Stran 1 od 1
citroen c2
Objavljeno: So avg 22, 2009 8:00 pm
Napisal/-a mitja12345
dej nej mi prosim en mehanik pomaga oz. pove kaj bi lahko bilo narobe...
uglavnem, dal sem komplet nov izpušni sistem na avto, od kolektorja do zadnjega lonca, sedaj pa imam problem, ko ni več katalizatorja, kjer je bila sonda za pline (sta 2 sondi) , sem dal sondo v rokavček, tako zgleda...
http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.ph ... cts_id=187
in sedaj se mi dogaja, da avto nima normalno obratov, kadar dežuje oz. je vlažno zunaj, in ko spostim gas, mi seka skozi avspuh, da to ni normalno več....
prosim pomagite, kdor ima kaj idej, kaj bi lahko bilo....!
hvala, lp, mitja
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 2:34 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vozilo priklopite na tester in spremenite protokol kisikove sonde. Ker ni katalizatorja sonda pošilja napačne podatke v ECU, ta pa posledično meša napačno mešanico goriva..........................
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 9:21 am
Napisal/-a mitja12345
ja...to sem naredil že nekajkrat, ampak potem sem dal ta pokrovček na sondo, kot sem dal link zraven... zanima me samo ali je še kakšna druga možnost (sondo zbrisat...karkoli) ali je res najbolše da dam nazaj katalizator, pa vse vržem vn!??
lp, mitja
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 1:36 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zbrišete lahko samo sondo ki nazoruje pravilno delovanje katalizatorja. Vendar osebno menim, da boste teško našli takšnega mojstra ( to so se naučili na tovarniških specializacijah/ispopolnjevanju ), ker je po tovarniških normah takšno početje moralno sporno - zaradi večjega osnaževanja zraka ( pa tudi na posel je potrebno malo gledati ).
Sonda ki nazoruje prisotnost kisika v izpuhu se ne sme izbrisati ( lahko se ji samo popravi vpisane protokole v ECUju ), ker jo ECU potrebuje za pripravljanje zmesi goriva.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 1:59 pm
Napisal/-a mitja12345
Aha, torej če mam to sondo v tem pokrovčku, kot sem dal link, se bo s časom privadila, ali me bo vedno skrbelo, ko bo deževalo, da bo avto neenakomerno delal?
Ali je res najbolše da dam nazaj original kolektor in katalizator, in pozabim na vse?
Hvala za odgovor!
lp, mitja
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 2:14 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
1.)

sama od sebe se ne bo nič navadila
2.) DA
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 4:29 pm
Napisal/-a mitja12345
ok, najlepša hvala!
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 4:42 pm
Napisal/-a mr.ramo
prevrtaj lukno in naredi navoj za sondo v izpusni cevi ..pa bi stvar morala delovati tud po dezju

..tko mam js na saxo-ju narejeno pa me je tud na zacetku matrala samo se je cez cas "navadila" ..drgač se ti priziga lucka za motor? .taka oranzna na armaturni plošči..
lp
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 10:03 pm
Napisal/-a mitja12345
haha, mam 2 luknje na kolekturju, pa je blo se slabse... ja lucka pa itak skoz gori...sej bom dal original nazaj da bo mir pri bajti...
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 10:55 pm
Napisal/-a mr.ramo
a res ?

..pr men je slo kvecjemu na bols

..na zacetku je biu mau "zmeden" ,zdj je cis ok

..mogoče ti pozicija sonde ne paše

..samo ugibam

Objavljeno: Po avg 24, 2009 8:25 am
Napisal/-a mitja12345
mogoče, sam sej veš da ma saxo starejši motor pa računanik...pr men je pa že tok pametn, da ga nemorm "nategnt" nikakor, zato pa tle sprašujem če je kakšen specialist k bi vedu kak in kaj to narediti
Objavljeno: Po avg 24, 2009 9:24 am
Napisal/-a Energetik81
Zakaj si pa dal stran katalizator in kako misliš nardit tehničnega? Če si že menjal komplet izpuh (verjetno zaradi 1-2 KM več

), bi lahko nabavil še športni kat., sicer je bolje da pustiš vse skupaj original. Tako kot je Fan napisal, sonda se ne more nič "privaditi", to je senzor ki meri dejansko stanje plinov.
Prva itak mora biti v izpuhu, da lahko ECU prilagaja količino vbrizganega bencina, z drugo sondo pa nimam izkušenj.
Objavljeno: Po avg 24, 2009 1:42 pm
Napisal/-a mitja12345
ja sej, prva je notri, tam ko ma za biti!
druga je zaprta v pokrovčku...očitno bom res dal nazaj vse original...ali pa športni katalizator, samo nikjer ne najdem, da bi katalizator univerzalni imel luknjo za sondo, kdo ve kje ga dobiti?
lp, mitja
Objavljeno: Po avg 24, 2009 2:04 pm
Napisal/-a Energetik81
Tukaj piše marsikaj zanimivega. Katalizator na 1. fotki mislim da ima navoj za 2. lambdo.
Objavljeno: Po avg 24, 2009 2:58 pm
Napisal/-a mr.ramo
zakaj si 2. sondo zaprl v pokrovcek? ..a nebi blo bols ce bi jo dau v izpuh? ..pr men je tko da je 1.sonda bla pred katalizatorjem,2. sonda pa za katalizatorjem ..in ni tko kokr na tem linku,da je luknja za sondo na katalizatorju ..zdj mi res ni sploh jasn kako to gre

ops: k js mam tud probleme za teh.pregled cez spravt

..
Objavljeno: Po avg 24, 2009 3:05 pm
Napisal/-a mitja12345
ne, prva sonda je v kolektorju, druga pa v katlizatorju...
kar se tehničnega tiče, me ne skrbi, ker avto itak nebo potrebno poljati na tehničnega še 2 leti ne
zanima me, kako to uredijo drugi majstri, ki predelujejo na polno...
Objavljeno: To avg 25, 2009 7:10 am
Napisal/-a Energetik81
Tisti ni treba na tehničnega, ker verjetno take polno predelane vozijo na šove in dirkališča na prikolici.
Ali pa vgradijo športni katalizator.
Objavljeno: To avg 25, 2009 8:39 am
Napisal/-a mitja12345
če že o tem... 10% (al pa tud več) avtomobilov v sloveniji nima katalizatorjev ali pa ima razsute...tko da...
Objavljeno: To avg 25, 2009 10:14 am
Napisal/-a mr.ramo
ja dost jih gre skozi "prste" čez

...si kj uprasu na CTS forumu??
Objavljeno: To avg 25, 2009 10:42 am
Napisal/-a mitja12345
ja itak, tud na anfleškem forumu, kjer je prov forum samo za C2-jke
Pa ima skoraj vsak drugi športni katalizator, in ta nastavek na sondi, pa vsi pravijo da ni problemov... nevem zakaj men nagaja...sej bom kmal ugotovil, če ne pa res nazaj original...in tle se negre za konje, ampak za boljše delovanje motorja...
lp, mitja