Stran 1 od 1

vezava xenona pri vozilih z central electronic modulom

Objavljeno: So avg 29, 2009 9:02 am
Napisal/-a bridgestone
Torej težave:

1. opozarjanje na pregoreno žarnico saj elektronika zazna padec toka (ne vem če se da to nastavit z testerjem, nekateri paralelno vežejo 15W upor)

2. dnevne luči ne delajo saj je napetost prenizka za delovanje balastov (se da enostavno odpravit softwersko z dvigom napetosti za dnevne luči na 100%)

3.pri vklopu luči zaradi delovanja balastov (le te potegnjeo skoraj v trenutku do 20A) pride do špic v celotnem el sistemu, kar posledično lahko poškoduje elektroniko v vozilu.

Glede rešitev ne vem amapk obstajajo releji za direktni priklop na akumulator - prvič je to neelegantna rešitev, z novimi varovalkami, novimi kabli, poleg tega tu nimamo nikakršne porabe, torej tudi 15W upor ne pomaga, in ne vem če direktni priklop na izvor napetosti sploh odpravi špice.

Potem so tu še te warning canceler, ki sploh ne vem zakaj se uporabljajo (razen da preprečujejo mežikanje xenonk) in zakaj se tako imenjujejo, v bistvu pa se mi zdi da so kondenzator. Če se kaj spoznam bi vezava kondenzatorja preprečila špice če je vezan na stalni izvor napetosti (torej pred rele), v primeru pa da releja nimamo tudi kondenzator ne bo imel funkcije filtracije saj bo v trenutku vklopa luči prazen.