Stran 1 od 1

audi s6 multitronic letnik 2002

Objavljeno: Ne avg 23, 2009 11:40 pm
Napisal/-a tilenmpower
pozdavljeni, imam sledeči problem ko sem prišel domov iz morja sem hotel parkirati avto rikverc pod streho to se pravi dal sem v vzvratno prestavo (R) nakar so mi zablokerale use 4 bremze in začeli goreti štop lampe avta od tega trenutka nisem mogel več premakniti ne naprej ne nazaj. pustil sem ga čez noč zjutraj pa je štop lampa nehala goreti samo pedal za bremzo je zelo zelo mehek skoraj 0 neprime zraka ni v bremzah ker smo to že preverili kaj bi to lahko bilo. ali mi lahko kdo pove kje je kakšen dober mehanik na gorenjskem za audi in vw. hvala za odgovore že vnaprej

Objavljeno: Po avg 24, 2009 12:19 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Predvidevam, da ste malo hitreje vozili in posledično dodobra segreli zavore. Tukaj pa se pokaže, ali se batki v glavnem zavornem cilindru vračajo res zmeraj v nevtralni položaj - v vašem primeru se ne!. Potrebno je demontirati glavni zavorni cilinder in vse skupaj lepo ščistiti in zamenjati tesnila.
Kar se tiče mehanikov na gorenjskem, pa vam bo kdo drug svetoval.

Lep pozdrav

Objavljeno: To avg 25, 2009 12:33 pm
Napisal/-a tilenmpower
hvala za odgovor fan vendar nekateri mehaniki pravijo da ni to da je potrebno menjati olje v zavorah zato nevem kaj naj naredim kje točno pa je to glavno stikalo če mi lah kšno slikco kdo doda pa če kakšen še ve kaj druzga bi bilo lahko še in s hitrostjo nisem pretiraval tako da nebi rekel da sem bremze pregrel vseno hvala za odgovor lp

Objavljeno: To avg 25, 2009 1:08 pm
Napisal/-a joztom
Kot ti je FAN povedal, se batki v glavnem cilindru ne vrnejo v nulti položaj in olje ne more sprostiti lajtunge in steči v posodico. Ali je gumica hin ali pa prosti hod ni omogočen, vsekakor je to delo za poznavalca. Za staro olje ni noben strošek za zamenjavo, itak bi se zaradi higroskopnosti moralo menjati na dve leti.

Objavljeno: To sep 08, 2009 4:11 pm
Napisal/-a tilenmpower
pozdravljeni nisem še rešil zadeve zamenjal sem zavoren olje in ni nič bolje imel sem avto pri mehaniku ki dela na porcheju v ljubljani in mi pravi da je 90% zanič servo ojačevalnik zato vas spašujem kaj naj naredim eni mi pravijo naj zamenjam servo ojačevalnik drugi cilinder kaj naj storim ali mi lahko kdo pomaga in ali servo ojačevalnik in cilinder pašeta mogoče od passata 1.8 t letnik 2001 ker na izgled sta popolnoma enaka prosim za čimprejšen odgovor hvala lp tilen

Objavljeno: To sep 08, 2009 4:53 pm
Napisal/-a KiNOS
Na izgled, kaj pa kataloška številka? Se kej ujema?

Objavljeno: To sep 08, 2009 6:44 pm
Napisal/-a Fan
tilenmpower je napisal/-a:pozdravljeni nisem še rešil zadeve zamenjal sem zavoren olje in ni nič bolje


Pozdravljeni

Samo menjava zavornega olja ne bo rešila vaših težav, potrebno je podreti in ščistiti ali zamenjati z novimi deli ( čiščenje je občutno cenejše ). Zakaj vam pa vaš mehanik ni pomeril podtlaka - tako se vidi kaj se z ojačevalcem zavor.

Lep pozdrav

Objavljeno: To sep 08, 2009 7:34 pm
Napisal/-a tilenmpower
zdravo mehaniki pravijo da se to ne da podreti in ščistiti kateri mehanik bi mi znov to podreti in ščistit? podtlaka mi pa zato ni zmeril ker izgleda da sploh neve kako se ga izmeri ali mi lahko poveš kako se izmeri ali kateri mehanik bi mi lahko to zmeril ker očitno pri nas na gorenjskem ni mehanika ki bi biv kos tej nalogi ravno sem prišel domov od drugega mehanik ki mi zopet trdi da je 99% prepričan da je v okvari servo ojačevalnik prosim kateremu naj verjamem da končno rešim to stvar. kataloška servo ojačevalnika od audija je 8EU612107J od passata pa 8EU612105J to je vse hvala za odgovore lp tilen

Objavljeno: To sep 08, 2009 8:32 pm
Napisal/-a Fan
tilenmpower je napisal/-a: imel sem avto pri mehaniku ki dela na porcheju v ljubljani


Pozdravljeni

:D Ja no....................v koliko vam pa pravijo mehaniki, da se glavni zavorni cilinder ne da podreti, ščistiti in nato sestaviti........................je pa najbolje, da zamenjate mehanika.
Naprava za merjenje potlaka "vakuma" pa izgleda kot navaden manometer s cevko. Ta cevka se priklopi na priklop kjer je priključen ojačevalec zavor "servo" in meritev se opravi pri prižganem motorju. Iz izmerjenega se da razbrati:
- kako deluje ojačevalec zavor
- kako deluje potlačna črpalka ( dizel motor )
- kakšni tlaki so v sesalni cevi ( bencinski motor )
Vse je odvisno kaj/zakaj merite. S tem enakim aparatom, pa so včasih mehaniki nastavljali uplinjače ( malo večji servisi pa so imeli cevke z živim srebrom za ta namen ).

Ker pa je na forumu prepovedana reklama, vam pošljem naslov po ZS

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 7:41 am
Napisal/-a Ivan36
Pri takih mehanikih za zlato je pabolje imeti CITROENA :P :clapclap jih je malo so pa odlični :wink: