Stran 1 od 2

med zaviranjem...

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 7:42 am
Napisal/-a desiree
Pozdravljeni,

sem nova na forumu. Iskreno naj povem da je tem kar dosti da bi vse prebrala in preverila ali se podvajajo...

Imam sledeč problem. Iz "čistega miru" mi avto (R-Megane bencin), pred približevanjem križišču, medtem ko zmanjšujem hitrost(ne naglo), zgublja toliko na moči da mi na licu mesta crkne ali pa se prižigajo rdeče lučke.
V glavnem resnično se mi zdi da je pred križiščem švoh, in se resnično bojim da če zabremzam in je potrebno počakati na semaforju zeleno luč da bo odpovedal.

Kaj mu je?
Bi me zanimalo preden ga peljem na popravilo šele naslednji teden.
Hvala in lp.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 7:51 am
Napisal/-a im nobody
kdaj crkne?ko pritisneš sklopko?če takrat je motorček prostega teka

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 7:53 am
Napisal/-a desiree
Ne, bremzo.
Oz. ko rahlo stisnem bremzo ali pa večkrat se samo dotaknem bremze, da bi pred križiščem zmanjšala hitrost, to se zgodi še preden menjam v nižjo prestavo.
Torej sklopke še niti taknem ne.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 8:50 am
Napisal/-a Misak
čaki, samo da vidim če prav razumem: zaviraš do popolne ustavitve in pri tem ne pritisneš sklopke sploh? Se čudiš zakaj ti avto crkne, ali ti mormo kaj narisat :?:

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 8:57 am
Napisal/-a desiree
Misak je napisal/-a:čaki, samo da vidim če prav razumem: zaviraš do popolne ustavitve in pri tem ne pritisneš sklopke sploh...


Tega nisem nikjer zapisala, če bi prav prebral nebi iz tega sklepal, mislim da si mi le želel to podtaknit - popolna ustavitev.

Če kdo ve kaj bi bilo z avtom narobe, je dobrodošlo, brez potikanj in zafrkancij...

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 9:06 am
Napisal/-a Misak
desiree je napisal/-a:Ne, bremzo.
Oz. ko rahlo stisnem bremzo ali pa večkrat se samo dotaknem bremze, da bi pred križiščem zmanjšala hitrost, to se zgodi še preden menjam v nižjo prestavo.
Torej sklopke še niti taknem ne.


Nič ti nočem podtaknit samo sklepam iz zgornjega posta - če zaviraš in ti avto crkne se mora avto ustaviti, če seveda ne pritisneš sklopke, zato sem sklepal kar sem pač napisal. Če pa sklopko pritisneš med samim zaviranjem in avto kljub temu crkne (pa se še vedno premika) pa je napaka, kot že omenjeno v motorčku prostega teka. Torej, kaj bo?

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 9:16 am
Napisal/-a pugi405
desiree je napisal/-a:Ne, bremzo.
Oz. ko rahlo stisnem bremzo ali pa večkrat se samo dotaknem bremze, da bi pred križiščem zmanjšala hitrost, to se zgodi še preden menjam v nižjo prestavo.
Torej sklopke še niti taknem ne.


Tudi sam sem na prejšnjem avtu imel tako napako... Ventil prostega teka ali pa potenciometer dušilne lopute... nekje tukaj je ležal problem...

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 9:17 am
Napisal/-a desiree
Zgleda da vztrajaš pri svojem, tudi prav, meni je čisto vseeno.
Škoda živcev, upam da bo avto drug teden popravljen...

Ti dam primer si na avtocesti, voziš 130km/h, spustiš nogo z gasa, rahlo pobremzaš in hitrost pade npr. na 115km/h. To je tako simbolično okvirno.
In medtem ko stisnem na bremzo ne stisnem sklopke, dokler ni potrebno. Sklopko stisnem ko menjam prestavo, pri 115km/h pa menda ne bom menjala v nižjo prestavo, :roll: ampak ostane v isti.
Torej medtem ko hitrost v x sekund pade iz 130 na cca 115, avto nakazuje vse rdeče lučke. ZAKAJ?
To je konkreten primer, ker mislim da te pri križišču motijo premajhne hitrosti al kaj???
Dobro preberi!!! In mi odgovori pod zgornji zakaj

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 11:45 am
Napisal/-a Misak
No, to je pa drugače razloženo :) Se iskreno opravičujem, da sem ti hotel "podtakniti" neznanje vožnje, ampak sem res tako sklepal po pisanju o križiščih in potem v naslednjem postu razlagaš da se sklopke tut dotakneš ne, sem najprej pomislil da se nekdo zaj**ava :). Še enkrat oprosti. Za lažje razumevanje napake, bi znalo pomagat če samo še napišeš kateri megan je to (letnik) in pripadajoči pogonski mlinček.

Vendar pa glede na opisano napako, ne glede na vse možne odgovore, ki jih dobiš v nadaljevanju, je seveda najprej priporočen priklop na tester, ogled vseh shranjenih napak, izbris le teh, ponovna testna vožnja in ogled novonastalih napak. To bi znalo pomagat v veliki večini primerov, da se lahko sploh diagnosticira napaka.

Sam pa sumim na senzor položaja odmične gredi, ker sem podobno napako tudi sam odpravljal z zelo podobnimi simptomi - avto je nenadoma izgubljal na moči, crknil sicer ni, je pa deloval zelo nemirno in se zaganjal ter pač zganjal vse mogoče bedarije. Najlepše pri vsem tem je, da (ne vemo sicer zakaj) se napaka ni nikoli shranila v računalnik avta, zato je bila diagnoza bolj kot ne na slepo srečo. Avto namreč pri mehankraju vedno dela BP :D.

Upam, da sem zdaj bolj prijazen ;)

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 1:09 pm
Napisal/-a Energetik81
desiree, lahko bi tudi napisala katere lučke se prižgejo. Ker če imaš v prestavi in se avto premika (sploh pri tvojih 115km/h), motor ne more crkniti. Povezan je s kolesi in če bi crknil, bi ti kolesa zablokirala.
Lahko se ti prižge le lučka za elektriko, če imaš npr. defekten alternator. Lučka za olje bi se prižgala, če bi imela defektno oljno pumpo.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 1:56 pm
Napisal/-a R 26
Mi je zelo žal ampk tole morm napisat. Hodm v srednjo šolo (ni potrebe po oznaki za šolarja) in mi je bilo že v prvem postu jasno, kaj se z avtom dogaja, vendar rešitve ne poznam zato tudi nisem odpisal. Vidim pa kako nekateri še kar ne razumete 5x napisano in ponovno obrazloženo stvar. Misak je po ponovni razlagi razumel, Energetiku pa spet ni nič jasno, temveč ga je natančnejša obrazložitev še bolj zmedla. desiree se obravičujem za to smetenje teme in upam da čimprej popravš voz. Drugim pa brez zamere ampk sm mogu to napisat.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:19 pm
Napisal/-a DragonForce
R 26 je napisal/-a:Mi je zelo žal ampk tole morm napisat. Hodm v srednjo šolo (ni potrebe po oznaki za šolarja) in mi je bilo že v prvem postu jasno, kaj se z avtom dogaja, vendar rešitve ne poznam zato tudi nisem odpisal. Vidim pa kako nekateri še kar ne razumete 5x napisano in ponovno obrazloženo stvar. Misak je po ponovni razlagi razumel, Energetiku pa spet ni nič jasno, temveč ga je natančnejša obrazložitev še bolj zmedla. desiree se obravičujem za to smetenje teme in upam da čimprej popravš voz. Drugim pa brez zamere ampk sm mogu to napisat.


2x
Nekaterim je treba dvakrat povedat in še narisat in ne razumejo, ampak vseeno pametujejo v tri dni.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:38 pm
Napisal/-a Energetik81
R 26 je napisal/-a:Mi je zelo žal ampk tole morm napisat. Hodm v srednjo šolo (ni potrebe po oznaki za šolarja) in mi je bilo že v prvem postu jasno, kaj se z avtom dogaja, vendar rešitve ne poznam zato tudi nisem odpisal. Vidim pa kako nekateri še kar ne razumete 5x napisano in ponovno obrazloženo stvar. Misak je po ponovni razlagi razumel, Energetiku pa spet ni nič jasno, temveč ga je natančnejša obrazložitev še bolj zmedla. desiree se obravičujem za to smetenje teme in upam da čimprej popravš voz. Drugim pa brez zamere ampk sm mogu to napisat.

Človek, desiree piše v ponovni razlagi, da ji pri 115km/h v prestavi motor začne crkovati. Ne more, pa če vzame ključ iz ključavnice. Motor v tem primeru vrtijo kolesa.
Edina možnost, da se motor med vožnjo zaustavi je, da ni v prestavi ali da stisneš sklopko. Edino če gre za kakšno drugo napako, da se pri spuščenem gasu in določenih obratih prižgejo lučke. Zato jo pa sprašujem katere. Ker da bi naenkrat crknila alternator in oljna pumpa je pa skoraj neverjetno.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:47 pm
Napisal/-a simimedi
Energetik81 je napisal/-a:
R 26 je napisal/-a:Mi je zelo žal ampk tole morm napisat. Hodm v srednjo šolo (ni potrebe po oznaki za šolarja) in mi je bilo že v prvem postu jasno, kaj se z avtom dogaja, vendar rešitve ne poznam zato tudi nisem odpisal. Vidim pa kako nekateri še kar ne razumete 5x napisano in ponovno obrazloženo stvar. Misak je po ponovni razlagi razumel, Energetiku pa spet ni nič jasno, temveč ga je natančnejša obrazložitev še bolj zmedla. desiree se obravičujem za to smetenje teme in upam da čimprej popravš voz. Drugim pa brez zamere ampk sm mogu to napisat.

Človek, desiree piše v ponovni razlagi, da ji pri 115km/h v prestavi motor začne crkovati. Ne more, pa če vzame ključ iz ključavnice. Motor v tem primeru vrtijo kolesa.
Edina možnost, da se motor med vožnjo zaustavi je, da ni v prestavi ali da stisneš sklopko. Edino če gre za kakšno drugo napako, da se pri spuščenem gasu in določenih obratih prižgejo lučke. Zato jo pa sprašujem katere. Ker da bi naenkrat crknila alternator in oljna pumpa je pa skoraj neverjetno.


Če si jaz pravilno predstavljam, bi rekel takole - motor lahko ugasne pri tej brzini, vendar ravno zaradi tega kot si omenil se takoj tudi nazaj prižge - kot bi ga porinil in dal kontakt ter spustil sklopko - mar ne? Takrat, ko pa "crkne" se pa verjetno prižgejo vse tiste lučke ki se ob zagonu avtomobila. Upam, da nisem brcnil v temo, vsajtako si jaz tole razlagam že od prvega posta dalje.

LP
Simimedi

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 3:09 pm
Napisal/-a Blinder
Ma kaj se ji opravičujete, če punca ne zna pisat. Jaz sem tudi razumel, da ji med bremzanjem avto crkne :)

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 3:11 pm
Napisal/-a Misak
ok to je že čist preveč off. In dokler se motor vrti, se lučke ne prižigajo razen če seveda ne pride do kakšne napake, ki jo je javil računalnik. Dokler se vrtijo kolesa in je sklopka spuščena se vrti tut motor! Zato mi je blo čudno ko pravi da motor crkne, avto se premika, kasneje pa je napisala, da se sklopke ne dotakne - something doesn't feel right, ane :D. Zato sem pač najprej pomislil, da nekdo dela norca z nas. Po ponovni razlagi pa je problem dobil smisel in zato tudi iskanje mogočih razlag. Sedaj pa samo še čakamo na ponovno javljanje gospodične. Pa lepo prosim, brez nekih namigovanj o pametovanju - pač se mi nekaj enostavno ni sklapalo v razlagi. Lahko pe še enkrat preberete prvi dve njeni objavi in boste razumeli zakaj sem dobil tak občutek, ok?!

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 3:13 pm
Napisal/-a lisko
simimedi je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
R 26 je napisal/-a:Mi je zelo žal ampk tole morm napisat. Hodm v srednjo šolo (ni potrebe po oznaki za šolarja) in mi je bilo že v prvem postu jasno, kaj se z avtom dogaja, vendar rešitve ne poznam zato tudi nisem odpisal. Vidim pa kako nekateri še kar ne razumete 5x napisano in ponovno obrazloženo stvar. Misak je po ponovni razlagi razumel, Energetiku pa spet ni nič jasno, temveč ga je natančnejša obrazložitev še bolj zmedla. desiree se obravičujem za to smetenje teme in upam da čimprej popravš voz. Drugim pa brez zamere ampk sm mogu to napisat.

Človek, desiree piše v ponovni razlagi, da ji pri 115km/h v prestavi motor začne crkovati. Ne more, pa če vzame ključ iz ključavnice. Motor v tem primeru vrtijo kolesa.
Edina možnost, da se motor med vožnjo zaustavi je, da ni v prestavi ali da stisneš sklopko. Edino če gre za kakšno drugo napako, da se pri spuščenem gasu in določenih obratih prižgejo lučke. Zato jo pa sprašujem katere. Ker da bi naenkrat crknila alternator in oljna pumpa je pa skoraj neverjetno.


Če si jaz pravilno predstavljam, bi rekel takole - motor lahko ugasne pri tej brzini, vendar ravno zaradi tega kot si omenil se takoj tudi nazaj prižge - kot bi ga porinil in dal kontakt ter spustil sklopko - mar ne? Takrat, ko pa "crkne" se pa verjetno prižgejo vse tiste lučke ki se ob zagonu avtomobila. Upam, da nisem brcnil v temo, vsajtako si jaz tole razlagam že od prvega posta dalje.

LP
Simimedi


Konkretna brca v temo:) Zakaj? Ker kolesa vrtijo motor le ta ne more "crknit" ( po domače: se zaustavit) in ker ima še vedno kontakt ( ključ v položaju on) bo alternator še vedno polnil (lučka za alternator se ne prižge) . Oljna pumpa pa bo zaradi obratov motorja še vedno dajala dosti pritiska in lučka za olje bo ostala ugašjena....
Mormo si razložit pojme.....torej če nekdo reče , da motor crkne to vzamemo , da se zaustavi.....kar pa se v tem primeru ne zgodi.....v tem primeru samo nakazuje da bo crknil.....in tudi mene zanima katere lučke se prižgejo. Ker če se prižgejo omenjene lučke potem bo verjetno napaka nekje na kakih slabih stikih ali v samem računalniku.

Objavljeno: Sr sep 23, 2009 10:14 pm
Napisal/-a Energetik81
Lisko saj to je logično, ampak eni odkrivajo toplo vodo, avtorica pa ne opiše dovolj dobro problema.
Sam sem imel podoben primer še pri Yugotu, ker se je ugašal pred cestninskimi postajami - ampak ko se stisnil sklopko ali dal iz prestave (logično). Vzroka nisem natančno določil, mislim pa da je bila zapacana diza za prosti tek. Takrat sem vozil tako, da sem na hitro vrgle v ler, in potem hkrati bremzal in z dodajanjem gasa držal mašino pri življenju. ;)

Objavljeno: To sep 29, 2009 12:45 pm
Napisal/-a Misak
No, bomo deležni kakšnega update-a? Da vidimo v čem se je skrival problem in da vemo za naslednje s podobnimi problemi :)

Objavljeno: To sep 29, 2009 1:21 pm
Napisal/-a ban
Zgleda da ste gospodično avtorico tolk zmedl s temi odgovori, da se ne upa več odpisat :EE