Stran 1 od 1

bosch pupmpa audi 80 1.9. TDI

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 10:45 am
Napisal/-a kalil
Bosch pumpa je šla svojo pot in me zanima vaše mnenje kaj narediti? Obnoviti ali kupiti rabljeno? Zanimajo me tudi cene za obnovo ali rabljeno in kje jo dobiti?

Audi 80 1.9 TDI
1994 B4 66 KW 1Z

številka na bosch pumpi:
028 130 109 J

Re: bosch pupmpa audi 80 1.9. TDI

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 1:21 pm
Napisal/-a tristan01
kalil je napisal/-a:Bosch pumpa je šla svojo pot in me zanima vaše mnenje kaj narediti? Obnoviti ali kupiti rabljeno? Zanimajo me tudi cene za obnovo ali rabljeno in kje jo dobiti?

Audi 80 1.9 TDI
1994 B4 66 KW 1Z

številka na bosch pumpi:
028 130 109 J


Potrebuješ del za 15 let star avtomobil. Definitivno je bolje obnoviti tvojo ali pa jo zamenjati za tovarniško obnovljeno kot pa kupovati drugo rabljeno. Pri tako starih avtomobilih nikdar ne veš ali ima za sabo 100.000 ali 1.000.000. Takšna črpalka je lahko kaj kmalu v takem stanju kot tvoja. Seveda je tu vprašanje koliko te pride obnova.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 3:31 pm
Napisal/-a lisko
Pokliči ali bosch servis ptuj ali pa Repnik Viljem na Pragersko.... Recimo meni za jeepa 2.5TD je računal 480 evrov za obnovo črpalke ter nastavitev ter nove vložke šob.

Objavljeno: Če sep 03, 2009 8:57 am
Napisal/-a kalil
Hvala za odgovore!

Obnovljena na audi servisu je 1300€ & zamenjava za staro. Tapos medvode 1500 € (verjetno nova).
Jelena (obnova) klical dvakrat in dobil različne cene, enkrat 200€ - 900€, drugič pa 400€ - 800€. Zakaj tako različne minimalne cene?

Stare pumpe pa naj bi bile do 100€, vendar pa jih je težko dobiti. Razbitih audijev na netu ni, tko da mi prostane samo še golf, vendar pa me zanima katera oznaka je prava, da bo pumpa delovala na audiju. Tip motorja (1Z) ali številka bosch pumpe? Po Vagcat.com so golfe z tipom motorja 1Z delali do 1998.

Problem je v tem da se mi ne zdi smiselno dajati za obnovo pumpe toliko denarja, saj bi avto imel samo le še eno leto (400k km & brez klime). In če bi dobil pumpo z kakega golfa bi bila verjetno dobra za eno leto. Ali pa se motim?

Zakaj pa bosch pumpe sploh crkavajo oz. na koliko km jih je potrebno menjati?

Pri meni je bosch pumpa crknila dan po tem, ko se je malo bolj ohlapna žička z plusa na akumulatorju dotaknila karoserije in je bilo malenkost ognja :shock: Sta ta dva dogodka lahko povezana ali je čisto naklučje da mi je naslednji dan crknila bosch pumpa in kako bi to vplivalo na ceno obnove?


Še nekaj mi ni jasno... Prvo mi turbina ni delala oz se ni vklopila (cevke), potem je mehanik rekel, da je mogoče mašina, ampak je na koncu prišel do zaključka, da je bosch pumpa. Na začetku se je kadilo iz auspuha črno (prave saje), zdaj pa belo, če ne še celo plavo. Je diagnoza prava ali ne?

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 8:07 pm
Napisal/-a lisko
hladni je napisal/-a:kolk je meni znano se pod našim pojmom obnova skriva le obnova elektronike oz. pač se kontakti zaradi vibracij prekinejo in treba celo ploščo na novo nardit. Ponavadi mehanski deli ne crknejo, kako je pri tebi pa ne vem. Zato nekaterim pošlješ le elektronski del po pošti. Vsaj tako je pri enih sprecifičnih pumpah...recimo VP44.


Ponavadi :) Lahko ti pošljem ostanke kaj vse se obrabi oz. je bilo potrebno menjat pri 350 tisoč kilometrih :)

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 6:57 pm
Napisal/-a valvoline
A ti avto sploh ne zalaufa ? Tele boshovke ne crknejo kar tako. Ponavad če je je črpalka hin avto normalno laufa le da kadi fejst črno in pozimi težko vžge. Mogoče kaj narobe z računalnikom ?