Stran 1 od 2

Renault 1.2 TCe - Katero gorivo?

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 6:41 pm
Napisal/-a Renault_user
Imam Renault Clio, letnik 2008 z mašino omenjeno v naslovu, torej turbo bencinar 1.2. Ker nikjer še nisem o tem nič zasledil, bi Vas vprašal, ali naj notri zlivam 95 ali 98 oktanca (ostalo ne pride v poštev). Prevoženih mam 15.000 in imam občutek, da avto nima primerne moči, sploh pa ko je hladen je odzivnost na psu, gas, kot da ne bi kuj zgrabil, prime šele ko zagrabi turbina in to cukanje je moteče. Ko je noga na gasu, je prisoten tudi tisti nelagoden občutek, kot neki mini tresljaji (zahodiš do konca, pa zlo počas grabi)... Od nakupa zlivam notri 95 oktansko gorivo, kot je rekel prodajalec v salonu. Na avtu sicer piše 95 oz. 98, da se lahko da notri. Ene par tisoč km sem tankal na omw, pa je avto sicer tekel rahlo lepše, a je bila eksplozivnost slabša kot pri eurosuper 95 od petrola. Zadnjič ko sem natankal poln tank ULTIMAXA pa je blo sploh za en drek - > še slabša odzivnost, večja poraba.

Zdaj pa me zanimajo resna mnenja, sploh me zanima, kaj tankate drugi uporabniki turbo bencinarjev, sploh če je kak, ki ima točno od renaultov izkušnje? Namreč, mika me, da poskusim z 98 oktancem... Saj, če piše na vratcih, zajebat nič ne morem.

Ima kdo s tem kaj izkušenj?



Najlepša hvala za odgovore!

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 6:48 pm
Napisal/-a bk206
nič nebo narobe ti kar 98 tanki !! po prej bolje kot pa slabo :D
pač takšno je moje mnenje 8)

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 6:55 pm
Napisal/-a Renault_user
Prej sem pozabil napisati:
- avto vedno zavestno ogrejem in nikoli ni bila mrzla mašina terana
- sprašujem zato, ker je v prvih 5000 km, pa tudi še več (pomojem kar do pred kratkim), avto brez debate vlekel tudi v 5. tja do 160,170 zelo dobro oz. z dobrim navorom, zdaj pa se pri 150 začne tisto počasno lezenje do višje hitrosti (voznik pozna občutek)

je pa res, da je zdaj na strehi thule pritljažnik z dvema nosilcema za kolesa... Samo to po mojem ne bi mogla bit takšna razlika... :shock:


PREDVSEM bi rad mnenja o voznikih enakih mašin, ter mnenja o oktanih za turbo mašine. najraši pa bi videl, če se oglasi kak reanult strokovnjak. če je kdo tukej gor?


lp!

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 6:56 pm
Napisal/-a phoebus
A "eksplozivnost" čutiš? :shock:
To je turbak z zelo malo kubaturo, računat moraš:
- dokler ne "povleče turbo", BO len. Temu se reče turbo luknja, turbo lag.
- mrzlega turbača se NE pritiska

Če piše 95 ali 98, je vseeno ali točiš enega ali drugega. Drugo je pri mašinah ki imajo tako visoko kompresijo da ne smejo tankati 95.

Če avto ne dela "enakomerno", "lepo", "kašlja",..., ga pelji na _SERVIS_, tudi 300 oktanski bencin ga ne bo "popravil".

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:00 pm
Napisal/-a Renault_user
Ja, že že, samo ni fajn občutek, da takoj po vžigu ko avto počasi ogrevaš čutiš neenakomernost na gasu... pa te rahle tresljaje, pa nič odzivnosti na stopalki... to me moti. In to traja vse ogrevanje. Pa tudi potem sem zdej opazil, da se mu je kot nalaš rahlo spremenil zvok potem ko sem tankal ultimax. Zdaj je zvok bolj izrazit, ropotajoč, ko ga npr, z 2. ali 3. mal pritisneš...

kaj pa vem... je pa res, da avto še ni imel servisa, tko da bogve kaj je blo od začetka notri... servis prvije na 20000. lahko je pač to to, ker je blizu 1. servisa...

ne vem, zato pa bi rad nekoga z enako mašino ali avtom, da po možnosti pove svoje občutke... oz. če je kdo pri enaki mašini zamenjal 95 z 98?

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:36 pm
Napisal/-a sašo5
v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:39 pm
Napisal/-a rok46
sašo5 je napisal/-a:v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)


točno tako. nevem kaj tko komplicirate s tem bencinom :? če pa gledaš tist euro k je razlika med 95 pa 100 pol pa tud k***!

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:40 pm
Napisal/-a CupraR
Navadte se da novi motorji rabjo že skor vsi 100tko, sploh turbači.

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:41 pm
Napisal/-a KiNOS
omw 100,agip :)

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:41 pm
Napisal/-a bk206
rok46 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)


točno tako. nevem kaj tko komplicirate s tem bencinom :? če pa gledaš tist euro k je razlika med 95 pa 100 pol pa tud k***!

x2

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:45 pm
Napisal/-a Renault_user
hehe, če bi blo 5 evrov na tank razlike ni problem...

jah, "štela" ni blizu, tko da kaj pol, 98? boljš bo že pomoje:) vsaj zgleda drgač:) Bom probal, če bo pa enako grem pa nazaj na 95.... Verjetno pa za motor ni dobro, da vsakih 5000 greš na drug benz... hehe... ja, kompliciramo, kaj morš... če je pa v sloveniji res treba gledat na to župo k norc, če se hočeš kolkr tolk dobr vozt... :-P

pa žal mi je motorja, k je res biser za tako kubaturo, pa da ne zaživi 100%... trpim:)
sej veste kako je na servisih, tm te samo debelo gledajo, noben nima posluha za malenkosti, vsak reče: "a je vozen?" in ti odgovoriš: "ja je"... in pol te odpikajo... če pa že kej pogleda in ugotovi, pa je rajši tiho, da ugotovijo to pol ko ni več v garanciji... Noben se danes ne ukvarja s finesami, ki pa so dolgoročno zelo pomembne...

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 7:55 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
KiNOS je napisal/-a:omw 100,agip :)


podpis

x2

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 8:06 pm
Napisal/-a Blinder
Mozno, da tisti nosilec gor uzame 10-20 kmh

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 11:23 pm
Napisal/-a Gorch
Da si še jaz malo izposodim temo.....ali je za 1.8tsi motor že obvezno,da se tanka 98 oktanski bencin,ker na uradnem servisu so me samo debelo gledali ko sem jih spraševal(aja pa ne gre se zaradi cene goriva,ampak kaj je bolje za motor)!!?

Objavljeno: So sep 12, 2009 12:01 am
Napisal/-a bass
Čipaj avto, pa bo šlo malo bolje, poraba ostane enaka, pa poskusi s 100 oktancem, se bo najbolj opazila razlika (čeprav ne verjamem, da bo kaj dosti razlike, motor mora delat tudi na 95).

Objavljeno: So sep 12, 2009 7:40 am
Napisal/-a Renault_user
Čudno mi je samo to, da noben tuki gor, tega še ni poskusil, pa sej te mašine so že 2 leti zunaj... pa noben nobenih izkušenj.... nobenih tem odprtih...

Objavljeno: So sep 12, 2009 10:42 am
Napisal/-a zoddimmortal
očitno toliko šparaš mašino da je zamorjena :) gas do daske

Objavljeno: So sep 12, 2009 11:30 am
Napisal/-a Blinder
Chiptuning, zračni filter, dol nosilec al krsto z strehe pa bo šibal.

Objavljeno: So sep 12, 2009 11:42 am
Napisal/-a GiGi1985
tankaj na agipu ali molu v strajni sili na omw. Samo beži od ultimaxa.
drugače pa pojdina servis, pa naj zrihtajo, če praviš da ni miren tek. pa pri servisu menjal še vse filtre, lahko da maš peskovnik v bencin filtru od petrolovega ultimaxa . :twisted:


lp

Objavljeno: So sep 12, 2009 11:59 am
Napisal/-a gofra
V dneh, ko je vroce, sploh ce si motor en cas pred tem "moril" s kaksno voznjo po mestu, ni nic nenavadnega, ce se ti zdi, da nikamor ne gre. ECU se "uci" in prilagodi rezim delovanja glede na povprecno potrebo tako, da ni to nic cudnega.

Glede tankanja - tankaj tisto, kar je priporoceno. Pri motorjih, ki niso hudo zmogljivi nekih vecjih razlik ne bo...

LpF