Stran 1 od 1

Xsara Break1.6i, menjava semeringov diferenciala

Objavljeno: Če sep 03, 2009 6:44 am
Napisal/-a Romzis
Evo mene.
Na dopustu sem imel "rahlo" težavo s sklopko (oz. potisni ležaj je šel po gobe).
Po menjavi sklopke (itak da v vukojebinah enih 600 km od doma), mi pušča olje iz menjalnika na semeringih.

Je kakšen poseben kunšt to zamenjat (jasno mi je da je treba podret kolesje, da spulim polosovine ven). Kako je s samim semeringom? Kako sploh izgleda?

Objavljeno: Če sep 03, 2009 8:56 am
Napisal/-a marko01
Menjava semeringa ni neki veliki problem, ponavadi se menjajo kr ko je menjalnik doli saj so mali strosek. Verjetno se bos malo mucil dobit ven stare pa nove noter brez da jih bos poskodoval. Semering je pa drugace taka okrogla gumica. Ko odstranis polosovine semernige enostavno potegnes ven iz lezisca in vstavis nove.

Objavljeno: Če sep 03, 2009 9:13 am
Napisal/-a Romzis
To me je zanimalo ja. Hvala.

Objavljeno: Če sep 03, 2009 2:18 pm
Napisal/-a čare
star semering z izvijačem pajsneš ven-pač ga uničiš novega pa not nabiješ tako da daš na obod semeringa tako veliko gedoro da ga pokrije in počas zabiješ not.

Re: Xsara Break1.6i, menjava semeringov diferenciala

Objavljeno: Če sep 03, 2009 7:32 pm
Napisal/-a Ivan36
Romzis je napisal/-a:Evo mene.
Na dopustu sem imel "rahlo" težavo s sklopko (oz. potisni ležaj je šel po gobe).
Po menjavi sklopke (itak da v vukojebinah enih 600 km od doma), mi pušča olje iz menjalnika na semeringih.

Je kakšen poseben kunšt to zamenjat (jasno mi je da je treba podret kolesje, da spulim polosovine ven). Kako je s samim semeringom? Kako sploh izgleda?


:shock: zanimivo tole 600 km pa nič se težko menjalo ??? Meni je šla sklopka v 60 km gotovo :D :?:

Re: Xsara Break1.6i, menjava semeringov diferenciala

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 8:00 am
Napisal/-a Romzis
Ivan36 je napisal/-a:
Romzis je napisal/-a:Evo mene.
Na dopustu sem imel "rahlo" težavo s sklopko (oz. potisni ležaj je šel po gobe).
Po menjavi sklopke (itak da v vukojebinah enih 600 km od doma), mi pušča olje iz menjalnika na semeringih.

Je kakšen poseben kunšt to zamenjat (jasno mi je da je treba podret kolesje, da spulim polosovine ven). Kako je s samim semeringom? Kako sploh izgleda?


:shock: zanimivo tole 600 km pa nič se težko menjalo ??? Meni je šla sklopka v 60 km gotovo :D :?:


No takole da bo bolj jasno: potisni ležaj je začel tulit kot zmešan (ko sklopka ni bila pritisnjena) in cvilit da je šlo skozi ušesa (ko si sklopko pritisnil).

Ni mi bilo pa ravno se za hecat glede poti domov a bo ali ne bo zdržalo...

Objavljeno: Po sep 14, 2009 10:37 am
Napisal/-a Romzis
Da dokončam zgodbo: sem zamenjal (ne pušča več).
Haklc je pri desni polosovini, ki je med menjalnikom in kolesom uležajena in je potrebno ta ležaj "osvobodit" (dva vijaka, rahlo jebeni dostop, ampak počasi gre). Usput, ko sem razkopaval, sem opazil še počeno manšeto na polosovini in sem še to zamenjal.
Aja še to: za snet polosovino je dovolj, da se losa in sname samo končnik roke in nič drugega.