Stran 1 od 1

Accent 1.5 menjava zavornih ploščic

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 1:21 pm
Napisal/-a Ivan36
Evo prišel je čas, da zamenjam te ploščice , kako se tega lotim :?: Nisem glih stručko no, prosim za pomoč ;) in koliko je premer zavornh diskov zračno klajeni ?

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 1:51 pm
Napisal/-a Energetik81
Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:22 pm
Napisal/-a Ivan36
Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.


To vem samo jih ne bom ! Samo ploščice in gotovo moraš pol še optiko delat na teh korejcih :twisted: Kar pa ni vredno .

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:48 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Menjava ploščic in diskov nima veze z optiko :roll:


Ivan36 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.


To vem samo jih ne bom ! Samo ploščice in gotovo moraš pol še optiko delat na teh korejcih :twisted: Kar pa ni vredno .

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:49 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Energetik81 je napisal/-a: Seveda je pametno tudi postružiti diske


Raje kupi nove diske.

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 2:51 pm
Napisal/-a splash
kako struženje. vzami kladivo in vrtiš disk z roko in potolčeš rob stran in kolkr gre je to to.

ne delajte znanosti. dela je za 15 minut

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 3:33 pm
Napisal/-a lisko
splash je napisal/-a:kako struženje. vzami kladivo in vrtiš disk z roko in potolčeš rob stran in kolkr gre je to to.

ne delajte znanosti. dela je za 15 minut


Zaj me zanimajo komentarji...:D Tema pa je o menjavi ploščic na acentu in ne pametovanje kako in kaj je potrebno :)

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 5:04 pm
Napisal/-a Fan
Pozdaravljeni

Dvignete vozilo, snamete kolo, odvijete vijaka na zavornem cilindru - zadaj na vodilih ( ključ 12 ), snamete zavorni cilinder, potegnete ven stare zavorne ploščice, ščistite vodila zavornih ploščic ( ploščati izvijač, dratena krtača........... ), v koliko imate možnost na tanko namažite vodila ploščic z alu mastjo ali navadnim vazelinom - karkoli je bolje kot nič ( ne mazati zavornega diska / po potrebi ga obrišite z nitro razrečilom ), z dvema vzvodoma ( izvijači, pajser............... ) nalahko stisnete zavorni bat v cilinder, ( v koliko imate možnost namažite ATE mast pod gumico zavornega batka - druge masti ne uporabljati ), vstavite nove zavorne ploščice ( po potrebi jih po robovih malo pobrusite / zaradi roba na disku / da takoj dela na večji delovni površini ), preverite ali vodila cilindra ne blokirajo - morajo se lepo premikati - brez uporabe sile/dva prsata ( po potrebi namažite z ALU mastjo ), privijete nazaj zavorni cilinder in kolo. Na drugi strani je postopek enak.

Opozorilo:

Ko končate menjavo in nameravate premikati vozilo je potrebno napumpati zavorno stopalko, da se zavorni batki približajo zavornim ploščicam.
Drugače se lahko zgodi trk, ker zavorna stopalka ne bo takoj prijela.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 5:33 pm
Napisal/-a Ivan36
Hvala Fan . Sem že porihtal, diski so pa še tisti na pestu ima varovalko na polosovini :twisted: in je potrebno vse demontirat tudi amortizer odviti in pol izprešati ,da gre disk dol :evil: , če se motim opišite kako ga dobim dol , ker jih pol takoj zamenjam vse pa ne bom delal se že pri Lantri zafrkavam :D

Za lažjo predstavo še slike od Lantre.
Slika
Slika
Slika
in tisti del v sredini mora iti ven , da se disk sname :D

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 5:59 pm
Napisal/-a RpDany
Fan je napisal/-a:Pozdaravljeni

Dvignete vozilo, snamete kolo, odvijete vijaka na zavornem cilindru - zadaj na vodilih ( ključ 12 ), snamete zavorni cilinder, potegnete ven stare zavorne ploščice, ščistite vodila zavornih ploščic ( ploščati izvijač, dratena krtača........... ), v koliko imate možnost na tanko namažite vodila ploščic z alu mastjo ali navadnim vazelinom - karkoli je bolje kot nič ( ne mazati zavornega diska / po potrebi ga obrišite z nitro razrečilom ), z dvema vzvodoma ( izvijači, pajser............... ) nalahko stisnete zavorni bat v cilinder, ( v koliko imate možnost namažite ATE mast pod gumico zavornega batka - druge masti ne uporabljati ), vstavite nove zavorne ploščice ( po potrebi jih po robovih malo pobrusite / zaradi roba na disku / da takoj dela na večji delovni površini ), preverite ali vodila cilindra ne blokirajo - morajo se lepo premikati - brez uporabe sile/dva prsata ( po potrebi namažite z ALU mastjo ), privijete nazaj zavorni cilinder in kolo. Na drugi strani je postopek enak.

Opozorilo:

Ko končate menjavo in nameravate premikati vozilo je potrebno napumpati zavorno stopalko, da se zavorni batki približajo zavornim ploščicam.
Drugače se lahko zgodi trk, ker zavorna stopalka ne bo takoj prijela.

Lep pozdrav


super si napiso!! bravo tocno tak je. lp

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:22 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

"Ivan36"

Za snemanje tako vgrajenih zavornih diskov obstaja orodje - "potezni apciger", torej ni potrebno demontirati nič drugega kot odviti matico na osovini. Daljši proces je pa demontaža in prešanje - ponavadi se pri tem/takšnem daljšem delu zvije naba kolesa ( tisti del, ki na njem nalega zavorni disk ) in potem zavore tresejo in tresejo................

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:35 pm
Napisal/-a RpDany
presanje narazen, pa potem spet skupaj a je riziko da ne poskodujes lezajov.

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:39 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

NE. V koliko vam mojster preša ležaj s pripravljenim orodjem, ne sme biti problema. Problemi so ponavadi pri tistih, ki podlagajo vse mogoče stvari ali še huje - poje kladivo.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:56 pm
Napisal/-a RpDany
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

NE. V koliko vam mojster preša ležaj s pripravljenim orodjem, ne sme biti problema. Problemi so ponavadi pri tistih, ki podlagajo vse mogoče stvari ali še huje - poje kladivo.

Lep pozdrav


ja vem pravim zato ce se to dela doma. sam sem delo to doma oz. sma delala z enim na mojem in na maminem accentu pa je blo narejeno vredi kljub domacim pripomockov.

lp

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 8:08 pm
Napisal/-a Ivan36
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

"Ivan36"

Za snemanje tako vgrajenih zavornih diskov obstaja orodje - "potezni apciger", torej ni potrebno demontirati nič drugega kot odviti matico na osovini. Daljši proces je pa demontaža in prešanje - ponavadi se pri tem/takšnem daljšem delu zvije naba kolesa ( tisti del, ki na njem nalega zavorni disk ) in potem zavore tresejo in tresejo................

Lep pozdrav


Vem Fan vse obstaja samo sem klical mojstre pa za 60€ še mignili ne bi :evil: torej bom sam nekaj postorli sicer sem pa dobil komplet zavore in nosilce za Lantro samo levi je spodaj odbit :D torej rabim samo enega sneti . Kje se dobi to orodje ? Mogoče samo za posodit in ste lahko zraven ob :pivo ;)
RpDany imaš kake slike pripomočkov ???

Objavljeno: Če avg 27, 2009 7:01 am
Napisal/-a RpDany
na zalost nimam. dobenih vec ker smo takrat naredli obema nove gor pa nisem mel casa slikat kaj. kolk se spomnim je pa bla v igri domaca presa,neki nastavki ko so pasali noter,..

Objavljeno: Če avg 27, 2009 10:38 am
Napisal/-a abcabc
Sicer si že dobil odgovor, ampak vseeno. Ploščice je menjat veliko bolj na izzi, kot pridrugih avtih medtem, ko diske pa najbolj zafu*an.
Diske sem pri accentu pobrsu, ker tisto s tolčenjem ne narediš nič kaj dost
Odviješ sam 1 šranf, dvigneš čeljust, vzameš ven ploščice, daš druge not....to sem bil mal presenečen, ko je bila menjava tako na izzi.
Sem pa nameril pri diskih 6 mm +6 mm na servisu mi je rekel min.18 mm tako tolerenco majo min.
Tokrat sem potem mrnjal samo ploščice pri naslednji mrnjavi pa bom mogu še diske.
1 disk pride cca 35 evrov v IST-u + menjava (sem vidu, da si napisal 60 evrov)