Stran 1 od 1
dročniki,variator,turbina?
Objavljeno: So sep 19, 2009 6:43 am
Napisal/-a im nobody
lep pozdrav.imam problem pri passatu letnik 99 1.9 tdi afn motor...in sicer med 1900 pa do 2400 se sliši takšno čudno žvenketanje....če pride nad 2400 ali pod 1900 tega ni slišati oziroma čisto izgine zvok...najbol je slišno v prostem teku oziroma na mestu ko daš gas...prvo sem mislil da je turbina vendar avto gre normalno, ne kadi in ne pije olja...so lahko dročniki ali variator?kakšen je zvok če grejo dročniki oz variator?hvala
Objavljeno: So sep 19, 2009 7:26 am
Napisal/-a aklan86
Če grejo dročniki bi ti pilo tudi olje. Pomojem si ga malo preteral in se je vžig oz klenkanje premaknil malo višje, ne znam ti razložit. Posledično se v nižjih obratih bolj sliši klenkanje.
Objavljeno: So sep 19, 2009 7:33 am
Napisal/-a im nobody
ja res se mi je zadnjič nekam mudilo...vendar zelo pazim da je avto segret...mogoče je tudi opazni znak da pri okoli 3000rpm da ga malo zamori potem pa spet normalno vleče.če bi bla turbina bi se jo slišalo od 2000 pa do 4000? če bi bil avto na mestu?sam kadi nič ne. ka pa variator?
Objavljeno: So sep 19, 2009 11:16 pm
Napisal/-a lisko
Nekaj pride v resonanco.....preglej lepo vse vijake v motornem prostoru in okoli njega. Razne lepotne blende....kaki plehci....
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 7:22 am
Napisal/-a valvoline
mogoče kšna šoba hin,oz slabo brizga,in posledično tolčejo ventili zarad slabega zgorevanja
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 9:21 am
Napisal/-a AudiFreak
To mojemu bratu isto dela. Isti avto isti motor.
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 9:25 am
Napisal/-a abbe
valvoline je napisal/-a:mogoče kšna šoba hin,oz slabo brizga,in posledično tolčejo ventili zarad slabega zgorevanja
ce mu soba slabo brizga bo motor hitro unicen.upam da ni to.
drgac pa mislm da je lisko napisal v katero stran iskat najprej.preglej vse vecje vijake(nosilce vplehe vse...)
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 11:16 am
Napisal/-a valvoline
abbe je napisal/-a:valvoline je napisal/-a:mogoče kšna šoba hin,oz slabo brizga,in posledično tolčejo ventili zarad slabega zgorevanja
ce mu soba slabo brizga bo motor hitro unicen.upam da ni to.
drgac pa mislm da je lisko napisal v katero stran iskat najprej.preglej vse vecje vijake(nosilce vplehe vse...)
Nič hudega,pač zamenjaš-obnoviš tistih šob ki so slabe.Motorju ne bo nič tut če se naprej tako pelješ,le občasno ropočejo ventilčki. je pa hudič ker so šobe za TDI svinjsko drage,enih se da obnovit enih pa ne. jaz bi kar za prvo silo šobe dol pobral in nesu specijalistu testirat v kakšnem stanju so.
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 11:17 am
Napisal/-a AudiFreak
Jaz moram rečt da mojemu bratu passat glih ne leti ne vem kak-no jaz ga z A4 90 KM dam dol. Možno da je kera šoba, ker mislim da bi avto moral biti malo hitrejši. Avto ne kadi, ne rabi olja...
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 11:54 am
Napisal/-a im nobody
jaz butnem dol 130 konjskega tdi-ja..brez zajebancije večkrat probano..če bi ble šobe bi kadil...sliši se pa tudi ko se navzdol spustiš pri okoli 2000 rpm...oziroma enkrat se sliši drugič ne.
http://www.youtube.com/watch?v=9DZi46s_Lic&hl=sl
servisi so redno delani (original vse po katalogu) na 15.000 sedaj ga bom na 10.000 naredu...vedno pazim da se segreje itd
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 12:00 pm
Napisal/-a im nobody
lisko je napisal/-a:Nekaj pride v resonanco.....preglej lepo vse vijake v motornem prostoru in okoli njega. Razne lepotne blende....kaki plehci....
tako mi je rekel tudi moj mehanik

je možno da je katalizator?da je sesut?
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 12:06 pm
Napisal/-a AudiFreak
O moj bog kak to ruži. Bratov passat je pravzaprav čist zdrav(280.000 km)

. Je pa res da tebi to hudo leti proti njegovemu.
Objavljeno: Ne sep 20, 2009 12:10 pm
Napisal/-a im nobody
tisto na posnetku ni moj passat...ima pa tdi značilen zvok...pač traktor

pospešek je pa isti...končna je 195 km/h...
Objavljeno: To sep 22, 2009 6:55 am
Napisal/-a im nobody
no sem zrihtal tisti ropot.,.ropotal je pa računalnik od xenonk na nosilcu
Objavljeno: To sep 22, 2009 3:53 pm
Napisal/-a lisko
im nobody je napisal/-a:no sem zrihtal tisti ropot.,.ropotal je pa računalnik od xenonk na nosilcu
Sem rekel resonanca?

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:04 pm
Napisal/-a im nobody
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 10:13 pm
Napisal/-a lumpii
im nobody je napisal/-a:jaz butnem dol 130 konjskega tdi-ja..brez zajebancije večkrat probano..če bi ble šobe bi kadil...sliši se pa tudi ko se navzdol spustiš pri okoli 2000 rpm...oziroma enkrat se sliši drugič ne.
http://www.youtube.com/watch?v=9DZi46s_Lic&hl=slservisi so redno delani (original vse po katalogu) na 15.000 sedaj ga bom na 10.000 naredu...vedno pazim da se segreje itd
Ma itak....
Kako nebi isti avto z 20KM maj butnil dol močnejšega??????Itak,,,,
Vsak 1.2 motor v malem avtu pihne 1.6 motor ( isti avto) ...
Dej prosim lepo no.....
130KM je burja za 110kM. Edino da je imel 130 konjski zamašene šobe, zanič turbino ali podobno, ali pa 600.000km pa je pač brez kompresije....
Objavljeno: Če sep 24, 2009 8:41 pm
Napisal/-a im nobody
lumpii je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:jaz butnem dol 130 konjskega tdi-ja..brez zajebancije večkrat probano..če bi ble šobe bi kadil...sliši se pa tudi ko se navzdol spustiš pri okoli 2000 rpm...oziroma enkrat se sliši drugič ne.
http://www.youtube.com/watch?v=9DZi46s_Lic&hl=slservisi so redno delani (original vse po katalogu) na 15.000 sedaj ga bom na 10.000 naredu...vedno pazim da se segreje itd
Ma itak....
Kako nebi isti avto z 20KM maj butnil dol močnejšega??????Itak,,,,
Vsak 1.2 motor v malem avtu pihne 1.6 motor ( isti avto) ...
Dej prosim lepo no.....
130KM je burja za 110kM. Edino da je imel 130 konjski zamašene šobe, zanič turbino ali podobno, ali pa 600.000km pa je pač brez kompresije....
zakaj bi lagal če ti pa povem po resnici da je blo tak?če ne verjameš je tvoj problem...