Stran 1 od 1

1.9 TDI problem

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:37 am
Napisal/-a Kael
Pozdravljeni!

Preden dam avto (spet) na servis, me zanima, če bi kdo od vas vedel, kaj zaboga bi matralo motor v moje Leonu 1.9 TDI s 105 KM. Poglejmo najprej pol leta nazaj: kadar sem avto z ročim motorjem ugasnil in ga nato kasneje še vročega prižgal nazaj, je v motorju poknilo, kot da bi z nečim po kaki kovini / plehu udaril - da opišem drugače: obrneš kluč, motor podizelsko najprej zakašlja kot običajno, potem tik preden dobiš tisti klasičen zvok, ko je motor prižgan je naredili še BUM noter, kot prej opisano. Zvok je podoben tistemu, če je kdo kdaj v avtošoli prehitro sklopko spustil (prestavil pa do konca) in je avto fejst cuknil in poknal je v motorju (ne če spustiš sklopko prehitro, pa menjalnik zaruži). To je delalo samo kadar si prižgal vroč motor nazaj. Ko sem to na servisu pokazal, so menjali dvomasovni vztrajnik.

Kmalu zatem se je to pričelo spet pojavljati, vendar redkeje in tako je vse do danes. No, sedaj pa drugi hec. Pred približno dvema meseca sem dal avto na kemično čiščenje in od takrat ni bil opran. Na zadnjem odbijaču v radiju 30 cm od auspuha je le ta čisto črn od saj (kot bi en malo odbijač zakuril), poči v motorju ob zagonu še vedno občasno ko je ta vroč, se pa sedaj pojavlja še ena zanimivost. Ko vroč motor ugasnem in dizelskega zvoka ni več, naredi v motorju FJUUUUUUUUUU in nato je mir. Na servisu so rekli, da naj bi bil problem nek ventil, ki ureja tlak v turbini, motorju in ma neko vezo s vžigom ugašanjem avtomobila (EGR al ERG al neki takega ventil) - baje ma neke luknjice in magnetke noter. Zdej so mi ga na servisu spihal in rekl, nej en teden vozim, potem pa bomo vidl al še cvil ali ne. Obenem poudarjam, vse te težave so le tedaj, ko je motor vroč in ogret - vsaj 30 km moram prevozit. Obenem naj povem, da po sami porabi goriva sodeč, motor težav nima: s polnonaloženim avtom, trugo na strehi smo prevozili 951 km s 56 litri, kar ustreza 5.9 l / 100 km porabe, avto ima 55.000 km prevoženih in je star 2,5 leta.

Zdej pa mene zanima če se komu sanja kaj bi bilo narobe z motorjem, ker je že bil glede pokanja motorja na servisu, pa ni uredu ter to kar sedaj nagaja - predej dam 300 € za tist kurčev ventil. Pa še nekaj: motorju baje to cviljenje tega ventila ne škodi in da ni to nič za delovanje motorja - je to res?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:51 am
Napisal/-a Kael
hladni je napisal/-a:kolk sam vem je servis relativno dober pri drevu, ampak vseeno ti priporočam, da greš do kakega vw/audi ker je tam frekvenca teh motorjev neprimerno večja. Kr vidim, da je res ena specifika. Nekako nisi mel sreče s tem avtom a? ;) Zakaj pa ti nebi ventil samo "posodili" da vidiš če je res to? Pa čudi me da ni kulance na to...

Lej čez servis se nimam kej pritoževat, ker kar je bilo dosedaj napak in kadar sem lahko napako direkt pokazal (največji problem so občasne napake) so vsakič zrihtal in se le ta ni več ponovila. Sem pa sprobal par Leonov, tudi oba njihova testna in tega problema na obeh 1.9 TDI Leonih ni bilo, kot tudi še ne dveh leonih od kolegov, ki imata prav tako 1.9 TDI-je.

Kar se tiče kulance in tega: ko ugotovimo, kaj sploh je narobe z motorjem, so rekl, da bomo zadevo že rešl v mojo korist, ker se problem vleče že in drugega leta garancije ven in takega problema dosedaj še niso mel. Sam vseeno pa tokrat hočem vedet, kaj je z motorjem, ker če se bom tak na servis vozu pri 55.000 prevoženih, kaj bo čez 100.000 km? Bom kr cel avto menjal?...

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:57 am
Napisal/-a p206cc
Pozdravljeni,

če bo kaj v pomoč, pri meganu II 1.9 dci imam enak zvok ko ugasnem motor, ventil so mi (sicer zelo neradi) menjali že trikrat vendar se je zvko vedno pojavil nazaj. sedaj so me prepričali, da to ne škodi motorju in mi to tudi potrdili s pisno izjavo, ki bi jo lahko uporabil, če se bo pojavila kakšna težava, ki bo v najmanjš zvezi s tem. Sedaj se vozim že kako leto in ni videti, da bi bilo kaj narobe.

lp

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 9:00 am
Napisal/-a Kael
p206cc je napisal/-a:Pozdravljeni,
če bo kaj v pomoč, pri meganu II 1.9 dci imam enak zvok ko ugasnem motor, ventil so mi (sicer zelo neradi) menjali že trikrat vendar se je zvko vedno pojavil nazaj. sedaj so me prepričali, da to ne škodi motorju in mi to tudi potrdili s pisno izjavo, ki bi jo lahko uporabil, če se bo pojavila kakšna težava, ki bo v najmanjš zvezi s tem. Sedaj se vozim že kako leto in ni videti, da bi bilo kaj narobe.
lp

Če avto prepeva pesmice je men v kočni fazi vseeno... vendar odkar je ta fora s pesmicam, je tudi zadn odbijač črn. Predvidevam da zadnjega odbijača nimaš črnega od saj... kajenje dizla pa gotov ni dober znak...

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 9:04 am
Napisal/-a p206cc
Pozdravljeni,

žal ne morem odgovoriti, ker je avto črn in se saj ne opazi. Pri vožnji pa tudi nimam občutka, da bi avto bolj kadil ali kaj nenormalno deloval.

lp

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:11 am
Napisal/-a sašo5
to da v motorju "udari" ko ga prižigaš vročega(recimo po 5-10 minutnem postanku) je krivo to, da v valjih ostaja nafta(od tod tudi pretirano "dimljenje")....z vag-comom oz. testerjem pregledat parametre vbrizga nafte in po potrebi zmanjšat količino, vendar se bojim, da avto kaže simptome kot da bi ena od šob zajeb. oz. bi se dogajal, kot bi temu rekli "začetek njenega konca"....

P.S mislim, da mehaniki pravijo, da je na drugem ali tretjem cilindru problem v teh famoznih "pumpe-duze" šobah in en čas so jih menjali kot po tekočem traku....(baje, da je cca 600 eur ena, ampak bi moralo pod "kulanco" it)........

P.S1 ni mus, da je to, samo ti govorim, kolikor sem se na pooblaščencu zadrževal in je bilo na nekaj golfih V motor razdren in mi je mehanik govoril o tem.... - šlo seje pa več ali manj za modele 2004-2005....

Objavljeno: To sep 15, 2009 3:03 pm
Napisal/-a Kael
Evo šel na nepooblaščen servis h kolegu v Laško: takoj ugotovil problem, šel EGR ventil. Dal drugega, avto začel sedaj lepo vžigat, ne kadi več in nič več ne piska. Upajmo, da bo sedaj en čas mir.

Glede kulance na uradnem servisu: baje je na ta ventil ni - kakorkoli že, smo zrihtal tam 6x ceneje, kot je na uradnem servisu.

Objavljeno: To sep 15, 2009 3:15 pm
Napisal/-a adis
če kdo rabi egr ventil se priporočam ( seveda rabljen cca. 10dni) za vw grupo tdi :D