Stran 1 od 1

dvig tem.hladilne tekocine

Objavljeno: Če avg 20, 2009 4:24 pm
Napisal/-a sare
Imam en problemcek-pri voznji z morja(zunaj je bila temperatura 35 stopinj)se mi je naenkrat dvignila tem motorja na 120 stopinj,takoj sem izklopil klimo in tem.je padla takoj na delovno temp.Po krajsem casu voznje sem ponovno vklopil klimo in nekaj casa je bilo vse o.k nato se je tezava ponovila in spet sem izklopil klimo in vse spet o.k.Ko je zunanja tem padla na 26 pa je vse funkcioniralo vredu.A morda ve kdo kaj bi lahko to bilo??Avto je let.05 focus 1.8 tdci-a je morda avto bil tik pred tem da mi zakuha?lp

Objavljeno: Če avg 20, 2009 6:27 pm
Napisal/-a torstorm
bil je tik pred tem ja, zunanje temperature so velike, klima pobere nekaj moči (dodatno segrevanje) antifriz v vodi ima malo slabše hlajenje kot voda in to je to termostat je serijski kot je predvide nza celotno območje klimatskih razmer in če si še v koloni bil kaki ali počasni vožnji ventilator ne folga tako hladiti....lahko pa da ti ventilator crknil in ko si se kje počasi bolj vozil temperatura takoj naraste... možnosti je kar nekaj.

Če je vse ok z sestavnimi deli edina rešitev večji hladilnik ki tako ni več prostora ali pa termostat ki odpre pri nižji temperaturi manj učinkovito pa boljšo hladiln otekočino :)

Objavljeno: Če avg 20, 2009 6:33 pm
Napisal/-a abbe
torstorm je napisal/-a:bil je tik pred tem ja, zunanje temperature so velike, klima pobere nekaj moči (dodatno segrevanje) antifriz v vodi ima malo slabše hlajenje kot voda in to je to termostat je serijski kot je predvide nza celotno območje klimatskih razmer in če si še v koloni bil kaki ali počasni vožnji ventilator ne folga tako hladiti....lahko pa da ti ventilator crknil in ko si se kje počasi bolj vozil temperatura takoj naraste... možnosti je kar nekaj.

Če je vse ok z sestavnimi deli edina rešitev večji hladilnik ki tako ni več prostora ali pa termostat ki odpre pri nižji temperaturi manj učinkovito pa boljšo hladiln otekočino :)

zj hoces povedat da se je fabrka ustela pri izracunu)lepo te prosm.
nekaj verjetno ni ok.mogoce en ventilator ne dela.termostat odpira pravilno pa termostikal tut ce pravis da ko je klima na off je vse ok.

Objavljeno: Če avg 20, 2009 6:37 pm
Napisal/-a jay
pri oplih je to pogost pojav (imam sam opla)
npr vw je to konstanta 90 stopinj +- 5 stopinj

Objavljeno: Če avg 20, 2009 7:30 pm
Napisal/-a sare
Ko sem se ustavil je ventilator delal normalno,tudi ko sem vklopil klimo se je vklopil ventilator je pa res,da imam samo hladilno tekocino-že razreceno tako da nisem dodjal nič vode.Bomo videli kaj bo v bodoce.lp in hvala za odg.

Objavljeno: Če avg 20, 2009 7:32 pm
Napisal/-a čare
Ko se ti bo naslednjič tako dvignila malo poapkaj po števcu,ker lahko le ta zajebava,ker temp se ne more v trenutku ohladit iz 120 na 90°

Objavljeno: Če avg 20, 2009 7:52 pm
Napisal/-a abbe
jay je napisal/-a:pri oplih je to pogost pojav (imam sam opla)
npr vw je to konstanta 90 stopinj +- 5 stopinj

vem ma punca opla,vendar se vseeno prizge ventilator malo pred rdecim poljem.pa sm 100% da niso premajhni hladilniki pa da je kaj narobe s termostatom ali termostikalom

Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:03 pm
Napisal/-a GiGi1985
imamo v družini že X-tega Opla pa pol moje žlahte ma Ople, pa so na vseh avtih temperature skoz na 90, sploh pa ne, da bi bile kakšne težave z njimi, tako da res nevem od kod vam podatki o nihanju temp.

Lahko da maš dvostopenjski vent pa ti je crknala ena stopnja, zadelan hladilnik poln umazanije, zanič hladilno,.....Če imaš težave z avtom, pojdi do mehanika pa mal poglejta zadeve, rajši kot da ti nekje sredi najhujše vročine zakuha avto.


LP

Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:13 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz imam opla in mi po digitalnem števcu temp niha za max 5 stopinj, pa je lahko zunaj 35 stopinj, kolona in še klima prižgana

Objavljeno: Če avg 20, 2009 10:27 pm
Napisal/-a torstorm
jaz mam tudi opla pa ga lahko gonim na 7000 obratih en ouro pa nebo temperatura nikdar čez 100 stopinj :)