Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Znamke rezervnih delov

Napisal/-a dejan19 Pe avg 21, 2009 8:04 pm

Zdravo
V kratkem bo potrebno narediti večji servis in malo gledam za dela pa vidim,da se deli odvisno od znamk tudi do 5€ razlikujejo cene.
Sedaj me pa zanima kako je z:
-Tesnilom glave znamke Elring
-Zobati jermen gates ali pa continental
-Vodna črpalka KWP ali pa GRAF
- Napenjalec SNR
- Ležaji amortizerja SNR

Ima kdo izkušnje z temi znamkami?
Seaj me pa še zanima na koliko km se dela veliki servis(jermen,šponar,pumpa,..) pri Renault 19 1.4.
Hvala
lp
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Pe avg 21, 2009 8:08 pm

no znamk ne poznam detaljno, amoak ker delam v avtomobilki industriji kar nekaj let ti enostavno povem, da velja malo denarja malo muzke. To je to. Dražje je vedno in bo bilo boljše :!:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe avg 21, 2009 8:33 pm

Jst bi izbral nekako takole:

-Tesnilo glave znamke VICTOR REINZ ali GOETZE
-Zobati jermen GATES
-Vodna črpalka GRAF
-Napenjalec SKF ali INA

menim da tudi tvoja izbira ni slaba,čeprav imam sam več izkušenj s tem,kar sem naštel.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe avg 21, 2009 8:41 pm

Ja recimo za tesnilo je razlike 5€
Za zobat jermen je nekje isto prav tako za črpalko
Za šponer je pa tudi okrog 5€ razlike.
Ja čene bom pa še teh 10€ dodau,da bo za ziher,ker delam kar veliko km in nebi rad meu problemov.
lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe avg 21, 2009 8:56 pm

Za vse kar si naštel te bi prišlo 25 evrov dražje če vzameš najdražje dele.....vsaj tako jaz razumem....In glede na to kaj vse boš menjal se sprašuješ če se splača dat 25 evrov več?:)

Kot so že rekli...dražje je bolše je (spet do neke razumne meje) in še glede na to da omenjaš da delaš veliko km se ti ne splača šparat. Šparaš lahko pri karoserijskih delih (blatnik,vrata,šipe,tepihi....) . Kjer pa se gre za mehaniko vozila pa še nikoli ni bilo dobro šparat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 So avg 22, 2009 8:27 am

Ok vredu hvala to me je zanimalo.
Sedaj me pa še zanima na koliko km je pri renault 19 1.4 motorju potrebno narediti veliki servis?
Hvala
lp
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Sr avg 26, 2009 9:06 am

Zdravo
Ima kdo izkušnje z temi znamkami:
vodna črpalka - herzog
šponer - IPD
Delam pa cirka 40kkm letno.
lp
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr avg 26, 2009 9:22 am

Kar se šponerjev, predvsem pa ležajev tiče, bi še vedno najbolj zaupal SKF-u... Za ostalo pa glej zgoraj :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Sr avg 26, 2009 9:33 am

Za zobati jermen obvezno vzemi Gates, ležaj SKF, tesnila pa VictorReinz.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 26, 2009 9:49 am

Za klaso boljši so jermeni Gates, šponarji in rolce so enakovredni od INA in SKF, še najboljši so kiti od teh dveh, čeprav INA običajno rine Conti zraven. Dihtunge so dobre Elring, sledijo še Goetze in Victor Reinz, semeringi Corteco, Elring... Pumpe so zame uganka, čeprav imam Graaf noter, tukaj bi človek celo original imel še najraje. V francoskih avtih original najdeš Hutchinson ali Dayco jermene in SNR šponarje in rolce. Čisti aftermarket produkti so pa Ruville, Febi, Bosch, Corteco, Q&H...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr avg 26, 2009 6:32 pm

šponarjev še nisem videl drugih kot NTN,SKF ali INA kaj pa na pakiranju piše pa ni važno.Tudi če na pakungi piše JOŽEK bo not ležaj enega od naštetih prizvajalcev
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a zzitop So nov 12, 2016 3:32 pm

Tema vzeta iz naftalina. Pa da ne odpiram nove. Katere hladilnike (kilerje) motorja in pečice kabine so v redu oz. se splača kupiti?

Hvala,
LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a joztom Sr nov 16, 2016 1:14 pm

Nissens, Behr ali Valeo.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a zzitop To mar 21, 2017 1:35 pm

Morda ena informacija glede vodnih črpalk. PSA vozila imajo na prvovgradnih črpalkah znak P, kar pomeni Pierburg. Če vprašate v trgovini za ceno, bodo le-te precej drage, najbrž kar najdražje.

Na internetu, recimo na naših slovenskih avtomobilskih forumih je moč razbrati priporočila za SKF vodne črpalke kot zelo dobre. A SKF jih sploh ne izdeluje.
Za njih jih izdeluje GRAF (kadar so "made in Italy") in DOLZ (kadar so "made in Spain").

LP
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a hippo Sr mar 22, 2017 7:11 am

Nissens je zelo slaba roba.
Graf dela prvovgradnjo tudi za VAG.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a zzitop Sr mar 22, 2017 10:59 am

@hippo, bi morda znal reči še kako besedo o GRAF kompletih z vodno, šponarjem in jermenom. Zanima me namreč, katere znamke šponarjev in predvsem jermenov dajejo zraven?
Nekako je moč razbrati iz slik in opisov, da naj bi napenjalci bili od INE, ampak za jermene pa ne najdem informacije. Po izgledu iz napisa bi sicer stavil na DAYCO. Se motim?

Hvala za informacijo.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a hippo Sr mar 22, 2017 11:59 am

Za graf sete ne vem kaj imajo notri.
Večina setov (Conti, INA, SKF, Dayco) imajo iste šponarje (ponavadi INA), razlika je samo v zobatem jermenu (Conti dela svoje, Dayco tudi, ne vem pa kdo dela za SKF in INA). Edino Gates setov ne lifram, ker imajo probleme z jermeni, ki se s časom raztegnejo. Seveda ne vsi, ampak je vzorec prevelik da bi se ga zanemarilo.
 
tomik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr nov 16, 2016 11:36 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a tomik Sr mar 22, 2017 2:07 pm

Jermeni se raztegnejo??? Ali si že videl sestavo jermena? Mogočne kakšne cenene znamke ,kar se pa tiče recimo Conti. ,Gates ,Dayco , ki pokrivajo skupaj skoraj 90% prvo vgradnje pa ne verjamem. Če že, prihaja pri micro jermenih do iztrošenosti reber .
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a zzitop Sr mar 22, 2017 3:36 pm

hippo je napisal/-a:Za graf sete ne vem kaj imajo

Po opisu na njihovi strani imajo INA napenjalce, v opombah je celo napis INA, še več, tud tipična INA kataloška je poleg.
Bi morda v kakem kompletu lahko pogledal, če kje na jermenu piše, kaj to je, ali pa vsaj, "made in..."... Morda vprašal pri dobavitelju?
Namreč, ti GRAF kompleti znajo biti 30% cenejši, kot ostali, notri imajo vrhunsko črpalko in napenjalec, jermen pa je pravzaprav edina neznanka.
Torej, GRAF kompleti bi lahko pravzaprav bili najracionalnejša izbira.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Znamke rezervnih delov

Napisal/-a zzitop Sr mar 22, 2017 4:51 pm

hippo je napisal/-a:Edino Gates setov ne lifram, ker imajo probleme z jermeni, ki


Zanimivo je, da večinoma hvalijo samo Gates kot nekaj, kar si zasluži ime jermen, vse drugo naj bi bil "šrot"...

Moja izkušnja z njihovim mikro jermenom pa je zelo slaba. Namreč, kljub avtomatskemu napenjalcu je začel pokati, prej kot v 6 mesecih so začeli koščki tistih V-izboklin odpadati, prej kot v 9 mesecih in 20.000 km ga je bilo potrebno menjati. Ostal sem brez besed... :shock:
Kupil Conti mikro jermen, kateri po polnih 3 letih in 92.000 km še ne kaže vidnih znakov obrabe.

Lani sem govoril s kolegom, kateri dela v trgovini z avtodeli in pravi, da so Gates jermeni dobri. Opomnil sem ga na ta pripetljaj in pravi, da so zobati dobro, da so sicer dobri tudi mikro jermeni. Da so pa res pred cca 3 leti njihovi mikro-jermeni pokali. Zanimivo je to (pravi), da pri Gatesu takrat niso priznali napake ali česarkoli menjali, plačali odškodnine itd... Čeprav se je to dogajalo masovno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov