Stran 1 od 1

golf 3 1.9 tdi cuka

Objavljeno: Če sep 03, 2009 9:34 pm
Napisal/-a TDIBORIS
imam en propblem z mojim golfom
že neki časa mi ga cuka pod malimi obrati, če pa je avto nad 2000 obrati, nekot normalno vleče.

ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo
imel sem počeno cev do turbine, jo zamenjal pa ni pomagalo, bil na testerju in niso našli napak.

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 7:11 am
Napisal/-a dnovak24
petrolova nafta

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 5:59 pm
Napisal/-a TDIBORIS
to mi dela že slabe pol leta, tako da ni od nafte, tankam večinoma v avstriji

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 6:31 pm
Napisal/-a davac
Moj kolega ima leona tdi-ja pa mu tudi cuka pod malimi obrati,problem je pa v luftmesserju,namreč original je crknil pa je kupil novega ampak kopijo in od takrat cuka.Je pa 100% to krivo,ker ko ga odklopiš avto čist nič ne cuka.Poglej če je to mogoče pri tebi problem.

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 10:52 pm
Napisal/-a Fan
dnovak24 je napisal/-a:petrolova nafta


Pozdrvljeni

Osebno točim gorivo ( bencin in nafto ) že 30 let na Petrolovih črpalkah pa še nikoli nisem imel problemov.

"TDIBORIS"
Odklopite luftmesser, kot vam je svetoval "davac"

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe sep 04, 2009 11:50 pm
Napisal/-a nalcoq4
tako kot so predhodniki napisal...verjetno res LMM

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 1:45 pm
Napisal/-a SIMY001
No men je cuku tdi med 1800 in 2000 obrati,Vzrok : potegnalo usedline v cevi med rezervarjem in motorjem.
Ko sem vse prepucal,prepihal je delovalo normalno.
Zgodilo se mi je pa to ko sem šel z nafto do minimuma v rezervarju in mi je pač potegnalo vsedline.

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 2:32 pm
Napisal/-a RENO911
dnovak24 je napisal/-a:petrolova nafta


TDIBORIS je napisal/-a:to mi dela že slabe pol leta, tako da ni od nafte, tankam večinoma v avstriji



Drugače pa dnovak24, si mogoče zaposlen na MOL-u v Celju ali kdo tvojih bližnjih?


Sam tankam večina na Petrolu, prav tako dizel - TDI in bencin. Problem z gorivom imam samo takrat, ko gre proti koncu in ga moram dolit.



_______________________

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 8:19 pm
Napisal/-a dnovak24
Ne nimam nobenga poznanga na molu, samo pač nisem pristaš petrola, ker imam osebne izkušnje z njimi(bencin).

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 9:22 pm
Napisal/-a joztom
@FAN. Petrol je definitivno neprimeren za novejše CR dizeljne. Primer v ožji družini, Siemens črpalka z vgrajenim nizkotlačnim delom (npr 307) zaribala po običajnem tankanju na Petrolu. Zaribala in špene pognalo po sistemu, da je še ena diza izdihnila. Tudi mojster v Litiji obnove pumpe ni priporočal zaradi rizika in stroškov, ajde diza za 100€ je poceni popravilo, nova pumpa za 1000 pa nora cena. Renault (DCI) vsaj takoj krepa, da se greš prerekat z vzorcem in računom, Siemens pa hinavsko počaka. Od menjave pumpe za rabljeno z Ebaya za razumno ceno nikoli več na Petrol. MOL je pa Shell, sem še sam debelo pogledal. Na sliki je čuvenajeba.

Objavljeno: Po sep 07, 2009 4:59 pm
Napisal/-a TDIBORIS
odklopu luftmeser, pa je avto ravnotako cukal, vendar mogoče 10 % manj, saj tudi moči ni imel, tako da luft meser ni, pomoje cevi niso, ker potem tudi nebi imel moči, ko je pod obrati, če pa že, kako najlaže prečistim cevi.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 7:11 am
Napisal/-a SIMY001
TDIBORIS je napisal/-a:odklopu luftmeser, pa je avto ravnotako cukal, vendar mogoče 10 % manj, saj tudi moči ni imel, tako da luft meser ni, pomoje cevi niso, ker potem tudi nebi imel moči, ko je pod obrati, če pa že, kako najlaže prečistim cevi.


Jst sem jih prepihal z kompresorjem.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:29 am
Napisal/-a Mgajvr
dobro preglej vse cevke po motornem prostoru, lahko je kakšna natrgana pa fouš zrak vleče.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:05 pm
Napisal/-a lisko
Tole o črpalkah in gorivih je tema stara kot so črpalke...sam ne dam kaj na to....in tudi dosti ljudi ki jih poznam ne....sodelavc, ki ima cliota Dci ki so znani po ribanju črpalk tanka kjer mu pride in motor ima že blizi 200 tisoč km brez problema ( pa čipan od 5000km dalje...) ...

Men tole leti sum na EGR ventil, kajti enake težave sem imel jaz dokler nisem ventila zblindiral. Ali probaj ventil očisit ali pa ga blindiraj. Jaz sem imel še to težavo , da čeprav sem ventil očistil in kot sam ventil je izpraven,,,,,svira seveda elektronika ki krmili ventil...

Objavljeno: Če sep 10, 2009 7:12 pm
Napisal/-a TDIBORIS
ali lako katalizator vpliva, da avto cuka
ker imam že nekaj časa izpraznjen katalizator


kakšno funkcijo ima ta elektro magnetni ventil pri golfu 3 tdi 1z motor