1.9 TDI problem
Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:37 am
Pozdravljeni!
Preden dam avto (spet) na servis, me zanima, če bi kdo od vas vedel, kaj zaboga bi matralo motor v moje Leonu 1.9 TDI s 105 KM. Poglejmo najprej pol leta nazaj: kadar sem avto z ročim motorjem ugasnil in ga nato kasneje še vročega prižgal nazaj, je v motorju poknilo, kot da bi z nečim po kaki kovini / plehu udaril - da opišem drugače: obrneš kluč, motor podizelsko najprej zakašlja kot običajno, potem tik preden dobiš tisti klasičen zvok, ko je motor prižgan je naredili še BUM noter, kot prej opisano. Zvok je podoben tistemu, če je kdo kdaj v avtošoli prehitro sklopko spustil (prestavil pa do konca) in je avto fejst cuknil in poknal je v motorju (ne če spustiš sklopko prehitro, pa menjalnik zaruži). To je delalo samo kadar si prižgal vroč motor nazaj. Ko sem to na servisu pokazal, so menjali dvomasovni vztrajnik.
Kmalu zatem se je to pričelo spet pojavljati, vendar redkeje in tako je vse do danes. No, sedaj pa drugi hec. Pred približno dvema meseca sem dal avto na kemično čiščenje in od takrat ni bil opran. Na zadnjem odbijaču v radiju 30 cm od auspuha je le ta čisto črn od saj (kot bi en malo odbijač zakuril), poči v motorju ob zagonu še vedno občasno ko je ta vroč, se pa sedaj pojavlja še ena zanimivost. Ko vroč motor ugasnem in dizelskega zvoka ni več, naredi v motorju FJUUUUUUUUUU in nato je mir. Na servisu so rekli, da naj bi bil problem nek ventil, ki ureja tlak v turbini, motorju in ma neko vezo s vžigom ugašanjem avtomobila (EGR al ERG al neki takega ventil) - baje ma neke luknjice in magnetke noter. Zdej so mi ga na servisu spihal in rekl, nej en teden vozim, potem pa bomo vidl al še cvil ali ne. Obenem poudarjam, vse te težave so le tedaj, ko je motor vroč in ogret - vsaj 30 km moram prevozit. Obenem naj povem, da po sami porabi goriva sodeč, motor težav nima: s polnonaloženim avtom, trugo na strehi smo prevozili 951 km s 56 litri, kar ustreza 5.9 l / 100 km porabe, avto ima 55.000 km prevoženih in je star 2,5 leta.
Zdej pa mene zanima če se komu sanja kaj bi bilo narobe z motorjem, ker je že bil glede pokanja motorja na servisu, pa ni uredu ter to kar sedaj nagaja - predej dam 300 € za tist kurčev ventil. Pa še nekaj: motorju baje to cviljenje tega ventila ne škodi in da ni to nič za delovanje motorja - je to res?
Preden dam avto (spet) na servis, me zanima, če bi kdo od vas vedel, kaj zaboga bi matralo motor v moje Leonu 1.9 TDI s 105 KM. Poglejmo najprej pol leta nazaj: kadar sem avto z ročim motorjem ugasnil in ga nato kasneje še vročega prižgal nazaj, je v motorju poknilo, kot da bi z nečim po kaki kovini / plehu udaril - da opišem drugače: obrneš kluč, motor podizelsko najprej zakašlja kot običajno, potem tik preden dobiš tisti klasičen zvok, ko je motor prižgan je naredili še BUM noter, kot prej opisano. Zvok je podoben tistemu, če je kdo kdaj v avtošoli prehitro sklopko spustil (prestavil pa do konca) in je avto fejst cuknil in poknal je v motorju (ne če spustiš sklopko prehitro, pa menjalnik zaruži). To je delalo samo kadar si prižgal vroč motor nazaj. Ko sem to na servisu pokazal, so menjali dvomasovni vztrajnik.
Kmalu zatem se je to pričelo spet pojavljati, vendar redkeje in tako je vse do danes. No, sedaj pa drugi hec. Pred približno dvema meseca sem dal avto na kemično čiščenje in od takrat ni bil opran. Na zadnjem odbijaču v radiju 30 cm od auspuha je le ta čisto črn od saj (kot bi en malo odbijač zakuril), poči v motorju ob zagonu še vedno občasno ko je ta vroč, se pa sedaj pojavlja še ena zanimivost. Ko vroč motor ugasnem in dizelskega zvoka ni več, naredi v motorju FJUUUUUUUUUU in nato je mir. Na servisu so rekli, da naj bi bil problem nek ventil, ki ureja tlak v turbini, motorju in ma neko vezo s vžigom ugašanjem avtomobila (EGR al ERG al neki takega ventil) - baje ma neke luknjice in magnetke noter. Zdej so mi ga na servisu spihal in rekl, nej en teden vozim, potem pa bomo vidl al še cvil ali ne. Obenem poudarjam, vse te težave so le tedaj, ko je motor vroč in ogret - vsaj 30 km moram prevozit. Obenem naj povem, da po sami porabi goriva sodeč, motor težav nima: s polnonaloženim avtom, trugo na strehi smo prevozili 951 km s 56 litri, kar ustreza 5.9 l / 100 km porabe, avto ima 55.000 km prevoženih in je star 2,5 leta.
Zdej pa mene zanima če se komu sanja kaj bi bilo narobe z motorjem, ker je že bil glede pokanja motorja na servisu, pa ni uredu ter to kar sedaj nagaja - predej dam 300 € za tist kurčev ventil. Pa še nekaj: motorju baje to cviljenje tega ventila ne škodi in da ni to nič za delovanje motorja - je to res?