Stran 1 od 1

Rja na Audiju A3 (letnik 1998)

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:53 am
Napisal/-a MatrixMPI
Imam en problem z mojim Audijem. Gre se za trovratno različico A3ja. Prvi model (1998 letnik).

Problem se je začel že pred časom. Na servisu pri mehaniku, ko je bil avto na dvigalu, sem na spodnjem robu (tako voznikovih kot sovoznikovih) vrat, na stiku med vrati in plastično okrasno letvico na vratih, opazil mehurčke, praktično po celotni dolžini vrat.

Logično, posledica rjavenja.

Avto je bil nato odpeljan na servis oz. ličanje. Zadeva je bila popravljena, vendar je že čez kakšna dva meseca problem ponovno prišel na plano. Novi mehurčki.

Tokrat je "krivda" padla na ličarja, ker verjetno ni dovolj dobro zaključil (posušil) laka, preden je avto ponovno sestavil skupaj (zmontiral letvice). Seveda je tokrat napako malo bolj temeljito popravil, avto zbasal v komoro in dobro posušil, dal malenkost kita med letvico in vrata ter nato zmontiral zadevo.

Na prvi pogled je bilo vse OK. In res. Zadeva je držala slabo leto, nato pa spet. Tokrat celo huje. Ne samo, da so se pojavili mehurji, celo rja je prišla na plano.

Nekako se mi dozdeva, da problem ni v popravilu, temveč v vratih (dobesedno).

Po posvetu z znancem je ta potrdil, da gre za problem teh Audijev. Vrata imajo namreč spodaj spoj (pač dve pločevini sta s pregibom spojeni skupaj), kateri pa naj ne bi imel najboljše izvedene "drenaže" in zaščite pred rjo. Torej vsa tista voda, sol, ipd, ki zaide v vrata počasi nažira pločevino iz notranjosti navzven.

Sedaj me zanima, če je še kdo seznanjen s tem "problemom", če je kdo kdaj popravljal ta "šmorn", oz. kaj je storil, da je problem odpravil.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 9:48 am
Napisal/-a marko01
Če je ličar to že dvakrat rihto pol vec ne more nic naret saj rja ni površinska, lahko odpelješ k kleparju da ti menja spodnji del vrat ali pa poišči rabljena dobra vrata.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:06 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Predno se takšne napake popravljajo je potrebno odpraviti vzrok. Na notranji strani vrat je potrebno vse ščistiti/zamenjati do živega in zaščititi s primerno zaščito ( vosek................. ), ter nato šele urediti zunanjo/lično stran. V nasprotnem primeru se bo napaka stalno ponavljala.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:18 am
Napisal/-a MatrixMPI
No, o tem sem tudi sam razmišljal. Noben klepar IMO ne bo vlagal nekega pretiranega truda v odpravo vzroka. Lažje nahitro popucat, mal pošpricat (not z WDjem, zunaj z barvo) pa držat pesti, da zdrži vsaj dve leti, da ne bom težil naokoli.

Zato bi najrajši vzrok odpravil kar sam. Posledico pa dal potem popravit istemu kleparju (pod garancijo, če bo šlo, oz. sconto, glede na že opravljen promet).

Ne vem pa kak se lotit problema. Ali obstjajo kakšni kemični preparati, ki se jih lahko uporabi v boju proti rji? Ter kako zadevo po saniranju rje zaščitit pred nadaljnimi vdori vode, ipd.?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 11:12 am
Napisal/-a marko01
Rje ti ne bo se enkrat delal pod garancijo oz mocno dvomim, zavedaj se da se vecina licarjev in kleparjev otepa rje, je sploh nocejo delat !

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:12 pm
Napisal/-a lisko
MatrixMPI je napisal/-a:No, o tem sem tudi sam razmišljal. Noben klepar IMO ne bo vlagal nekega pretiranega truda v odpravo vzroka. Lažje nahitro popucat, mal pošpricat (not z WDjem, zunaj z barvo) pa držat pesti, da zdrži vsaj dve leti, da ne bom težil naokoli.

Zato bi najrajši vzrok odpravil kar sam. Posledico pa dal potem popravit istemu kleparju (pod garancijo, če bo šlo, oz. sconto, glede na že opravljen promet).

Ne vem pa kak se lotit problema. Ali obstjajo kakšni kemični preparati, ki se jih lahko uporabi v boju proti rji? Ter kako zadevo po saniranju rje zaščitit pred nadaljnimi vdori vode, ipd.?


Lahko sam, če le imaš voljo in vsaj malo znanja. Prvo moraš vrata popolnoma razdret da prideš do mesta rjavenja ( zunaj in znotraj). Nato rjo odstraniš ( prvo na grobo lahko kr z nožem) da prideš do pleha.....potem preveriš če je res površinska in če moraš odstranit ves pleh ki je prerjavel. Navarit novega in pobarvat ter zaščitit. Če je še samo površinsko ( da še ni luknje skozi po domače) pobrusiš do golega pleha, premažeš s ferosanom.....pustiš da se posuši...očistiš temeljna....kit in ličanje.

Ampak zavedaj se da taka popravila prinesejo nasmeh samo za določen čas....če je rja se je hudičevo težko znebiš če res ne navariš novega pleha....pa še tam se lahko zgodi da rjavi po zvaro, kajti pleh tam pregreješ....

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 4:57 pm
Napisal/-a GiGi1985
ne da se mi celega postopka pisat, ti je lisko lepo povedal.
Priporočam, da daš speskat vrata, če bo pa kje luknja skoz pa nov želez privarit gor. Z notranje strani vse zelo dobro izoliraj, zelo pomembno da naliješ po vseh kotih, ne šparaj. :) od zunaj pa pobarvat.
čudežev pa ne pričakuj 2 leti max, potem bo isto.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 5:51 pm
Napisal/-a Ivan36
Fant sprijazni se star je :P Dobi ena ok vrata in menjaj :idea:

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 9:54 pm
Napisal/-a Nissan fan
MatrixMPI je napisal/-a: Ali obstjajo kakšni kemični preparati, ki se jih lahko uporabi v boju proti rji?

Brunox je kar dobra stvar, dobi se ga v conradu.
Uporablja ga sorodnik (avtomehanik) v avstriji že dolgo časa in stalno ga hvali.
Če prav vem, se s tem pošprica rja ( prej jo je treba obrusit kolikor gre), pusti se stat nekaj časa, nato se premaže z epoksi barvo in stvar je rešena.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:00 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
a še ni pocinkan?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:01 pm
Napisal/-a Jerch_
z bejbotom se zmeni in naredi rat-look :wiihuu :wink:

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:55 pm
Napisal/-a abcabc
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Predno se takšne napake popravljajo je potrebno odpraviti vzrok. Na notranji strani vrat je potrebno vse ščistiti/zamenjati do živega in zaščititi s primerno zaščito ( vosek................. ), ter nato šele urediti zunanjo/lično stran. V nasprotnem primeru se bo napaka stalno ponavljala.

Lep pozdrav


x2

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 10:57 pm
Napisal/-a primozek68
Da, ta avto je pocinkan, je bil tvoj sesut al zakaj rjavi. Drgač pa edina rešitev po moje je, druga vrata, zdrava, pobarvat, pa avto spolirat, pa bo.

Objavljeno: Če sep 10, 2009 5:59 pm
Napisal/-a MatrixMPI
Jah, j*** ga. Star je, ampak laufa kot urca, pa še sentimentalno vrednost ma.

V kratkem bom razdrl vrata in prečekiral stanje na notranji strani. Upam, da so stvari bolj kot ne površinske.Bom probal sanirat s temi ruststoperji. Če pa res ne bo šlo, bom pa verjetno res nabavil nova vrata.

Kot sem gledal po ebayu, se dobijo tam od 100EUR naprej, tako da ni ene hude panike.

Predvidevam, da pašejo gor tudi vrata od facelift modela(letnik 2000 in naprej)?

Objavljeno: Če sep 10, 2009 6:04 pm
Napisal/-a monster_d
Ivan36 je napisal/-a:Fant sprijazni se star je :P Dobi ena ok vrata in menjaj :idea:


Edino kar res pomaga, se podpišem :!: ;)

Objavljeno: Če sep 10, 2009 6:49 pm
Napisal/-a GiGi1985
vrata dvomim da pašejo gor kar tako, potrebne bi bile predelave, drugače pa že kljuka ni ista, bi moral še na drugi strani zamenjat vrata. se ne splača po mojem.


lp

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:02 am
Napisal/-a karman
Če boš kupoval rabljena vrata, se odpelji v Italijo (Benetke, Treviso,..) na odpad in jih tam kupi. Vrata bodo sigurno bolj "zdrava" kot kupljena v Nemčiji.

LP

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:04 am
Napisal/-a primozek68
Vrata od facelifta ne pašejo, tako, kot tudi blatnik ne!