sem imel jaz zamašeno. No ko sem zmontiral pumpo sem to cev tudi očistil.....motor je dobesedno podivjal.....vožnja zelo podobna tvoji....čez dva mesca je počlo glavo....vzrok: okvarjen wast gate ventil , ki bi prepričeval over boost.....Turbina je tako polnila koliko se je le dalo....a to seveda ni bilo dobro....

Objavljeno: To avg 11, 2009 5:24 pm
Napisal/-a Žumi
ker hud odgovor LUMPII ;)
se ti vid da sam propeler vidiš....

Objavljeno: To avg 11, 2009 5:36 pm
Napisal/-a lumpii
Žumi je napisal/-a:ker hud odgovor LUMPII ;)
se ti vid da sam propeler vidiš....


:P :D

Re: (preveč) Agresiven bmw 324td

Objavljeno: To avg 11, 2009 5:44 pm
Napisal/-a Matjazy
lumpii je napisal/-a:To je normalno. Je pač BMW turbo dizel, če pa si prej vozil 1.6 dizel z 55KM je potem tu velika razlika....

Vozm sicer ta avto že skoraj pol leta... tole sedaj vsekakor ni normalno.
lisko je napisal/-a:Če prebereš mojo temo o jeepu boš videl da sem imel podobne težave po obnovi bosch pumpe. Pri meni je še vse klasično ( ohne elektronik) in za premik oz. večjo doziranje nafte ob "vklopu " turbine skrbi tlak. To cev sem imel jaz zamašeno. No ko sem zmontiral pumpo sem to cev tudi očistil.....motor je dobesedno podivjal.....vožnja zelo podobna tvoji....čez dva mesca je počlo glavo....vzrok: okvarjen wast gate ventil , ki bi prepričeval over boost.....Turbina je tako polnila koliko se je le dalo....a to seveda ni bilo dobro....

Hvala, bomo jutri pogledali, kaj je s tem! Ker natančno to tudi mene skrbi.. da tega motor ne bo zdržal posebno dolgo (če stisnem drugo in pri nekje 3500rpm šaltam v tretjo po suhem asfaltu obrne zadnja kolesa... )

Objavljeno: Če avg 13, 2009 7:57 am
Napisal/-a Matjazy
Avto je mehanik porihtal. Malo se je igral z elektroniko na bosch pumpi - problem je bil, da je elektronika že ob majhnem dotiku stopalke za plin preveč odprla zadevo... , zdej so zadeve takšne, kot so bile. Elektroniko bosch črpalke je že zadnjič dal od audija 2.5TDI.. zanimivo, kako te zadeve pašejo skupaj :)

Objavljeno: Če avg 13, 2009 8:52 am
Napisal/-a MacAudio
Vse lepo in prav, sam tole se sliši na daleč, kot da ima avto 300hp+. Lp 8)

Objavljeno: Če avg 13, 2009 8:58 am
Napisal/-a Matjazy
MacAudio je napisal/-a:Vse lepo in prav, sam tole se sliši na daleč, kot da ima avto 300hp+. Lp 8)

Sploh ne, težava je bila v tem, da je avto na rahel dotik gasa cuknil tako, kot da bi pohodil poln gas (oz še malce bolj), kar je bilo v prvih treh prestavah precej sitno.