Stran 1 od 1

Alfa 145 1.6TS ne gre nikamor

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 12:26 am
Napisal/-a xsAMOR
Pozdrav!

Pisem v imenu prijatelja, ki si lasti zgoraj omenjen avto in upa da bi mu kdo znal pomagati, podati kak nasvet.

Ob nakupu se mu ni zdelo nic kaj sumljivo, potem pa je scasoma ugtovil da "to ni to" za teh 120KM kar jih premore motor. Ker prej ni imel nobenih izkusenj z drugimi avtomobili, pac tega na zacetku ni opazil, slepo je zaupal znancu ki mu je "priporocal" avto.

Problem pa je sledec: Ze v prvi prestavi ko bi obrati morali poskakovati od veselja ob polnem plinu, se le ti zelo zelo pocasi zvrtijo do zgornje meje, v drugi in ostalih prestavah je isto. Zapeljala sva se z drugo AR 145 1.4TS in je obcutno bolj poskocna ter odzivna. Cuti se "cukanje" motorja, ob vzigu ko je mrzel ima skorajda dizelski zvok, avto se dere vendar ga nekaj "bremza", pospesuje porazno, ter poraba je prevelika za tak motor ob normalni voznji. Sklopka pa tudi prime na koncu, pravi da ima obcutek ko spusti pedalo, da se ne umakne dovolj stran, kot da bi se malo drsela.

Opravil je veliki servis, pa ni bilo nobene razlike. Drugi mehanik je opazil da je prejsnji postavil zobati jermen v napacno fazo, je zgresil 1 zob...to mu je popravil, ter zaradi navedenih problemov zamenjal se senzor za pretok zraka, na sklopki pa zamenjal potisni cilinder.

Nekdo je navedel moznost da naj svecke ne bi bile prave oz. originalne in da ze pri vzigu zafrkne vso situacijo, se nekdo pa je podal moznost da je VARIO zanic <--- to sem ze pozabil kaj mu je razlozil, kaksno funkcijo opravlja. Ko bo utegnil bo se skocil pomeriti kompresijo, ce je sploh v redu.

Vsak odgovor in nasvet bi bil dobrodosel, saj je zaljubljen v svojo prvo, saj veste, prve ne pozabis nikoli in jo zeli porihtat da bo predla kot ji on veleva :P

LP :hi

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 5:52 am
Napisal/-a alanq4
No kar naj gre pomerit kompresijo, da bo siguren, da je mehansko motor ok. Variator pa zelo hitro zacne ropotati pri vecini TS motorjev, njegovo delo pa je zamik sesalne odmicne gredi za par stopinj, za boljse performanse v visokih obratih. Tudi ce variator ne dela gre avto zelo malo slabse in se to komaj obcuti.
LMM je zamenjal s kakim? Lahko da se vedno ni dober, lahko je tudi lambda sonda ker prevec porabi, lahko je senzor temperature pa misli racunalnik, da je mrzel motor in ga zaliva. Svecke so drage za TS, ampak je najbolje dati original in je mir.
Taka 145 mora iti okoli 200 in pospesiti do 100 v nekih 10 sekundah.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 10:54 am
Napisal/-a xsAMOR
Svecke pravi da so bile nabavljene v ANET-u za 200€. Klical sem ravnokar v anet in pravi da so Championove, je to OK? Original so verjetno magneti marelli? LMM pa ne ve ali mu je dal original ali kake ponaredke. Za senzor temperature je pa kar mozno da ni OK, ker sem mu ze omenil da se mu ne segreje na delovno temperaturo, spet neki profi je rekel da je to normalno... Potem variator lahko izkljucimo, za lambdo sondo pa mu je mehanik rekel da naj bi avto moral dosti kaditi, da je to znak da je zanic? Samo porabi mu prevec glede na stil voznje. Cifre ki si jih navedel za pospesek in max hitrost pa so kar dalec od njegovih.

No ko bo kompresija pomerjena se bo vedelo ce je to problem, ce ne pa najbolje original LMM, senzor temperature, lambdo sondo?

Hvala za pomoc alanq4!

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 2:28 pm
Napisal/-a alanq4
No najbrz niso svecke problem, ce je lambda zanic ni nujno da kadi kaj bolj, lahko pa malo povohata ce smrdi po bencinu iz izpuha in ce je cev zelo crna potem je prevec goriva.
Ce se avto ne ogreje, je problem tudi termostat, to je bolezen pri alfi.
No najprej pomerite kompresijo da se vidi kak je motor, potem pa naprej.

Objavljeno: So okt 03, 2009 1:08 am
Napisal/-a xsAMOR
No v kratkem se bo zmenil in sel pomeriti se kompresijo, me pa zanima ce je normalno da temperatura obstane vedno pod 80°C tudi ob voznji po AC, prilagam sliko:

Slika

Termostat fuc ali je to OK delovna temperatura, samo ne verjamem? Variator pa ima po vsej verjetnosti cisto zanic, ker mu ob vzigu dela kot dizel, sele potem utihne ko se napije olja, vendar zadnje case tudi to ne vedno :) Sem prebral na alfa forumu da ce je variator zanic se pozna na pospeskih ter porabi.

Se oglasim ko bo kompresija pomerjena, LP :hi