Stran 1 od 1

Nihanje razsvetljave - napetosti

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 6:24 pm
Napisal/-a Damo
Pri Astri G mi pri prostem teku konstantno niha nivo razsvetljave (zunanje, v kabini, inštrumentov, ...).
To se dogaja zaradi nihanja napetosti. Kaj je pa vzrok temu pa ne vem. Pri višjih obratih se ta nihanja zmanjšajo.
Mogoče ve kdo recept za odpravo napake?

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 6:45 pm
Napisal/-a MatejW
Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 6:56 pm
Napisal/-a pskoda
Mislim da je tudi neka elektronika ki uravnava napetost oz preprečuje nihanje napetosti

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 7:15 pm
Napisal/-a MatejW
pskoda je napisal/-a:Mislim da je tudi neka elektronika ki uravnava napetost oz preprečuje nihanje napetosti

regulator?

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 8:19 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Prvo preveri ali menjaj akumulator če je že slab!

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 8:35 pm
Napisal/-a lisko
MatejW je napisal/-a:Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:


Ok lih ni je pa tole pravilen odgovor....men se je tkole dogajal ene par mescev pa sem tud razmišljal , da dokler ne gori lučka je še vse ok....nato je crknil tako da se lulčka sploh ni prižgala pa čeprav alternator ni več polnil....opazil da je premalo napetosti šele ko je radio začel vgaševat , če si dal mal glaseje.

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 8:48 pm
Napisal/-a MatejW
lisko je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:


Ok lih ni je pa tole pravilen odgovor....men se je tkole dogajal ene par mescev pa sem tud razmišljal , da dokler ne gori lučka je še vse ok....nato je crknil tako da se lulčka sploh ni prižgala pa čeprav alternator ni več polnil....opazil da je premalo napetosti šele ko je radio začel vgaševat , če si dal mal glaseje.

Cudno da se lucka ni prizgala :|
Ponavadi te takoj opozori da neke ni ok,...

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 8:57 pm
Napisal/-a lisko
MatejW je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:


Ok lih ni je pa tole pravilen odgovor....men se je tkole dogajal ene par mescev pa sem tud razmišljal , da dokler ne gori lučka je še vse ok....nato je crknil tako da se lulčka sploh ni prižgala pa čeprav alternator ni več polnil....opazil da je premalo napetosti šele ko je radio začel vgaševat , če si dal mal glaseje.

Cudno da se lucka ni prizgala :|
Ponavadi te takoj opozori da neke ni ok,...


Jah no vedi da moji avti lih nimajo super duper elektronike:) Je pa tko, če ščetke zgubijo stik z rotorjem se tudi lučka ne prižge, polni pa tko al tko več ne. Zato tudi nihanje napetosti....ščetke ne sedijo več dobro na kolektorju.

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 9:09 pm
Napisal/-a eljuero
Kaj pa to je normalno, če se pri "vklapljanju" klime zmanjša nivo svetilnosti pri lučeh ??

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 9:40 pm
Napisal/-a lancia hf
lisko je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:


Ok lih ni je pa tole pravilen odgovor....men se je tkole dogajal ene par mescev pa sem tud razmišljal , da dokler ne gori lučka je še vse ok....nato je crknil tako da se lulčka sploh ni prižgala pa čeprav alternator ni več polnil....opazil da je premalo napetosti šele ko je radio začel vgaševat , če si dal mal glaseje.


Če vse dela brezhibno, ne more,in ne sme svetiti lučka, če pa slabo polni, pa začne svetiti lučka. Vsaj italiani imajo tako, za razne das avto nevem :? Pri moji Lancia pa kolikor mi je volt meter pokazal pod prostim tekom, manj kot 10V se je prižgala lučka. Drugače pa zdaj kaže cca 13-14V
Drugače pa je če je "akomulator" zanič, (zaradi izrablenosti, starosti,premalo tekočine,itd) potem ga nemore napolniti. Takrat pa lučka ne sveti "akomulator" pa ratava čedalje bolj prazen.

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 10:02 pm
Napisal/-a Sendx
eljuero je napisal/-a:Kaj pa to je normalno, če se pri "vklapljanju" klime zmanjša nivo svetilnosti pri lučeh ??


Mislim da pri starejših avtomobilih ja.

Objavljeno: Sr sep 02, 2009 11:38 pm
Napisal/-a lisko
lancia hf je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Verjetno je ze alternator svoht,...zrel za obnovo, mogoce so samo scetke boge...
Ce se ti ne sveti lucka za akumulator, se je ok :lol:


Ok lih ni je pa tole pravilen odgovor....men se je tkole dogajal ene par mescev pa sem tud razmišljal , da dokler ne gori lučka je še vse ok....nato je crknil tako da se lulčka sploh ni prižgala pa čeprav alternator ni več polnil....opazil da je premalo napetosti šele ko je radio začel vgaševat , če si dal mal glaseje.


Če vse dela brezhibno, ne more,in ne sme svetiti lučka, če pa slabo polni, pa začne svetiti lučka. Vsaj italiani imajo tako, za razne das avto nevem :? Pri moji Lancia pa kolikor mi je volt meter pokazal pod prostim tekom, manj kot 10V se je prižgala lučka. Drugače pa zdaj kaže cca 13-14V
Drugače pa je če je "akomulator" zanič, (zaradi izrablenosti, starosti,premalo tekočine,itd) potem ga nemore napolniti. Takrat pa lučka ne sveti "akomulator" pa ratava čedalje bolj prazen.


Novi aku star pol leta ko se je to zgodlo....po obnovi alternatorja je bilo vse ok. :) Tud sam ne bi verjel če se mi ne bi zgodlo.

Objavljeno: Če sep 03, 2009 6:13 pm
Napisal/-a eljuero
Sendx je napisal/-a:
eljuero je napisal/-a:Kaj pa to je normalno, če se pri "vklapljanju" klime zmanjša nivo svetilnosti pri lučeh ??


Mislim da pri starejših avtomobilih ja.


Gre sicer za novega :(
Bom moral še to reklamirati.