Stran 1 od 2
diesel motorji
Objavljeno: Če avg 20, 2009 10:47 am
Napisal/-a pinjas
malo sem se začel zanimat za diesel avtomobile zaradi dela pač, trenutno pa imam hondo CTR. Pregledal sem par forumu itd in bolj kot berem blj me je strah dizla.
Vsi imajo neke probleme. Kaj svetujete kot agregat fiat jtd? VW 1.9 ali 2.0, citroen/peugeot HDI?
citroeni so katastrofa
fiat ima dober motor vendar sve ostalo je.....
renault grejo turbine d ani res..
vw pokajo glave...
Objavljeno: Če avg 20, 2009 10:50 am
Napisal/-a dejvi
S čim imajo probleme? A z bencinskimi pa nimajo problemov al kaj? Preveč posplošeno sprašuješ! Z motorji ni ničesar narobe, naj bo jtd, tdi...Narobe je z vozniki, ki ne znajo ali nočejo paziti avta.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 11:12 am
Napisal/-a uros11
Tudi po moje so preveč posplošene trditve, da pokajo glave, crkujejo turbine itd.,ker je pač nekaj postov na to temo. Po drugi strani so ljudje, ki imajo po par 100 kkm, pa jim nič ne crkuje, pa iz tega npr. ne trdiš, da so to dobri motorji.
Moj je imel cca 290 kkm (1.9 TDI 90 KM), ko sem ga prodal, brez napak, prva turbina, ista glava, drugi ima 1.9 TDI 115 KM s cca 215 kkm po števcu, tudi prva turbina, prva glava, tako da je vprašanje bolj kot ne zajebavanje.
JTD so špica, ne crkujejo. Tudi drugi ne. Napake poštimajo sproti.
Neresno vprašanje, bi rekel.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 11:22 am
Napisal/-a abbe
vw-jm so pokale glave samo 2.0tdi motorjem od 2003-2005 letnik.
renoji so mel probleme tut sam prvi modeli dci v lagunah pa tega je se ogromno...
kokr so nad mano napisal prevec posplosujes.naj te nebo strah dizla met.vsi danasnji so doterani in ce jih redno vzdrzujes pa vozis po pameti nebi smelo it kaj narobe.
tko da kr brez strahu najdi kakega ki ti odgovarja pa se veselo voz.
se bos pa moral "naucit" vozt dizla
Objavljeno: Če avg 20, 2009 11:33 am
Napisal/-a Matjazy
Po mojih izkušnjah so dizli ene take trdožive mašine, ki jih nobena stvar ne spravi s ceste.
Sedaj vozim turbo dizla, letnik 87, pa avto dela kot nov. Pa ga niti ne šparam.
Pač gledaš malo da ne kupiš kakšnega francoza, pa je.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 12:22 pm
Napisal/-a pugi405
Matjazy je napisal/-a:Po mojih izkušnjah so dizli ene take trdožive mašine, ki jih nobena stvar ne spravi s ceste.
Sedaj vozim turbo dizla, letnik 87, ki je imel na števcu več kot 400k km, pa avto dela kot nov. Pa ga niti ne šparam.
Pač gledaš malo da ne kupiš kakšnega francoza, pa je.
Glej pa, da kupiš karkol nemškega! Spet smo tam. Izjava za posrat.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 2:11 pm
Napisal/-a fare
Nobena mašina ne crkne kar tak če ni "zlorabljena" in če je lepo servisirana. Pa saj niso narejene iz papirja! lp.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 2:45 pm
Napisal/-a kolesar
tud francozi, italijani, japonci delajo dobre dizle...
samo pač katera mašina ima lahko veliko več napak ko druga, se je trena prej pozanimat..
Objavljeno: Če avg 20, 2009 3:03 pm
Napisal/-a Jerch_
serije so res imele napake kot so napisali, generalno pa se mi zdijo dizli zelo trpežni.
res pa je da pač danes imajo (turbo) dizli več elementov kot N/A bencinski motorji in je zato verjetnost okvar večja, ni pa nujna!
glede na to, da vidim, da (še) nisi značkarsko opredeljen bi ti priporočal, da se malo zapelješ z avti istega razred s podobno konjenico. nič nebom navijal ampak kar sm jst vozil sem bil presenečn kako različna je bil poraba po ustaljeni ruti. recimo da sem vozil 4 različne avte istega segmenta s podobnimi motorji (močjo) pred 3mi leti ko so bili v igri. odstopanj v porabi je bilo za skoraj 20%.
glede na to da kupuješ dizla, predvidevam da te zanima poraba..
Objavljeno: Če avg 20, 2009 3:54 pm
Napisal/-a Drocky
same jajce, to vse crkuje
Objavljeno: Če avg 20, 2009 3:58 pm
Napisal/-a ...:::Team:::...
TCR tebi več ni pomoči, ker si že okužen z VTAAAAAK
Objavljeno: Če avg 20, 2009 7:55 pm
Napisal/-a Fan
fare je napisal/-a:Nobena mašina ne crkne kar tak če ni "zlorabljena" in če je lepo servisirana. Pa saj niso narejene iz papirja! lp.
Pozdravljeni
X2
Lep pozdrav
Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:09 pm
Napisal/-a Ivan36
Ma glede na vzržljivost D motorjev, zdržijo samo v primeru, da je bil 1.lastnik odgovoren do vozila drugače si najeb*** . Bencinarji so še vedno in v 15 letih nič narobe z motorji pa sem z vsakim prevozil vsaj 15.000km na 250.000km podlage
Moje mnenje kupi dizla samo od vestnega 1.lastnika

Drugače raje bencinarja okol 2.0 ali 2.4 do 129kW.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:22 pm
Napisal/-a cuteboy1988
sam res sam citroena ne kupit, sosed ma c5 prejšni model, pa mu komaj užge, pa ga redno servisira, pa olje mu je 2x že spustlo.Od dizlov mislim da so vw med boljšimi, pa fiati menda tud nimajo slabih motorjev jtd
lp
Objavljeno: Če avg 20, 2009 9:22 pm
Napisal/-a Gosic
V današnjem času je bolj pomembno vprašanje katero firmo avtomobila? Kje je zaznati kako napako pri novih dizelskih motorjih vseh znamk? Jaz bolj malo zaslednim. rabljeno je druga stvar. Jaz nekako gledam šefa, kako tera trafica, dci 100 kojnu, mrzuga, ni da ni, 150 z 4rto brzino, čeprov jih ma šest... Ima pa 220000km, niti enega problema s samo mašino, bile so bolj električne zadeve ( šipe, klima itd).. Fora je tudi kakor ujagaš, enako kot baba. Zame je disel špica, ga ni bencinarja, tudi če bi športn avto kupoval, recimo +250hp... bi bil disel.. Zakaj? Zato ker ima večjo količino navora. Ko rabiš, pohodiš, avto poleti. Ampak vsak tele ma svoje veselje, tako da sti dve strani: eni bencinarje ani traktorčke

. Vglavnem disel je tank.
Objavljeno: To avg 25, 2009 4:00 am
Napisal/-a Celes
lenivec je napisal/-a:kupiš hondo in problem rešen. to ne crkne zlepa
Začetnim 2.2 dizlom je kar rado metalo ojnice vn

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:03 am
Napisal/-a plavko61
lahko kupiš tudi bencinarja 2.0 pa ga daš na plin. Je tudi ena možnost.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 6:02 pm
Napisal/-a ggorenc
Matjazy je napisal/-a:Po mojih izkušnjah so dizli ene take trdožive mašine, ki jih nobena stvar ne spravi s ceste.
Sedaj vozim turbo dizla, letnik 87, ki je imel na števcu več kot 400k km, pa avto dela kot nov. Pa ga niti ne šparam.
Pač gledaš malo da ne kupiš kakšnega francoza, pa je.
tvoj "trdoziv" dizel v e30 je imel vsaj eno ornk generalko cez pa se sedaj ne deluje kot bi moral.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 6:27 pm
Napisal/-a lisko
hladni je napisal/-a:ja niso iz papirja, ampak j..... tako mašino, ki nekaj crkne zato, ker ne menjaš olja takoj na 15t. Pa ga vedno mrzlega ne vrtiš in čakaš po vožni na avtocesti da se ohladi. Pa da ne tankaš določene nafte in nalivaš dvotaktno olje v nafto da turbine ne zruži.
Hvala lepa ta tak motor!
MAlo se umiri....v nafto lahko vlivaš kaj hočeš pa ne bo turbina nič kaj bolj mazana....preko turbine gre samo zrak in popolnoma nič drugega. Dvotaktol se je včasih ( old school dizle) vlilval zaradi bolšega mazanja BOSCH črpalke. Sam včasih (recimo da enkrat na 10 tankov) prakticiram še sedaj....pa ne zarad tega ker bi moral ampak bolj zaradi bolšega občutka.....
Vozim dizle že osmo leto pa še noben ni crknil kr tako za brezveze....povsod je bil neki vzrok....al je crknil ker se je pregrel ali pa ker je imel serijsko napako in je počla glava (povprašaj malo po jeep forumih sploh 2.5 in 3.1 VM motorji). Glede na to da je to bila serijska napaka teh motorjev jih je veselo naklepal 350 tisoč....Vse drugo je odpovedlo (amortizerji,kugle,končniki, vsi gumi zglobi , semeringi na pogonih, križi na pogonih...) motor pa je z izjemo glav, ki so serijska napaka, klepal še veselo dalje....kot zanimivost turbina je sicer imela zračnost in speskano vetrnico ampak olja še ni puščala prav tako ni spuščala posebnih zvokov. Motor kot sam ( ojnični ležaji, obročki...) pa so bili mogoče na polovici življenske dobe. Torej če je 13 let star motor z 25 let staro zasnovo naklepal 350 tisoč km.....potem današnji avti ne smejo delat prevelikih težav pri 400 tisoč km.....
Seveda ker pa je današnji trend (ali politika) čim več moči pri čim manjši kubikaturi, so pač posledično tudi okvare večje.