Stran 1 od 1

Avto trese pri zaviranju

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:30 pm
Napisal/-a DonFilipo
V dolocenih pogojih (ponavadi visja hitrost) se avto zelo trese. Tudi pri mestni voznji pri zaviranju cutim rahle vibracije na volanu. So skrivljeni diski razlog? Ploscice? Ali kaj drugega...

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:34 pm
Napisal/-a gaši
Lahko da so zviti diski ali da ne štima optika, mogoče tudi niso dobro scentrirane felne..več pa ti jaz ne bi znal povedat :?

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:34 pm
Napisal/-a NejcZ
Pri maminem Cliu čutiš nihanje pedala za zavoro pri zaviranju.. nima veze al rahlo al močno, višja je hitrost in moč bremzanja, bolj trese... kaj bi lahko bilo narobe??

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:37 pm
Napisal/-a gaši
Zavorna tekočina štima?

Objavljeno: To sep 22, 2009 4:55 pm
Napisal/-a DonFilipo
gaši je napisal/-a:Zavorna tekočina štima?


stima! vse kul.

Objavljeno: To sep 22, 2009 9:52 pm
Napisal/-a sašo5
diske, ploščice nove, preciznost pri montaži(brez nabijanja s "srpskim" ključem) mora se lepo nalegat na nabo in vse delo in denar bo vržen stran, če boš prvi dan vse skupaj "zakuril" :arrow: torej utekanje in brez "konjskega" bremzanja vsaj 300km....

Objavljeno: To sep 22, 2009 9:54 pm
Napisal/-a Marsovček
Možnosti so:
- slabo centrirane gume; te tresejo tudi brez zaviranja
- skrivljeni diski; kdaj so bili menjani, si kdaj močno in dolgo zaviral?
- zračnost v sklopih podvozja; ponavadi se pridružijo še raznorazni poki

Objavljeno: To sep 22, 2009 10:01 pm
Napisal/-a seicento 2
pri meni so diski bli zanič pa zdaj po enem letu in 100.000 so spet

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 9:56 am
Napisal/-a DonFilipo
Marsovček je napisal/-a:Možnosti so:
- slabo centrirane gume; te tresejo tudi brez zaviranja
- skrivljeni diski; kdaj so bili menjani, si kdaj močno in dolgo zaviral?
- zračnost v sklopih podvozja; ponavadi se pridružijo še raznorazni poki



gume so balansirane pred kratkim ampak po moje niso glih idealno ker so se vibracije nadaljevale tudi po centriranju, ampak v manjsi meri.
diski so bili enkrat ze menjani in niso kaj dosti izrabljeni. pa da bi kej prevec zaviral niti ne, uto je itak automatik pa so zavore dosti bolj obremenjene kot pri rocnem menjalniku.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 10:27 am
Napisal/-a ales.
diski so zviti l.p aleš

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 11:46 am
Napisal/-a cordo
Najprej fajn premzaš in segreješ diske pol pa veselo zapelješ v lužo, in so diski zviti.....

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 11:56 am
Napisal/-a Mgajvr
sicer ne najdem teme kjer je nekdo napisal, da je imel slab končnik in nek stabilizator (zračnost) pa je lahko vsake 2000km menjal diske in mu je stalno treslo. po menjavi vseh končnikov in gumic, pa mu je težava čudežno izginila. tko da dobro preglej podvozje.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:01 pm
Napisal/-a R 26
NejcZ imaš tak občutek kot da bi deloval ABS? Pri nas je bila podobna zgodba, počen pa je bil zobnik na polosovini.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:24 pm
Napisal/-a Grega_
Koliko so stare gume in katere gume imaš na avtu?

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 7:48 pm
Napisal/-a DonFilipo
Grega_ je napisal/-a:Koliko so stare gume in katere gume imaš na avtu?



gume so po mojem kr ok. stare so 2 leti, prevozenih okrog 30.000km - 245/R18

Objavljeno: Če sep 24, 2009 11:12 am
Napisal/-a Grega_
DonFilipo je napisal/-a:gume so po mojem kr ok. stare so 2 leti, prevozenih okrog 30.000km - 245/R18


..potem je res najbolje da ponoviš vse od začetka, bo še najceneje, malo še poglej po platiščih da ni kakšna utež stran padla, ker so nalimane na notranji strani, mogoče ti jih je res slabo scentriral, glede na to da so tudi 18 kar občutljive, sploh glede kakšnih robnikov, lahko da si kdaj čez zapeljal in ti je spet malo "pokrivilo". Pa gume res malo preglej, da tudi niso že na kakšnih mestih že preveč zjahane. Če bo še vedno enako pa ni drugega da greš naprej po vrsti na ploščice-diske ipd.

Objavljeno: Če sep 24, 2009 12:00 pm
Napisal/-a DonFilipo
Grega_ je napisal/-a:
DonFilipo je napisal/-a:gume so po mojem kr ok. stare so 2 leti, prevozenih okrog 30.000km - 245/R18


..potem je res najbolje da ponoviš vse od začetka, bo še najceneje, malo še poglej po platiščih da ni kakšna utež stran padla, ker so nalimane na notranji strani, mogoče ti jih je res slabo scentriral, glede na to da so tudi 18 kar občutljive, sploh glede kakšnih robnikov, lahko da si kdaj čez zapeljal in ti je spet malo "pokrivilo". Pa gume res malo preglej, da tudi niso že na kakšnih mestih že preveč zjahane. Če bo še vedno enako pa ni drugega da greš naprej po vrsti na ploščice-diske ipd.



Res je. sem se odlocu in ze narocu gume, diske in amortizerje. verjetno bo ok ko zamenjam vse skup.