Stran 1 od 1
rumena lučka motorja ford
Objavljeno: So avg 22, 2009 3:56 pm
Napisal/-a just_in
Problem se mi je pojavil pri fiesti 2001.
Ko vžgeš avto se prižge rumena lučka za motor in gori ves čas. Avto deluje normalno. Opazil pa sem, da je včasih ko si avto zaklenil utripala ena rdeča dioda (kao elektronska blokada motorja).Po priklopu na tester le-ta ne odkirje ničesar. Kaj naj storim?
Objavljeno: So avg 22, 2009 5:59 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Priklop na tester in na vožnjo. 1000% pokaže napako
Lep pozdrav
Objavljeno: So avg 22, 2009 6:03 pm
Napisal/-a Scorp84
Ce je bil kaksen univerzalni tester in ne tisti od forda, ni cudno da ni zaznalo napake.
Objavljeno: So avg 22, 2009 6:09 pm
Napisal/-a f.taunus
Tričetrt fordovih pooblaščenih serviserjev ne zna uporabljati testerjev ...
Objavljeno: So avg 22, 2009 6:35 pm
Napisal/-a čare
Kot tudi ne za ostale avtomobile ostali seviserji ne!!
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:08 pm
Napisal/-a Fan
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 8:27 pm
Napisal/-a just_in
ma sj tisto kodo je pokazalo. samo napake potem ni odkril mehanik. ko je pa hotel zbrisat lučko mu pa tud ni uspelo

edino prav, popravi naj!!!

ga bom peljal še na tester pa da vidimo kako in kaj.
Objavljeno: To avg 25, 2009 7:52 pm
Napisal/-a just_in
sem bil danes ponovno na testerju in je pokazal napako P1336. to naj bi bla varovalka al nekej pri glavnem računalniku avtomobila. popravilo teh zadev je reku da je precej drago, tako da je baje boljša rešitev se navadit na lučko? al pa dobit isti računalnik in naredit menjavo. drugače avto ne povzroča nobenih problemov, dela normalno, zmogljivosti so enake. ali menite da bo tako tudi ostalo? ali naj se gre v popravilo? je pa to ford fiesta, 2001 letnik, 60000km.
Objavljeno: To avg 25, 2009 8:03 pm
Napisal/-a aleshondas
pokvarjen računalnik lahko naredi veliko škode motorju tako da išči zamenjavo!!
Objavljeno: To avg 25, 2009 9:28 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Očitno bo najcenejše popravilo doseženo že s tem da zamenjate mehanika.
Coda P1336 pomeni:
- senzor pozicije glavne gredi
- senzor pozicije odmične gredi
Ker senzor deluje s težavami ( okvara/stik/učinkovitost............ ) in ni popolnoma odpovedal ga tester ne more točno locirati - v tem primeru pokaže na oba senzorja. Možna je tudi mehanska okvara.
Torej preverite:
- CKP senzor
- CMP senzor
V nobenem primeru pa ni ECU ali še manj varovalka.
Lep pozdrav
Objavljeno: Če avg 27, 2009 5:59 pm
Napisal/-a just_in
fan hvala!
Zanima me kje izveš kaj te kode pomenijo, saj nisem več prepričan v kodo 1336, mogoče je bila 1663?
skratka, nasvet je, da naj se popravi čimprej al kako?
Objavljeno: Če avg 27, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Tudi koda P1663 nima veze za menjavo ECUja. To je koda za napako na dovodu goriva.
Pomen kod se razbere v gradivih, ki se uporalblja poleg testerja.
www.OnboardDiagnostics.co.uk
Lep pozdrav
Objavljeno: Če avg 27, 2009 9:02 pm
Napisal/-a joztom
Ker ima tester, ima tudi spisek kod in razlago kaj pomenijo. Pa ni fora v odčitavanju, ampak v razumevanju kako motor deluje in kaj napaka pomeni. Teh je pa zelo malo.
Objavljeno: Če avg 27, 2009 9:27 pm
Napisal/-a Fan
joztom je napisal/-a:Ker ima tester, ima tudi spisek kod in razlago kaj pomenijo. Pa ni fora v odčitavanju, ampak v razumevanju kako motor deluje in kaj napaka pomeni. Teh je pa zelo malo.
x2
Objavljeno: Pe avg 28, 2009 7:03 am
Napisal/-a joztom
Opisana napaka je lahko povezana z dovodom napetosti v ECU. Ko pumpa v tanku oslabi, začne vleči več toka in počasi se začne kuriti podnožje varovalke, lahko se samo zvija in ima slab stik ali pa baker dobesedno po žičkah razpada od vročine. Pomaga preveriti stanje dovodnih žic (avtoelektričar) in menjava podnožja varovalke. Običajno je varovalka od ECU tudi ista za pumpo. Na tester ga pa dajejo, ko pumpa stoji in če ne vedo kako kaj dela jim ne pokaže voltaže pod 12V, ki proži rumeno lučko. Seveda je lahko tudi kaj drugega, opisano težavo pa sem imel sam, popravljal je takrat na tem avtu Založnik na Tržaški, ki je bil pogodbenik Trobca. Na bencinski rampi ni senzorjev za tlak, kar naj bi zaznal ECU, za to skrbi ponavadi mehanski iberlauf ventil, pri boljših avtih pa še en kompenzacijski ventil s fedrom za glajenje sunkov iz pumpe. Očitno je modul v črpalki ošvohel in ti povzroča skrite težave s prevelikim vlekom toka za lauf.