Stran 1 od 1

Duh po zažganem olju

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 10:21 am
Napisal/-a gashper
No, da opišem spet novi problem. Včeraj se peljem proti Ljubljani, pa kar naenkrat na križišči, kjer sem stal, vidim, da se kadi iz pod haube. Takoj zapeljem na stran ceste, ko je bilo možno in ugasnem avto. Odprem haubo in vidim, da se je kadilo tam kjer se lahko preveri količino olja in pa smrdelo je po zažganem olju. Olja je bilo ravno prav, temperatura olja na armaturni plošči je bila normalno, avto pa tudi segret na delovno temperaturo. Naj še omenim, da dim je bil majhen, toliko da sem moral močno pogledati, da se res kadi.


Kaj bi lahko bilo narobe?

Najlepša hvala za odgovore.

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 10:39 am
Napisal/-a joztom
Pokrov ventilov, nekje kaplja na kolektor, drugače pri šipki seveda ni temperature, ki bi olje skurila. Ali je to Airbus ali Boenig?

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 11:22 am
Napisal/-a gashper
Ne razumem kaj si hotel povedati.

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 11:37 am
Napisal/-a tomaz07
Ja če nisi povedal keri avto je. :)

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 11:40 am
Napisal/-a gashper
Se mi je zdelo, da sem nekaj pozabil :) Citroen Saxo 1.6 16V

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 12:13 pm
Napisal/-a mirkec
Imel enak problem,sicer na Accentu. Vzrok pa je bia sneta cevkav kateri je šipka za nivo olja. Se je kadilo in smrdelo po olju, ker so direk iz karterja prihajali oljni hlapi in dim.
Delovanje motorja pa je bllo normalo.
Mal poglej okrog motoja, boš ziher našel vzrok.
LP

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 2:43 pm
Napisal/-a lumpii
Še preden karkoli počenjaš po motorju poglej odušek olja ( iberlauf po domače ) ponavadi se le ta sname pod filtrom zraka, na airboxu se spodaj lepo vidi če je cev sneta in če je zato smri v kabini po prežganem olju. Vsaj pri meni je bilo tako na 1.6 motorju ( reno ).