Stran 1 od 1

Alternator ali kaj drugega???

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 8:15 pm
Napisal/-a slatncan
lp, torej na cliotu 3 1.2 16v sem opazil eno zanimivost glede štroma...in me malo skrbi ker je napetost kar visoka, in to celo tam do 15.2V, nekje konstanto pa 14.7, pade celo na 13.0V pri prižganem avtu...je to normalno ali ne?naj povem da sem opazil tudi da ko avto pade na štangas, luči svetijo občutno manj kot če samo rahlo pohodim gas(nekak tak recimo kot na skuterjih ko brez gasa luči ne svetijo, ampak ne tako intenzivno)

danes sem po malo daljši turi opazil nekaj...pri konstanti vožnji po AC, ali po magistrali, je napetost normalna(torej 14.4V), hude padce in vzpone sem opazil pri padanju obratov...npr. ko se pripeljem v križišče in stisnem sklopko, ko obrati padejo na štangas...takrat se pojavi al padec na recimo 13V ali pa vzpon na 15.x V...med samo vožnjo je vse ok...se komu kaj sanja kaj povzroča to?in pa še to...recmo ko sem žel iz MB proti domu(cca 50km) sem imel lepo napetost 14.4V...nato je avto kako urco stal...ko sem šel ven, je napetost padla že na 14V...in zatem na 13.8V ali 13.9V pri konstanti vožnji...res mi ni več jasno...je možno da je aku že kaj slab?je še prvi orginalni(torej nekje 3 leta star)...opazil sem tudi recimo na štangasu če vklopim ventilacijo, luči utripnejo in napetost pade za celi volt(torej nekje na 13.0)

ne vem ali naj grem sploh na servis ali ne...ker 1x je vse ok, drugič pa skače in pada za pop*zdit...ker se zna zgodit da ko bom peljal avto tja da nebo nič narobe...

avto je star 3 leta, 38Kkm...

kaka ideja?

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 8:26 pm
Napisal/-a north789
Hja to so hibe teh avtov verjetno ti lučke na amraturi isto mal slabše svetijo ko je avto pot štant gasom.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 8:38 pm
Napisal/-a slatncan
to že...tut ko mi bas vdari potripnenjo...ampak napetost na 15.2?ni to malo huda?dobo sm informacijo da je enemu skurlo računalnik zaradi tega...in da naj bi alternator nekje prebijal(regler ali neke diode)

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 8:42 pm
Napisal/-a Scorp84
Preden okriviš alternator, bi na tvojem mestu pregledal kleme in kable v bližini akumulatorja. Pusti avto delovati kake 5 minut, seveda v vožnji in poglej če se ti kleme ali kabli pregrevajo. V primeru da se ti, boš moral kleme zamenjat kar je res minimalen strošek. Sicer ne vem kako ima clio postavitev akumulatorja v motornem prostoru, ti priporočam da avto res 5 minut voziš, preden se ogreje motor.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 10:26 pm
Napisal/-a slatncan
bomo probal jutri!hvala za nasvet

lp