Stran 1 od 2

100 krat obdelana tema BOSCH pumpa :D

Objavljeno: Pe avg 28, 2009 8:02 pm
Napisal/-a vectra dti sport
pozdravljeni!!!

zanima me ali kdo ve zakaj pride do okvar bosch pumpe? kaj je vzrok okvare? kako lahko pumpo obvarujemo ce se jo da? imam namrec opla vectra 2.0 dti x20dth ki pravijo da rado pride do okvare bosch pumpe :( avto ima sicer 200.000 km po stevcu :P mislim da so realni kajti je dokaj ohranjen za ta letnik in te kilometre je pa 2000 letnik.... imam sicer nek strah pred to okvaro kajti popravilo stane nekje do 800 eur...

hvala za odgovore!!
LP

Objavljeno: Pe avg 28, 2009 9:20 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
zmeraj tankajte nafto-samo nafto,ter redno menjujte filter nafte.
Mislim ,da je to vse kar lahko storite,če pa imajo te pumpe kakšne serijske hibe pa se lahko pozanimate na kakšnem dizel servisu.

LP

Re: 100 krat obdelana tema BOSCH pumpa :D

Objavljeno: Pe avg 28, 2009 9:25 pm
Napisal/-a lisko
vectra dti sport je napisal/-a:pozdravljeni!!!

zanima me ali kdo ve zakaj pride do okvar bosch pumpe? kaj je vzrok okvare? kako lahko pumpo obvarujemo ce se jo da? imam namrec opla vectra 2.0 dti x20dth ki pravijo da rado pride do okvare bosch pumpe :( avto ima sicer 200.000 km po stevcu :P mislim da so realni kajti je dokaj ohranjen za ta letnik in te kilometre je pa 2000 letnik.... imam sicer nek strah pred to okvaro kajti popravilo stane nekje do 800 eur...

hvala za odgovore!!
LP


Daj ne paničari....dve pumpe sem že nesel obnovit in je bila obnova z novimi šobami (vložki) in delom krepko pod 500 evrov.....od kod teb cene 800 brez dela mi tud ni jasno...

Kolk pa jaz poznam oplov 2.0 Dti motor pa mislim da ima še klasiko...naj me popravi kdo če se motim. Pri tej klasiki pa pumpe ne krepnejo kr tako....400 tisoč in več...šele nato se lahko začnemo pogovarjat o okvarah. Če tankaš skoz samo nafto potem ji nima kaj bit. Cviček razje vsa tesnila....biodiesel prav tako....Ostalo pa tankaj in vozi.

Objavljeno: Pe avg 28, 2009 9:40 pm
Napisal/-a vectra dti sport
na avto elektronika lj. crnuce so mi povedali da ce gre samo elektronika na pumpi je 500eur naredijo na avtu...booo tako so rekli gledal pa sem na svojem avtu in je to mozno naredit na avtu saj je skatlica z elektroniko na vrhu pod cevjo interkulerja...sj ne panicarim ce gre pac gre na odpad pa je reseno :D avto stane 2000 eur popravilo pa skor ko ceu avto :D :D :D ...........za 500 eur kupis golfa pa se peles se 10 let pa nobene pumpe :P :D :D :D

Objavljeno: Pe avg 28, 2009 9:44 pm
Napisal/-a vectra dti sport
sam pac bi ga rad meu cim vec cajta brez vecjih stroskov :P :D se pravi nafta pomeni dosti !!!! ne tankam nikjer razn na OMV...

Objavljeno: So avg 29, 2009 12:45 am
Napisal/-a Technologic
Znanka dela vsak dan 200km (Mb-Lj, Lj-Mb) pa vedno tanka kurilnega že 10let pa dela pumpa tak da tisto glede goriva je bolj za nos privlečeno, ker poznam ogromno ljudi ko tankajo kurilnega pa ni nič narobe.

Da tankaš samo na omv pa je tud bolano. V 8 letah bi lahko prišparal za morebitno kazen če te dobijo z kurilnim pa še za pumpo :lol:

Objavljeno: So avg 29, 2009 8:30 am
Napisal/-a vectra dti sport
ona naj se naprej tanka :D poznam tipa ki je u puntota 1.7 dizl tankou olje iz friteze pa mu avto laufa!!! pa se to ni vsak avto isti npr. pri golfu 4 tdi je bosch pumpa nova 500 eur kompletna pri fiat stilo jtd stane 370 eur iz italije original...ampak smo to pri opelu (j***a) ki jo pac vozim stane ta pumpa 1000eur ker namrec redno crkavajo :D to je pa poslovna finta!!!!tako da sprasujem samo poznavalce teh avtomobilov OPEL!!!!

Objavljeno: So avg 29, 2009 8:47 am
Napisal/-a čare
Najdi mi novo pumpo za stilota za 370€!!Obnovljena košta cca.600€,nova čez 1000€ pa ni navadna pumpa ampak common rail pumpa...Pa verjeremi da tud za golfa ni nova 500€ ampak če je je obnovljena.V končni fazi pa ne vem čemu zganjanje panike če avto dela??

Objavljeno: So avg 29, 2009 8:57 am
Napisal/-a vectra dti sport
čare je napisal/-a:Najdi mi novo pumpo za stilota za 370€!!Obnovljena košta cca.600€,nova čez 1000€ pa ni navadna pumpa ampak common rail pumpa...Pa verjeremi da tud za golfa ni nova 500€ ampak če je je obnovljena.V končni fazi pa ne vem čemu zganjanje panike če avto dela??


intro dizione bologna!!! firma ki se ukvarja samo s tem!!!! in samo FIAT nocejo slisat za druge avte!!! ma ja sj avto dela sam jbg pac malo strahu je!!! gre se na dopust 1000km dalec!!!da ti nekje crkne kaj ga zakurim na mestu :D :D :D

Objavljeno: So avg 29, 2009 9:18 am
Napisal/-a lisko
Pa verjem da bo crknilo vse druga prej kot boschovka....

Objavljeno: So avg 29, 2009 9:24 am
Napisal/-a vectra dti sport
lisko je napisal/-a:Pa verjem da bo crknilo vse druga prej kot boschovka....


:D ja upam da ne lih use pa naj ta pumpa dela pa bo :)

Objavljeno: So avg 29, 2009 10:23 am
Napisal/-a King1
jest mislim, da če se boš sekiral kdaj ti bo crknla bosch pumpa ali pa kaj drugega je najbolje, če prodaš avto pa se voziš z biciklom. je najbolj ziher.

ne mislim s tem nič slabega ampak teh stvari ne moreš predvidt in jih tud nikoli ne boš mogel.
moj predlog je: vozi dokler lavfa in se ne sekiraj kaj bo, če bo!

načeoloma se pa moraš sprijaznit s tem, da imava ti in jast pač kolica opelica.

srečno vožnjo na dopust želim.
lp

Objavljeno: So avg 29, 2009 3:00 pm
Napisal/-a primozek68
tak da tisto glede goriva je bolj za nos privlečeno, ker poznam ogromno ljudi ko tankajo kurilnega pa ni nič narobe.


Mene pa zanima, kolk dieslov si ti sploh vidu razdrtih? Kakšno glavo mogoče? Najbrž nobenega... Nč ni za nos privlečeno. Kurilno olje je zelo slaba kratkoročna naložba.

Objavljeno: So avg 29, 2009 3:02 pm
Napisal/-a Technologic
če je 5 ali 10 let kratkoročna naložba se pa malo voziš

dieslov ne dizlov se reče.

Objavljeno: So avg 29, 2009 3:10 pm
Napisal/-a MIHOLD
BOSCH pumpa VP44 ima nekje po statistiki gledano življensko dobo v povprečju tja do 250kkm.

Take pumpe so v skoraj vseh oplih z dti oznako, BMWjih 2.0d 100kW motorjih, raznih fordih, manjši tovornjaki(MAN), AUDI 2.5V6 tdi, itd...

Največkrat crkne elektronika, zaradi temperatunih pojavov(elektronika ki krmili EMV ventile na pumpi je stacionirana na pumpi, ki se kar precej greje, je pa tudi res da tisti element ki crkne je preračunan da deluje ravno na "meji")

Seveda so tu še mehanske okvare:
-zaradi slabega goriva zariba bat zamika predvžiga
- lahko poči membrana
-pumpa lahko spušča(tesnila).

Običajen postopek obnove je tak:
-menjava vseh tesnil
-manjava membrane
-menjava senzorja vrtljajev
-menjava bata zamika predvžiga
-menjava EMV(elektro magnetni ventil) zamika predvžiga in EMV nastavitve količine vbrizga
-menjava krmilne elektronike
-testiranje črpalke in programiranje na BOSCH testni mizi EPS815(pumpa se vrti dobri 2h v vseh režimih delovanja in se programira)

Slaba lastnost tega sistema je ta, da je pumpo mogoče sprogramirat samo na testni mizi, in morajo biti vsi paragrafi točno taki kot jih je BOSCH predpisal. V kolikor so odstopanja izven toleranc se testna miza ustavi in ne izvede programiranja.
Ko je pumpa enkrat sprogramirana je to to, pumpa nima svojih senzorjev, da bi imela možnost "samonastavljanja" preko motornega računalnika pri deloavnju avtomobila, zato deluje v vseh režimih le po programu ki ga ja zapisala testna miza.

Tak poseg stane okrog 800€ z DDV.

Če je okvara večja(recimo slabo ohišje črpalke, največkrat je to pojav pri Audi 2.5tdi V6 150 in 180KM) je cena obnove bistveno višja.

Upam, da sem vam razkril nekaj vašega "misterija", če vas pa še kaj zanima pa le z vprašanji na plan.

Lp

Objavljeno: So avg 29, 2009 5:10 pm
Napisal/-a vectra dti sport
MIHOLD je napisal/-a:BOSCH pumpa VP44 ima nekje po statistiki gledano življensko dobo v povprečju tja do 250kkm.

Take pumpe so v skoraj vseh oplih z dti oznako, BMWjih 2.0d 100kW motorjih, raznih fordih, manjši tovornjaki(MAN), AUDI 2.5V6 tdi, itd...

Največkrat crkne elektronika, zaradi temperatunih pojavov(elektronika ki krmili EMV ventile na pumpi je stacionirana na pumpi, ki se kar precej greje, je pa tudi res da tisti element ki crkne je preračunan da deluje ravno na "meji")

Seveda so tu še mehanske okvare:
-zaradi slabega goriva zariba bat zamika predvžiga
- lahko poči membrana
-pumpa lahko spušča(tesnila).

Običajen postopek obnove je tak:
-menjava vseh tesnil
-manjava membrane
-menjava senzorja vrtljajev
-menjava bata zamika predvžiga
-menjava EMV(elektro magnetni ventil) zamika predvžiga in EMV nastavitve količine vbrizga
-menjava krmilne elektronike
-testiranje črpalke in programiranje na BOSCH testni mizi EPS815(pumpa se vrti dobri 2h v vseh režimih delovanja in se programira)

Slaba lastnost tega sistema je ta, da je pumpo mogoče sprogramirat samo na testni mizi, in morajo biti vsi paragrafi točno taki kot jih je BOSCH predpisal. V kolikor so odstopanja izven toleranc se testna miza ustavi in ne izvede programiranja.
Ko je pumpa enkrat sprogramirana je to to, pumpa nima svojih senzorjev, da bi imela možnost "samonastavljanja" preko motornega računalnika pri deloavnju avtomobila, zato deluje v vseh režimih le po programu ki ga ja zapisala testna miza.

Tak poseg stane okrog 800€ z DDV.

Če je okvara večja(recimo slabo ohišje črpalke, največkrat je to pojav pri Audi 2.5tdi V6 150 in 180KM) je cena obnove bistveno višja.

Upam, da sem vam razkril nekaj vašega "misterija", če vas pa še kaj zanima pa le z vprašanji na plan.

Lp


:D lep opis !!! predvsem razumljiv.. se pravi te pumpe se ne da nekako cuvati ali paziti??? paziti na gorivo ali kar koli drugega paziti na temperaturo motorja !!!

Objavljeno: So avg 29, 2009 6:03 pm
Napisal/-a tešo
no pa priporočljivo ej tudi da se ne voziš po hlapih da imaš v keslu vsaj 5l nafte, namreč nevarnost je da ti potegne smeti in pumpa adijo, čaprav bi to moral preprečit naftni filter ampak vseeno.

Objavljeno: So avg 29, 2009 6:17 pm
Napisal/-a Technologic
kaj pa se zgodi če ti potegne zrak? Če čisto sfali bencina?

Objavljeno: So avg 29, 2009 6:18 pm
Napisal/-a vectra dti sport
tešo je napisal/-a:no pa priporočljivo ej tudi da se ne voziš po hlapih da imaš v keslu vsaj 5l nafte, namreč nevarnost je da ti potegne smeti in pumpa adijo, čaprav bi to moral preprečit naftni filter ampak vseeno.


no no tudi pametno :D dobro razmisljanje ;) niti na pamet mi ni padlo :D barvo!!!

Objavljeno: So avg 29, 2009 6:18 pm
Napisal/-a lisko
Technologic je napisal/-a:kaj pa se zgodi če ti potegne zrak? Če čisto sfali bencina?


Bencina pri dizlu nekak težko sfali :D Kaj se zgodi....nič...obstaneš na licu mesta :) Ko doliješ pa rabi mal več časa ko bencinar da potegne vse skupi.