Stran 1 od 2
sneta vilica (roka)
Objavljeno: To avg 25, 2009 7:49 pm
Napisal/-a samo__
Pozdravljeni!
Sem kar precej brskal po tem forumu o težavah podvozja oz. krmilnega mehanizma, pa v glavnem berem o nekem pokanju, ropotu, škripanju...itd
Jaz takih "opozoril" nisem imel, spodnja vilica je kar dol padla.
Tako je bilo.
Po 150 km normalne vožnje prispemo na cilj. Sledi še nekaj počasne vožnje po kampu (20 na uro). Takrat se občasno pojavi spredaj čudno ropotanje - kot da bi se en kamenček ujel v feltno. Še ene 200m vožnje, ustavim, speljem, zavijem v levo - in konec. Levo prednje kolo obvisi na blatniku, spodnja vila sneta, avto nevozen.

Ne morem verjet - nisem vedel da se to sploh lahko zgodi.
Nobenemu mehaniku (so videli trije) se to ne zdi čudno, so že večkrat videli take primere, se dogaja vsem znamkam...blabla...menda bi moral prej slišati da je nekaj narobe...itd.
Avto je zdaj na servisu, nove vilice so naročene. Mehanik pravi da je moral bit en močan udarec, ma vsaj na levi ni bilo nobenega - na desni mogoče, ker sem parkrat moral na bankino (vsaj 30km ozke razdrapane ceste).
Kakorkoli, imeli smo srečo, ker se je to zgodilo pri majhni hitrosti. Meni je vse skupaj precej čudno, ne vem če bom avtu še zaupal.
Avto je star 10 let, 180000km, obe roki sta že bili obnovljeni.
Kako si to razlagate? Je kdo že imel podoben primer? Obstaja kak način da sam preverim, če so roke (zglobi) normalne?
Tako je zgledalo:
http://www.box.net/shared/b9fi361dap--------------
samo
Objavljeno: To avg 25, 2009 9:32 pm
Napisal/-a RedBull™
jst bi rekel,da je imel zglob že takšno zračnost da se je posledično to zgodilo,oz. slabo obnovljena zadeva.
Objavljeno: To avg 25, 2009 9:36 pm
Napisal/-a lisko
RedBull™ je napisal/-a:jst bi rekel,da je imel zglob že takšno zračnost da se je posledično to zgodilo,oz. slabo obnovljena zadeva.
Točno ....se je podobno že zgodilo meni. Zato pa pri starem avto nikoli ne veš kaj te čaka.....je treba tu pa tam preverit vse zadeve v avto sploh pa pred kakim daljšim izletom.
Objavljeno: To avg 25, 2009 9:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hja...............kar precej grdo.........vendar, da se sname kroglični zgib............ta je imel že dolgo časa preveč zračnosti in tudi ropotal je. Drugače pa je to normalna okvara dotrajanega "končnika".
Lep pozdrav
Objavljeno: To avg 25, 2009 9:57 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja...............kar precej grdo.........vendar, da se sname kroglični zgib............ta je imel že dolgo časa preveč zračnosti in tudi ropotal je. Drugače pa je to normalna okvara dotrajanega "končnika".
Lep pozdrav
Jah sam pri starih avtih se kr navadiš , da ves čas nekaj ropota

Zato pač preverjanje toliko pogostejše

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 5:59 am
Napisal/-a joztom
Vgradnja obnovljenih ali noname izdelkov je rizična, včasih je zelo dobra roba, ta podjetja pa izdelkov običajno ne testirajo.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 6:58 am
Napisal/-a dnovak24
pa na tehničnem ti to pregleda vsako leto ali pa ti ni, mene je vrgu, ker so imele roke zračnost

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:11 am
Napisal/-a xsara
ja res na tehničnem niso nč vidl lufta na zglobu? ker ponavad to tam takoj opazijo, ker če je tko zglob vn vrgl je mogu bit luft že kar nekaj časa.........
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 8:13 am
Napisal/-a aleshondas
to se dogaja na vseh avtomobilih zračnost mislim pa tudi vsak pravi mehanik ti mora to odkrit avto na dvigalo pajsar in se takoj vidi ali ima zračnost ali ne!!
na tehničnem so šlampasti tam vidijo ko je že tako obrabljeno kot tukaj!!
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 8:28 am
Napisal/-a dnovak24
Odvisno kam pelješ, jaz ga drugo leto spet peljem na isti tehnični pregled(žonta Celje) in mi bo tako povedu kaj ima luft ali ne. Tko, da mi čist paše, da ugotovijo takšne stvari.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 8:43 am
Napisal/-a aleshondas
ma saj ne pravi da so vsi takšni jih je pa večina, maš pa prav da želiš vedet kaj je narobe in kaj ok z avtomobilom, mam kolega ki dela na amzsju v mbju in veliko krat se zgodi da ko proba zavorne lajtnge te gumijaste jo odtrga tako je dotrajana in potem lastniki vozil arogantno na njega kaj je nardil da če nebi z roko drmal ne bi spustla itd, a potem je bolje da mu na cesti spusti!!
vglavnem volan in zavore to mora bit 100% in ko je avtomobil star kot je ta primer zgoraj je bolje da se tudi med tehničnim intervalom napravi kontrola!!
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 8:51 am
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Vgradnja obnovljenih ali noname izdelkov je rizična, včasih je zelo dobra roba, ta podjetja pa izdelkov običajno ne testirajo.
Tole bo kr dobri odgovor. Avto je lahko imel tehnični pred 10timi mesci....takrat pa še ni mus da je imel zračnost.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 11:46 am
Napisal/-a mr.ramo
..pr men je imeu zglob roke luft (star cca.6 mescev) ..na kar so me opozorili na teh. pregledu ..sem tud sam opazil luft ko sem doma avto dvignil

..drgac nekega ropotanja ni bilo,samo se ni pelu v ovinku tko kot se mora ...zdaj ko sem ga pa zamenu je pa pesem cist druga
lp
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 1:29 pm
Napisal/-a Ivan36
Ja tile lufti na Xa bk skoz nekaj ropota v podvozju ok grem glih na tehnični , torej končniki spodaj desno zgoraj levo

za kos 12€ torej sem menjal vse 4 + manšeto pa še optiko sem naredil

ja in po dveh letih je pazi original na levi strani popustil ?
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:38 pm
Napisal/-a lisko
Ivan36 je napisal/-a:Ja tile lufti na Xa bk skoz nekaj ropota v podvozju ok grem glih na tehnični , torej končniki spodaj desno zgoraj levo

za kos 12€ torej sem menjal vse 4 + manšeto pa še optiko sem naredil

ja in po dveh letih je pazi original na levi strani popustil ?
Dve leti? dosti je držal

Jaz sem jih menjaval vsako leto

Še večja fora na američanu....lani me je opozoril da ima desni končnik zračnost....po pregledu doma in pri mojstru le tega ni bilo opazit, zato se nisem sekiral kaj preveč....letos je avto z istim končnikom nardil tehničnega brez težav

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:47 pm
Napisal/-a joztom
Xantia zgoraj nima končnika, ker je v gumijastem zglobu s hidravlično bunko. Ima pa stabilzatorsko spono na obeh straneh če je navadna, če je activa ima na eni strani hidravlični cilinder, ki ravna avto. Imaš pa zunanje in notranje volanske končnike.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 6:28 pm
Napisal/-a Ivan36
joztom je napisal/-a:Xantia zgoraj nima končnika, ker je v gumijastem zglobu s hidravlično bunko. Ima pa stabilzatorsko spono na obeh straneh če je navadna, če je activa ima na eni strani hidravlični cilinder, ki ravna avto. Imaš pa zunanje in notranje volanske končnike.
Točno tako ja volanski so bili tisto palčko sem pa že prej menjal ene 3 leta prej in sem mislil, da je isto pa so bili le volanski ja

V glavnem so udobni za vozit in tudi hitri samo počasi bojo predragi za vzdrževati

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:06 pm
Napisal/-a LukL
tole je pa čist vsakdanja zadevca, obrabljeno do konca, da greš pa s takšnim avtom k ma tok lufta, pa prej nč ne pogledaš, na morje, je pa zelo rizkantno...
Objavljeno: Če avg 27, 2009 10:48 pm
Napisal/-a samo__
LukL je napisal/-a:tole je pa čist vsakdanja zadevca, obrabljeno do konca, da greš pa s takšnim avtom k ma tok lufta, pa prej nč ne pogledaš, na morje, je pa zelo rizkantno...
Kaj pa vem kaj vse ima luft na mojem avtu in kateri del bo odpovedal jutri ali čez teden. Za to so servisi in tehnični pregledi. Če se z avtom kaj čudnega dogaja gre takoj na servis. V tem primeru nisem pač nič opazil, še najmanj kakšno ropotanje, uhajanje iz smeri...ipd.
Kako pa se sploh vidi (preveri), če ima roka luft?
Hvala vsem za odgovore.
Objavljeno: Če avg 27, 2009 10:57 pm
Napisal/-a Technologic
xsara je napisal/-a:ja res na tehničnem niso nč vidl lufta na zglobu? ker ponavad to tam takoj opazijo, ker če je tko zglob vn vrgl je mogu bit luft že kar nekaj časa.........
Pr nas na tehničnem lahko prideš z 3 kolesi pa nebi opazli.
Drugače pa sem samo gledal ka se lahk zgodi, reči da se ti to naredi na avtocesti
Pa ti ko praviš da si lepo vozil, sem se zamislil kaj pa jaz delam.